Tuesday, March 27, 2007
SÜVEYDA ÇOK ÜZGÜN ::((((

Lüffen bana yardım edin…
Ne olursunuzzzzzz….

Sevgili arkadaşlar,dostlar,beni seven, sevmeyen herkese duyurulur.Ne olur bana kulak verin.Başım büyük bir belada.Eğer bana yardım etmezseniz daha da belaya girecek.

Aslında bunu anlatıp anlatmama konusunda çok tereddüt ettim ama hani belki dedim, belki bana da yardım edecek biri çıkar karşıma.

Dost dediğin kara günde belli olurmuş.Bende bu sayede gerçek dostlarımı görmüş olacağım.Bu konuda kimseyi zorlamak istemem ama eğer bana yardım ederseniz inanın çok mutlu olacağım ve bu yardımınızı ömrüm boyunca unutmayacağım.

Artık konuya gelme vakti.Aslında o kadar çekiniyorumki bunu nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama anlatmak zorundayım. Acilen bir çözüm bulmak zorundayım.

Sevgili arkadaşlar açıkçası çok kötü maddi sorunlar yaşıyorum.Kim yaşamıyor ki dediğinizi duyar gibiyim.Haklısınız ama benim dururum inanın çok kötü.Acil bir çözüm bulmazsam her şey daha da kötü olacak.ne yaptıysam kurtulamadım.Bende son bir çare olarak burasını düşündüm.

“Evimde sadece şahsıma ait olan eşyaları satmaya karar verdim.”Ben bu eşyaları evimizin arka bahçesine dizdim.Aşağıdaki linkte de fotoğrafı var.

Hangisini almayı karar verirseniz buraya yazın ben size telefon numaramı vereceğim.Oradan bana ulaşabilirsiniz.Kontürüm bile yok ki ben arayayım :((((((

Sizlere güveniyorum.Beni yarı yolda bırakmayacağınıza inanıyorum.Az çok beni tanıyorsunuz, bana yardım edeceğinize ve bu eşyalardan birini satın alacağınıza inanıyorum.Kimseden karşılıksız yardım istemiyorum, satışa çıkardığım eşyalardan birini veya bir kaçını almanız benim için yeterli olacaktır.

Dört gözle sizi bekliyorum.

Şimdiden herkese teşekkürler…

işte link bu...

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤8:51 AM  
16 Comments:
  • At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    ey gidi bağanav şen kay satkma ginda ama ravkna ahla akidan şuvadğeze çemtan modida kay kitka hov şen deynahav hashan arna diginahona...

     
  • At 10:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    aşkol süveydacım şurda bana deilde aleme neden yanıyon derdini ben sana bağış yapacam ya almıycam servetini yada şöyle söyliyyim kolleksiyonunu bozma kıyamam onları ne zorluklarda çöplerden nasıl topladın bir ben birde Allah bilir gülüm ben sana yardım avucumu açıyorum bana uğra yoksa ben uğrarım:))))

     
  • At 11:05 AM, Blogger ladybird said…

    Heh heh
    Bunu bir yerden hatirliyorum :P

     
  • At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tamam yeşil olanını ben hayırıma alayım:)

     
  • At 11:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Vah Vahhh
    Çok üzüldüm Suveyda
    Satılacaklar hepsi bu kadar mı?
    Neyse
    Kıymızıyı bana ayır...
    Kıymızı olsun 1 YTL fazla olsun
    Hayırlı satışlar....

     
  • At 1:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Bozugum yok, kredi kartiyla ödesem :P

    Süveydacigim paylasimci ruhuna inaniyorum, eh tabi bagistan topladiklarini benle paylasmayacaksinda ne yapacaksin...O kadar bagis, tek basina yenmez ki :))))

     
  • At 4:47 PM, Blogger Deadora said…

    bir an icin ciddi oldugunu dusunmustum..
    ne gam :) güldürdün beni epeyce sagolasin..

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    zordamıyım dedin bak üzüldüm ya banka hesabını söle para yollim ben hem o linke bakmadım ben gercek dostum :P
    Ben bişşi bekliyordum valla da bu kadarını beklemiyordum:=) asık oldum hepsine şimdi benim günahım ne hem ben o arabalara yakısırım pencere bile acmam içine toz kacar die. kırmızı böle allahhh bende kırmızı tişört giyerim kafa zaten sarı sarı gözlük yok yok vazgeçtim siha gözlük yaa acaba kahverengimi taksam neyy see yaa taktığım seye bak ferrarim var:=)

     
  • At 5:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    suuuu ben her renginden bi adet istiorum:p insan daha önce söyler kaç aydır arabasıs kaldık saten beni bunlardan nasıl mahrum bıraktın:p

    Betül :)

     
  • At 5:52 PM, Blogger suveyda said…

    hemoş,
    rays bağana go.didi gogo var me.şen raggonya çemi tavi Allahise.mak ver çamval ertis şen amoy, kay deçvye çemi çamosla.rames ver dammatav.ristin isi.şen, çemi tavi gikvars,mes şeni tavi mikvars:))



    hemoş,
    normale dönelim:)
    hemoşum ben derdimi açana kadar senin anlaman lazımdı.daha ne yapsaydım.dost dostun halinden anlamazsa kim anlar.demek anlamamışsınki buraya gerek duydum demi:)hem senin aklın başka yerlerde bana ayıracak zamanın mı var sarma hırsızı:))
    ama şunu bil hemoşum seni bugün çok taktir ettim çokk.mükemmel bir iş yaptın.helal sana:)




    ladybird,
    çaktırma ladybird.:)
    ama bak ne dikaktimi çekti.sen o zamanda yardım etmemiştin şimdide etmiyon.gerçi o zaman etmeni bekleyemezdim zaten.malum yıldızlarımız uyuşmuyordu:))






    mezarcı,
    ne yapacan sen yeşilini mezarcı, sende o iş varken dünya malını görecek gözmü kaldı:)
    bide sen hangi mezarcısın, bizim bildiğimiz mezarcımı acaba???





    mehmet bey,
    tamam mehmet bey kırmızı sizin olsun.satttım gitti:)
    hepsi bu kadar ya.biraz az gibi ama benim işimi görür.en azından belimi doğrultabilirim:)






    mehbub tokgöz,
    kredi kartıyla olmaz mehbub nakit lazım:)
    mehbubum bağış olurmu ya, sen de yani bir acayipsin.bunlar benim durumumu düzeltmem için.sen ne sandın ki.aldığım paraları çatur çutur yiyeceğimi mi.ilahi mehbub.ayıp oluyor ama:)))





    deadora,
    hoşgeldin deadora.
    yaptığım bu açgözlülük hareketinin ses getirmesine ve yeni birisinin duymasına çok sevindim:)
    ben ciddiyim hala:)
    hep gül inş.






    kayhan,
    gerçek dost tamam, hesap numarasını yollayacam, göndermeyen hayatında ferrayiye binemesin diyeyim mi?:))
    demedim daha ama korkma, hala bir şansın var:)
    ferrari almış da neler düşünüyo ya, beni sen güldürdün asıl, Allah da seni güldürsün emi kayhan, e:)

    işin garip tarafı ben ferrarileri hiç sevmem.eskiden şekerli bir sakız vardı.içinden araba resimleri çıkardı.nedense hepte sarı kırmızı ferrariler olurdu bunlar.abime verirdim hemen, al senin olsun sen sevin, ben binmem böyle arabalara diye.çocukluk işte, sanki adamlarda hemen veriyordu bana:))
    işin bir garip tarafı geçen rüyamda ferraride seyahat yapıyordum.
    aman Allah 'ım yoksa bir ferrari arabam mı olacak.hiç acımam hemen satarım:)

     
  • At 5:54 PM, Blogger suveyda said…

    betül,
    özellikle sakladım senden betülcüm.
    sen duyma diye zaten buralara yazdım ama gene buldun izimi:)
    sana araba yasak.hatta önde oturman bile yasak.ne çabuk unuttun olanları, yassak dedim o kadar:))

     
  • At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    onlar beni buluo hep;)

    ne yasağı nolmuş ki:p araba bulsam kalkmıycam ön taraftan ama yok malesef :p

    Betül

     
  • At 11:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yo ablacım ben sizin bildiğiniz mezarcılardan değilim:))
    Hani anadoluda maddi olarak zayıflayanların herşeyini ucuza kapatmaya çalışanlar vardır ya;
    işte bendeniz o mezarcılardanım:)
    ablacım o arabaların hepsine bi beşlik verim:).

     
  • At 12:15 AM, Blogger suveyda said…

    betülcüm,

    sen biliyon ne yasağı olduğunu.
    az daha kalbime indiriyordun daha ne olsun.hala araba diyo, hala ön taraf diyo.geç arkaya çabuk.hatta hiç binme sen:))




    hilalcim,
    hilalcim senmiydin o mezarcı ya.ondan başka işmi bulamadın Allah aşkına:)
    beşlik kurtarmaz hilal, çık biraz çık:)

     
  • At 3:47 PM, Blogger ERDIL said…

    Eh be kizim yüregime indiriyordun
    önce hemen anliyamadim.Zaten sitenin adreside silinmisti.Iyiki yorum attinda adresine ulasabildim.Yaziyi okuduktan sonra linki de bulamadim yaslilar böyle oluyor .Sakin bir daha böyle saka yapacagin zaman bu yazi 60 üstler icin degildir diye bir not birak .
    Saygilar.

     
  • At 9:54 AM, Blogger suveyda said…

    Erdil bey, ya da Erdil amca mı desem( kızarmısınız acaba?) hoşgeldiniz.bu bana ilk yorum yazışınız ve yazdığınız konuda da biraz ürküttüm galiba.
    ama bişey söyleyeyim beni çok güldürdünüz.iyki yanımda kimse yokmuş.çok sağolun, sayenizde bir yaş daha gençleştim bu gülmeyle.
    bir dahaki sefere dikkat etmeye çalışırım ama söz veremem:)
    ama o zaman tadı çıkmaz ki.
    gene beklerim inş.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1