Wednesday, March 21, 2007
MUHABBETE LİMON SIKILDI ;)


Telefon çalar.

Suveyda: Efendim.
Hamide: Süveyda klavyem bozuldu nasıl düzeltiyorduk bunu?

Süveyda: Öyle kolay söyleyemem.Bilgi bedava değil.
Hamide: Ya sus.Ne istiyon söyle çabuk?

Süveyda: Jelibon, eti puf, eti cin,halley,dondurma, bonibon
Hamide: Tamammmmmm

Süveyda: Dur daha bitmedi.
Hamide: Söyle ha söyle başımın belası.

Süveyda: Sinir yok sinir yok.Sakin sakin anlaşacaz.
Hamide: Sen benim yanıma gelmeyecen mi?

Süveyda: Tehdit yok.Yoksa söylemem.
Hamide: Tamammm, tamammmm

Süveyda: Peki.Çikolatada istiyorum, karamelli karamelli, bi de renkli şekerlerden.bide cips
Hamide: Tamam yahu tamam ne istersen alacam.Bir söyle şunu nasıl yapacaz.

Süveyda: Tamam söylüyorum, ne acele ediyon.
Hamide: Offf offff

Süveyda:Oflama. Bak şimdi klavyede tuşlar olacak.Karıştır onları düzelir.
Hamide: Bir daha sana işi düşenin.

Süveyda:Ararsın gene işin ne
Hamide: Sen ölmekle bayılmayı karıştırıyon.

Süveyda: Bak hele gene tehdit ediyor beni.
Hamide: Söyleyecek misin artık?

Süveyda: Tamam tamam, hadi acıdım sana.Şöyle şöyle yap düzelir.
Hadi teşekkür et bana şimdi.
Hamide: Teşekkür mü , sen benim yanıma gelmeyecen mi?

Süveyda: Ben gelemem, sen al onları yolla bana.
Hamide:Tamam düzeldi.

Süveyda: Tamam, hadi markete git şimdi.
Hamide: Çatttt.
Süveyda: Yüzüme kapattı ne ayıpp


Sonuç: Meraklısına duyurulur, Süveyda bunları aldırdı, aldığı bir kaç darbeyle beraber.

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤10:12 AM  
6 Comments:
  • At 10:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hayırlı Günler
    Hamide hanım bilememiş bence...
    Suveydaya sadece bir "BİSKREM" verseydi iş biterdi...
    Öyle değil mi?

     
  • At 1:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Okurken, en sonunda Süveyda " ben de bilmiyorum " diyecek diye bekledim ama, Hamide erken davrandi :)))

    Allah iyiliginizi versin...
    Ama sen de hak etmissin, bu kadar naz yapilmaz ki.

    Sana iyi bir oyun oynamak lazim Süveyda :P

     
  • At 1:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Not: Buradan sana mendil salliyorum Süveyda...

    Siradaki parcayi da, kendime armagan ediyorum :))))

    Dipnotlarin dipnotu:
    Buradan,
    Amacama, teyzeme, enistemem, yengeme, babaanneme, anneme, dayima,halama da selamlar yolluyorum :))

    Kamera neredeydi :P

    Ge

     
  • At 1:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    yukaridaki "Ge" de yazmaktan vazgectigim Geyik 2007 den arta kalanlar...

    Inatci Ge imis ne yapip ne edip yazdirdi kendini ;)

    Neyse..aha da gidiyorum...

     
  • At 12:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    hamide iyimi :=)
    iyi güldüm ama allah da seni güldürsün emiamin diyim mi
    hadi iyisin amin

     
  • At 10:10 PM, Blogger suveyda said…

    mehmet bey,
    aaa mehmet bey , oldumu şimdi.
    bende bir biskreme kanacak göz var mı?:)
    ama aklımda bulunsun bir daha benden bişey isterse biskremide ekleyecem.niye unuttum ki ben bunu:)



    mehbub,
    hey maşallah mehbub:)
    bildiğimi biliyordu hamide, ondan aradı zaten.bi kere gene bozulmuştu böyle, gidip kendim yaptım, bedavaya gitti o zaman, ikinci defa hataya düşmedim:)
    bende hepsine selam eder, büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim,kamera bozuldu, çaktırma:)
    geyik seni:)
    gene gel.






    kayhan,
    hamide iyidir kayhan, bütün teknolojik araçlarla hala beni tehdit ediyor:)
    dün gittim yanına, beni dövecekti nerdeyse, birileri vardı elini bile süremedi,kaçtım sonrada gizlice:)
    Allah senide, benide, cümlemizi güldürsün.
    amin

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1