Thursday, March 15, 2007
ZİNDANDAN ABİYE MEKTUP
Çok sevgili abimiz,

Gece Selma’nın kontürü bitti, acil lazım oldu, senin telefonundan atacaktık ama birden şarjı bitti ve kapandı.Sonra pin kodunu sorduk ama sen yanlış dedin uyku sersemi.Doğru desen canın çıkardı demi.

Neyse telefon bloke oldu ve çok korktuk.Ama sen korkma puk kodunu bulduk.Onu gir açılır.Affet bizi.

Abilik kolay değil işte ne yaparsın.

Affedersen birimizi ara.Selma’yı ara az yakıyor, benimkisi el yakıyor.

Bizi affedersen eve geleceğiz, yoksa artık gidecek bir yer bulmamız lazım.Bu soğukta nereye gidelim.Küresel ısınma zaten ayrı bir dert.

Acı bize.Unutma mart ayı dert ayı.

Kardeş 1 Kardeş 2
imza imza

Bugün aile meclisi toplanmıştır, infaz kararı çıkabilir, hakkınızı helal edin blog arkadaşlarım, Selma yaktın beni:(((:)))

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤5:31 PM  
7 Comments:
  • At 6:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heeey Süveyda'nin abisi, bu yorumum sana;): Süveyda'nin hic bir sucu yok tamam mi? Bunlar hep Selma'nin yuzunden oldu,asil sucluda o :p Zaten puk koduda bulmuslar, kizilcak bisey yok yani ortada ;)

    Suveyda buda sana: cok korkma oldumu, ben abine yorum attim ya hic bisey olmaz artik. Ya ben yinede hakkimi helal edeyim, sende et oldumu? Abilerin isine pek belli olmazda. Senin yazilarini okumak inan buyuk bir zevkdi :p

     
  • At 8:51 AM, Blogger suveyda said…

    suyum ekmeğim aşım katığım işte budur ya:)
    sen kayhanın editörlüğü altında çalışmayı bırak sana bloğu anahtar teslim verecem, sınırsız özgürlük:)
    Allah razı olsun helal ettiğin için.
    abimde kimmiş ya.hele bi bişey yapsın.babama derim.onuda o döver.ohhh:)
    teşekkürler canım.
    meclisten çıkar karar temiz.

     
  • At 12:15 PM, Blogger İbn-i Sina said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 12:15 PM, Blogger İbn-i Sina said…

    zindan iki hece, süveyda lafta! telefon katiliyle telefon bir safta.

     
  • At 4:10 PM, Blogger selma said…

    asıl sen yaktın beni abla bir daha girelim demeseydin.başımıza bunlar gelmezdi.madem bilmiyon ne diyon.çok bilmiş seni.Allahtan çok anlayışlı abimiz varda kurtarduk paçayı gene.ama şunu öğrendim birdaha seni dinlemiyecem.işin bize kalan karı pin kodunu doğru öğrendik.arada ablacık temiz çamaşır getirmene gerek kalmadı

     
  • At 9:45 PM, Blogger Unknown said…

    ibn-i sina,
    Yarın elbet bizim,elbet bizimdir!
    Gün doğmuş ,gün batmış ,ebed bizimdir
    köntürlerde bizimdir:)



    selma,
    sen hele hiç konuşma.madem yaptın bi hata çek cezasını ama yok.gene beni işe karıştıracak.bendim sanki gizli gizli sokulan arkamdan:)
    hapse düşseydin gelirdim ama köntür getirirdim gizli gizli.
    hadi gene iyisin.yırttın

     
  • At 11:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    bir de oturup mektup yazmışsınız ya bence çok güzel bir anı olmuş.
    ömür boyu unutulmaz bu olay.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1