Friday, November 24, 2006
SÜPRİZ ELDE PATLADI
24 Kasım, Öğretmenler Günü,



Amcam öğretmen, ona süpriz hazırlamıştık ama tabiri caizse bizi ekti.Meğer başka bir programı varmış öğretmenlerle, bilseydi gitmezdi ama gitti bi kere.Bizim süpriz de yandı bitti kül oldu.


Pasta da yapmıştık tabi.Ne yapacaktık biz de oturup bir güzel yedik.İşin daha vahim tarafı ise resmini çekip mail attım, altına da döşedim bir sürü bişey, artık bakar bakar durur:))Bakalım ne yanık bir cevap verecek zavallı amcam:)...pastasız kalan amcam:)

neyse ben gene dayanamadım gönderdim sonra bi kaç dilim, büyüklük bende kalsın:)
organize daha büyüktü ama maalesef gerçekleştiremedik.Bir kaç aksilik oldu, kardeşime dedim "üçüncü bir aksilik olursa vazgeçelim".Üçüncüsüde oldu vazgeçmedi, sonra da kaldı ortada:).Geçen sene apartmandaki bütün çocukları ayrı bir yerde, öğretmenleri ayrı bir yerde toplamıştık, sonra çocuklara şarkı söyletip koro yaptırmıştık.Pankartlar bile hazırlamıştık:)
Bu sene de böyle olsun, seneye kısmet artık...

Bu vesileyle bloglarda tanıdığım, bildiğim kadarıyla Baver'in, Emircan hoca'nın öğretmenler gününüde kutluyorum.Allah nice seneler yaptırmayı ve öğretmeyi nasip etsin inşaAllah.

Günümüzde öğretmenlik imajı zedelenmiş olsada öğretmen öğretmendir, insan mimarıdır o.Her çuvalda bulunabilecek bir kaç çürük elma sebebiyle bu mesleğe leke düşürmek hata olur.Hangi mesleğe sahip olursak olalım, hepimizi bir öğretmen şekillendirmiştir.

öğretmen kutsaldır ana gibi,
öğretmen kutsaldır baba gibi,
posted by suveyda @ Permalink ¤10:38 PM  
6 Comments:
  • At 11:05 PM, Blogger birisinin yeri said…

    Süveyda, teşekkürler benden de bahsetmişsin.:)
    Ama bir cümlen var ki yani bizi mutlaka şekillendiren, hareketlerini örnek aldığımız hocalarımız olduğu hususuna katılmamak mümkün değil.
    Şimdi burada ismini vermiyorum.
    Çünkü onu tanımayanlar öylece okuyup geçecek ve haklı olarak akıllarda da kalmayacak.
    Bense onun için belki özel bir yazı bile yazmayı düşünürken...
    Daldım gene. Nereden nereye.
    Öğretmenlerin ve öğretme aşkıyla yanıp tutuşanların günleri kutlu olsun.
    Amcana da en güzel hediye bence bu yazın olmuş:)

     
  • At 11:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ne güzel yazmışsın süveydam. Amcan çok üzülecek bana kalırsa. Gerçi ben onun yerine üzüldüm zati. Yahu bir öğretmen olamadık. Kimse bize pasta yapmıyorrrrrrrrr... protesto ediyorum...
    sadede de geldim..
    Memleketimizin ve dünyanın her köşesinde mesleğinin önemini,anlamını bilerek ifşa eden öğretmenlerimizin günü kutlu olsun...
    ben de bir şiirle bitireyim:
    "yolumu aydınlatan,
    gönlümü parıldatan
    bilgime ışık tutan
    bir ışıktır öğretmen... bana aittir...ben kim miyim, bir öğrenci... hih hih hih

     
  • At 12:50 AM, Blogger emircan said…

    Teşekkürler Suveyda hanım.Bu vesileyle en kutsal görevi yapan tüm öğretmenlerimizin gününü kutluyorum bende.Bu arada amcanızda büyük fırsatı tepmiş:)

     
  • At 12:22 PM, Blogger suveyda said…

    baver,
    o kadar öğretmen okutur bizi ama hayatımıza iz bırakan ya bitanedir ya da iki tane.
    benimde hayatımda önemli bir yeri olan ortaokul türkçe öğretmenim var.bana yaz demişti sürekli.ne olursa olsun yaz diye.o gün bu gün yazmayı severim.bir telefonda konuşuyoruz.bana dua eder misin dedi?tabiki ederim dedim.nasıl edeceksin dedi.Bilmem düşünmedim şimdi ama ALLAH la benim aramda ederim bişeyler dedim.o zaman rica etsem şöyle edermiisn dedi.tabi buyrun hocam dedim.
    "ALLAH yolunda yaşat ALLAH yolunda öldür bu kulunu " diye dua et dedi.
    o gün bu gündür hep aklımda, hep dua ederim.eklerim üstüne ALLAH ım hepimizi bu yolda yaşat.çok duygulanmıştım o zaman benden dua istemesine.

    işte tarih ve saatsiz zamanlardır bunlar, bir an yaşanan bir asra bedel oluyor.
    senin yazınıda yazıp okumak isteriz baver,







    rukalcim,
    rukalcim öğretmen olupta allamemi olacan, sen zaten allamesin:)
    hey gidi günler, annem çok ders çalışınca hep böyle derdi.kızım allamemi olacan diye.
    gördüğün gibi bişey olmaadık rukalim:)
    senin öğrenciliğine gelirsek bitmez o:)
    hih hih hih






    emircan,
    emircan bey, size süpriz yapmadılarmı okulda.meşhurdur okulda hocalarını taklit ederler hep öğrenciler.sizide taklit ediyorlar mı:)
    nice senelere inş.
    amcamı boşverin, o iki dilim pastayla layığını buldu:)
    daha bi kaç zaman polemik yaparız biz bu konuyu.geçenlerde bir konu için bana sitem etmişti, artık kozlar benim elimde, yaşasın kötülük:)

     
  • At 3:09 PM, Blogger ladybird said…

    Ben de sevgili ogretmenlerimizin anlami bu gununu kutluyorum.

    Beni unutmussun :P Ben de bir donem ogretmenlik yapmistim :P Neyse ben kendi kendimi kutlarim, sen yorulma.. :D

     
  • At 2:25 PM, Blogger suveyda said…

    ladybird, bir dönem öğretmenlik yapanların günü gelmedi daha.az sabret o gün ilk ben kutlayacam.elimde bir buket çiçek ve kalıp kalı p çikolata il ekapına geleceğim:)
    örtmenim benim:)





    kaf-nun,
    hah işte bizde o şarkıyı söylettirdik çocuklara.nasılda biliyon.çocukken çok söylettirdiler sana da sanırım.bende korodayken söylemiştim.hatırlamak bile istemiyorum o günleri:)

    not bire cevap:sorun sende.hangi erkek önemli gün ve geceleri hatırlamıştır.

    not ikiye cevap:pastanınm ana kısmı yani kek kısmı bana ait.adam etme kızmı kardeşime:)
    ama ısrarla söylüyorum önemli olan temeldir.temel sağlam olmazsa neyin üstüne kuracaktı acabaaaa.sorarım ey ahali.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1