Friday, March 16, 2007
KARDEŞ SEVGİSİ

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤10:11 PM  
5 Comments:
  • At 11:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Benim böyle bir kardeşim olmadı olsaydı da onu camura iterdim:P sonrada şaka leyn şaka

     
  • At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    yazık ya. neden müdahele etti ki.düşe kalka büğümeli çocuklar. çomurlar her zaman çocokların en güzel oyuncağıdır.

    :) kardeşler bu günler içindir.

     
  • At 6:20 PM, Blogger suveyda said…

    kayhan,
    pis abi, kötü abi, kardeşini düşünmeyen abi, kötü şaka yapan abi, dövülecek abi:)
    şaka şaka:)
    bir kardeşin olsaydı asla itmezdin.ben itemiyom çünkü.sonra dediklerimi yapmaz:)



    anonymous,
    müdahale etmediki.o çok üzüldü.empati kurdu abisi.kurmakla kalmadı hemen uyguladı.sevindiki:)
    "kirlenmek güzeldir"
    reklamlardan arakladım:)

    benim asıl düşündüğüm eve gidince ne olacak.annesi iyi bi zopalar bunları:)

     
  • At 10:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    uff ne abi ama :p

    benim abim kimseyi dövmedi benim yüzümden yaa üzüldüm şimdi(gerçi ben ona fırsat vermezdim laf aramızda belki ben onun etrafındakileri dövmüşümdür:p)

    Betül :)

     
  • At 12:07 PM, Blogger suveyda said…

    ben abiye abi demem, ben çamura düşünce, oda düşmezse:)
    betülcüm, öptüm seni:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1