Friday, March 30, 2007
HAYIRLI CUMALAR VE KANDİLLER
Süfyan-ı Sevri hazretleri anlatır:

Kâbe’yi tavaf ederken, her adımda salevat okuyan birini gördüm.
Ona :


-“Sen gerekli duaları bırakıp hep salevat okuyorsun. Her yerde okunacak dua var “dedim.

-“Sen kimsin” dedi.

Ben de kendimi tanıttım.

-“Sen avamdan değilsin, âlimsin, sana anlatayım”diyerek başladı:

Babamla Beytullaha gitmek üzere yola çıkmıştık. Yolda babam hastalandı.Onu tedavi etmek için epey uğraştıysam da babam vefat etti.
Baktım, ölünce yüzü karardı. Yüzünü kapattım. Yanında uyuya kalmışım. Rüyamda öyle bir zat gördüm ki,ondan daha güzel yüzlü hiç kimse görmemiştim.


Çok güzel kokuyordu. Babamın yanına geldi. Yüzündeki örtüyü kaldırıp elini babamın yüzüne sürdü.Babamın siyah yüzü nurlandı,bembeyaz oldu. Bu zâta kim olduğunu sorunca,

-“Ben Resulullahım. Baban, ömrünü boşa harcadı.Fakat bana çok salevat okurdu, şimdi sıkıntıda olduğunu bildirdiler, kendisi de benden yardım istedi. Çok salevat okuyan mümine ben elbette yardım ederim” buyurdu.

Uyanınca babamın yüzünün bembeyaz olduğunu gördüm. İşte bu yüzden her yerde Peygamber efendimize(sav) çok salevat okuyorum.

Herkesin bir SUVEYDA'sı vardır.
Yani kalbin en derin noktası.
Ve oradan edilen dualar zaten içtendir ki, bunda şüphe olmaz mutlaka adresini bulur.Binlerce fazilet ve hayır sunulan böyle bir gecede bizde en içten dualarımız edelim, mutlaka yerini bulacaktır.
Kainatın en güzel GÜL ünün kokusunu alabilmek umuduyla.....
Dualarımızın kabulu temennisiyle...ki er veya geç kabul olur.

CUMANIZ VE KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN…



Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤12:05 AM  
9 Comments:
  • At 3:17 AM, Blogger ladybird said…

    "Efendim,
    Müjdecim,
    Kurtarıcım,
    Peygamberim!
    Sana Uymayan Ölçü
    Hayat Olsa Teperim"

    Sevgili Suveyda&ailesi&tum okurlarinin kandili mubarek olsun..

     
  • At 10:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    hayaırlı kandiller efem allah bugünkü dularınızı kabul eylesin artı ufak bir reklam yaparsın baaa. ufacık daa ne var bunda arada alt yazı geç işte.
    bugün çifte bonus günü eyu günler

     
  • At 11:40 AM, Blogger hilal said…

    Güzel temenni ve dualarınıza bende katılıyorum, katılmamak mümkün mü? Kandilimizin hayırlara vesile olması dileğiyle...

     
  • At 12:49 PM, Blogger ERDIL said…

    Kalplerinde o inanci tasiyan bütün canlilarin kandilini icten kutlarim.
    Saygilarla.

     
  • At 12:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    evet suveydacım çok güzel temennilerin daha bişe eklemeye gerek seni kutluyorum herkezin kandilinin mübarek dualarının kabul olmasını dilerim...

     
  • At 1:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nur-u Muhammedi (s.a.v.) şu kâinatin aklıdır. O nur ortadan kalkacak olsa, bütün yıldızlar, gezegeneler ve galaksiler deli divane olacak, her şey yönünü ve yörüngesini şaşıracak, dünyamız da başını bir serseri gezegene çarpıp kıyamat kopacaktır.

    Demek ki her şey O'nun nuru ile vardır, varlığını devam ettirmektedir.

    Âleme hoş geldin YA ÂLEMLERİN EFENDİSİ, kalplerimizin en şerefli misafiri, gönüllerimizin en sevgilisi, Hak'kın Habibi, dertlerin tabibi, âlemin nuru, ruhların süruru EFENDİMİZ!

    Seni methedecek ifade bulmak biz âzizlerin işi değildir. Seni Rabbim methetmiş, "HABİBİM" diyerek miracına çıkarmış, huzuruna almış.

    Kâinatın zerreleri, denizlerin dalgaları, yağmurların damlaları, ağaçların yaprakları ve ezelden ebede kadar her nefes sayısınca selat ve selam O'nun üzerine olsun.

     
  • At 9:02 PM, Blogger cenkunal said…

    KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN...

     
  • At 1:54 AM, Blogger emircan said…

    Kandilinizi tebrik eder,huzur ve mutluluklar dilerim.

     
  • At 4:30 PM, Blogger suveyda said…

    ladybird,
    Allah razı olsun böcüğüm, seninde inş.ailenle huzurlu yıllar...


    kayhan,
    sağol kayhan.
    inş kabul olur.
    reklam işi tamam, alt yazı geçtim:)



    hilal,
    sağol hilalcim.
    sensiz düşünemezdik zaten:)




    erdil,
    erdil amca, bilmukabele inş.
    sizlerinde mübarek olsun kandiliniz.




    hemoş,
    hemoşum bir ara eklersin sen nasıl olsa, burda da eksik kalsın:)
    canum benum sağol.




    gönül pınarı,
    şair demiş ya Sen ancak sözlerimde olursan şiirim değer kazanır diye.
    işte o misal sünnete tabi olduğumuz sürece hayatımız hareketlerimiz anlam kazanıyor.
    inş hep o yolda oluruz.
    duanıza bütün içtenliğimle amin.





    cenkunal,
    sizinde inş cenk bey.
    teşekkürler





    emircan,
    Allah razı olsun emircan bey.
    bilmukabele inş...

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1