Tuesday, November 21, 2006
MEMLEKETİMİZİN AYDIN İNSANLARI !
Savaş Ay ve bir manken kızımız arasında geçen konuşma:

Önceki 10 Kasımlarda nasıl anardın Atatürk’ü?
-Sirenler çalar, törenler yapılır.
Sen ne yapardın?
-Herkes gibi saygı duruşu saat 10 da.
Saat 10 da mı?
-Evet.Tam öldüğü saatte yani.
!!!!
-Mecburuz o çok büyük çünkü.
………

Ecevit’e sen de üzüldün di mi?
-Nasıl üzülmem.Dürüst insandı.
Oy vermiş miydin?
-Dostluk ve Sevgi Partisine mi?
Hııı?
-DSP yani
!!!!
……….

Futbolla var mı ilgin?
-Galatasaraylıyım.Milli takımda genelde Hakan Şükür oynuyor.Hasan Şaş falan.Ama 12 kişiyi tam sayamam.
11 kişi değil mi?
-Kaleci dahil saydım
Uyyy
-Basketide severim.
O kaç kişiyle oynanır?
-O da 12…
Karşı taraf da 12.Kaç ettiler?
_24.Birde hakem 25 kişi.
Nasıl sığarlar koca salona?
-Sahi ya!..Ama 12 Dev Adam diye şarkı vardı.Oradan çıkardım.
!!!!
…………..

Okumaya var mı merak?
-Önceleri yoktu.Sonra çevrenin ve kendimin baskısıyla “Bir konu seç okumaya çalış” dedim.
Seçtin mi?
-Renk Arnasyonu seçtim
Hııı?
-Renk Arnasyon.Ruh bir daha bedenleniyor hani.Bizim Antakya’da çok vardı bunlardan.Bir de para psikolojisi ve Kuran-ı Kerim.Ayetleri okuyorum.
Aferin valla.
-(çantasını karıştırıyor)Buldum bak.Bu küçük boy Kuran.Ay dur dur.İçinde 10 milyon var.Parayı burada saklıyorum uğur getiriyor.
Ali Bulaç yazıyor kapağında kim o acaba?
-Bilmem.Hacı hocadır her halde.Ama güzel yazmış, net şeyler söylemiş.
Tövbe Yarabbim!
-Hep yanımda.Uçakta bile okuyorum.Amaaa, başka bir kitabın içine gizleyip te okuyorum.
!!!!
-Romanların filan arasında, çaktırmadan.Görüp bir şey demesinler diye.
Kim karışacak?
-Başın açık okunur mu filan diye çıkan olur.Evde her odada bir Kuran-i Kerim var.Başucumda da Yaşar Nuri Öztürk hocamızın yazdığı var.
Bravo kızıma.
!!!!
….......

-Sadece okumam yazarım da.Gazetelerde köşe yazarım.Sözlerim ters geldi birilerine.
Kimlere ters geldi?
-Hükümete.
Ne dedin ki?
-Köprü parasını arttırdılar.Hep zam hep zam.Her gün gelen gidenlere yazıktır dedim.
Ağır konuşmuşsun.
-Günde 1 milyon artsa sende 360 milyon eder.
Kaçç?
-360 milyon.Okuyunca sinirlendiler, kaldırttılar köşemi.Eleştiriye tahammül sıfır.

!!!!
............


Orhan Pamuk ödülü siyasi mi, edebi mi?
-Hangi ödülü?
Nobel.
-Yok canım olur mu hiç?
Anlamadım.
-Beni deniyorsun di mi?
Ciddiyim, duymadın mı?
-Abi bu hafta o kadar yoğundum ki çekimler çekimler.
!!!!
…………

Padişahlar devrinde yaşasan?
-Fatih Sultan Mehmed’in yanında olmak isterdim.
Nerede otururdunuz?
-Yerebatan Sarayı.Gittim oraya.
Karıştırdın evlat.
-Neyi abi?
Padişahlar Topkapı Sarayı’nda.
-Çıkaramadım birden
Olur hepimize.
-İstanbul’a çok geç geldim ya, o yüzden çıkaramadım
.
!!!!

(alıntı)

Bu kadar cahillik ancak okumakla olur.
posted by suveyda @ Permalink ¤9:06 AM  
8 Comments:
  • At 9:21 AM, Blogger berra said…

    Süveyda bu manken kim çok merak ettim doğrusu.Biliyor musun?

     
  • At 10:08 AM, Blogger Siyah Zambak said…

    :)

    çok ilginç ya, bu kadar olur...

     
  • At 10:45 AM, Blogger emircan said…

    Bu kızcağız çuvallamış resmen..

     
  • At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hi Hi Hi...
    Vah vah vah!
    Ben o kızcağızın yerinde olsam... insan karşısına çıkmazdım artık. Terki diyar eylerdim buraları... bu kadar olur mu yahu! İnsan bu kadar bencil olup sadece kendisini düşünebilir mi... sen bu ülkede yaşarmıyor musun? bu ne cahilliktir! Yazık yazık!

    Bak ben de artık köşe yazarı olamam, çok kötü yazdım.. benim de sayfamı kapatmasınlar :)

     
  • At 2:33 PM, Blogger suveyda said…

    berra,
    berracım biliyorum tabiki.bu manken Yeliz Yeşilmen.Şimdi ona sorsan ya da bir sunucu çıkıp bu kızı tanıtmaya kalksa emin olki şunları der:tiyatro yapıyor, sinemalarda başrol kapmak üzere, kanto yapıyor, dansediyor, şarkı söylüyor ha bide şan dersleri alıyormuş ses tekniğini geliştiriyormuş yani anlayacağın tam bir sanatçı.
    aklıma Melih Gökçek geldi nedense:"tükürürüm ben böyle sanatın içine".
    Şimdi buna sanatçı dersek ki ben demiyorum diyorlar, Orhan Gencebay abimize ne diyecez.Buyur burdan yan şimdi.
    Hiç merak edilecek tarafı yok anlayacağın berra,





    siyah zambak,
    asıl ilginç ve enteresan bir olay da nedir biliyor msuun siyah zambak.
    şimdi bu hanım kızımızın başına bir olay gelmiş 17-18 yaşlarında ama kimseye anlatamamış.Evililiğiyle ilgili pürüzler anlayacağın.Bir evlilik yaşamış gençken ama nasıl oluyorsa en yakınlarıyla dahi paylaşmamış dertlerini.Şimdi Savaş Ay soruyor anlatmak ister misin diye?Ne dese beğenirsin, Savaş Abi en yakınlarıma dahi anlatmadım hiç bir şey bilmediler ama sen başkasın.
    İşe bak sen.Artık tüm türkiye biliyo.





    emircan,
    emircan bey çuvallamış ki ne çuvallamış.ama hala olayın farkında değil.bide iyi bişey yapıyorum görüntüsü sergilemezler mi gelde sinir olma.





    007 kedim, canım benim,
    görüyorsun işte durumları kedim, insanlar aldığın ya da alamadığın diplomayla bir kağıt parçasıyla sana hayatını biçerken memlekette neler oluyor.Üzülmeyeyim diyorsun ama insanın da aklı takılmıyor değil hani.

    kedim, hükümetin başındaki zatı zaten şiirden bir ara ayağını kaydırmışlardı, aynı şeyi sana yapmazlar korkma, güveniyorsam şiire olan saygısına güvenirim, rahat ve huzur içinde ol sen:)

    ben kızmayayımda kimler kızsın kedim!!!

     
  • At 5:40 PM, Blogger Kayhanoviç said…

    ben bunu savas ayın köşesinde okumustum hatta tv de bile cıkmıstı yanlıs hatırlamıyorsam.

    beynini baska yerlerde calıstırdığı için bazı gerceklere yabancı kalmıs.

    tabi her manken de böle değil meselaaa neydi o kızın ismi saf gibi durur. ama kesinlikle saf olduğuna inanmıyorum yaa du düşünüyorumm ismi neydi.........

    bulamadım ama o zamanda bunu yazmamında bir anlamı kalmıyor dimi:) aaa catlıcam du bi daha düğşünüyorum..........

    bulamadım sanırım emre aşık kız arkdası idi sarı saclı neyse yaw aa taktım bende kızzz sehir gibi cıkmıstı bir programda izlemiştim ağzım acık kalmıstı ama bu ama bu demiştim..

    kimse göründüğü gibi değil. akıllıyım diye gezinenler aslında beyinsiz.

    beyni yok bunun kesin diyebileceiğin kişiler aslında süper zeki oluyorlar.

     
  • At 9:46 AM, Blogger Suat Saygın said…

    Valla söylenecek pek birşey yok. Tabii bu kızımızı baz alarak diğerlerinin de böyle olacağını söyleyemeyiz.

     
  • At 10:11 AM, Blogger suveyda said…

    kayhan,
    kayhan bende anlamadım kimi dediğini:))
    her kimse den diyorsan zeki hatundur demek ki.aslında aptal olmak sorun değil, az akıllı olsa aptallığınıda saklamayı bilir ama buda bir marifet olsa gerek.

    bir ara haber çıkmıştı, bir araştırma yapılmış kayhan, iq lerini ölçmüşler en zekileri belirlemişlerdi ve aralarında çok şaşırdığım insanlar çıkmıştı.
    bir ara yayınlarım onu inş.
    bayağı dikkatimi çekmişti benimde.







    suat,
    suat bey zaten öyle bir genelleme yapmıyorum, zaten ne haddime.Ama şunada inanıyorum ki çoğu böyle.Okumakla akıllı olunmuyor ama bari okusalar.çat pat da olsa bişeylerden haberdar olsalar.
    Aslında şunu söylemek gerekirse bu kız veya bunun gibileri umrumda bile değil.Biliyormuş, bilmiyormuş beni alakadar bile etmez, ne yaparsa kendine.Ama sorun şu: Ülkemizde bu kadar değerli insan varken ve bu insanlara hürmet gösterilmezken, adam yerine dahi konumazken, bu insanların el üstünde tutulması fazlasıyla rahatsız ediyor beni.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1