Sunday, November 19, 2006
PAZAR PAZAR DEDİN, BAŞIMIN ETİNİ YEDİN ;)
Bayılıyorum pazar günlerine.Akşama kadar istediğinizi yapma lüksünüz var, hatta bazan hiç plan yapmadan tamamen plansız geçirilen bir gün.İşin en güzel tarafıda bu sanırım.Çünkü hayatlarımız o kadar planlı, o kadar saatlere ayarlı ki anlık bir gecikme bazan çok şeye malolabiliyor.Belirli vakitte kalkmalıyız, belirli saatte işe gitmeliyiz, yemeğin bir vakti var, gitmenin, gelmenin, yatmanın vs vs.Ama benim için pazar günü ayarsız ve düzensiz geçirilen bir gün, belirli bir plan olmadığı sürece.İşin en güzel tarafıda bu, istediğin an istediğini yapabilme lüksü veriyor.Fazla abartmadan söyleyeyim, alıştınız artık sizde benim yeğenlerime, gına geldi diyenlerde olabilir, yarım günüm onlarla geçti gene, ortalığı karıştırmaktan başka bişey yapmadık:)Ama bugün çalıştırdım onları, bir işe yarasınlar artık.Yalnız bir terslik var, erkek olan herşeye yardım etti, hatta kendi yaptı, kız olan elini bile sürmedi, bir işime yaramadı cadı:)İşi gücü süslenmek, oynamak, bitmez tükenmez istekleri, vıcır vıcır konuşmaları, bazan laf yetiştirmeye bile yoruluyorum:)
Utanmadan bide halasına bööööö yapıyor.Asıl sana bööööööö:))
Bu benim taaa ilkokuldan kalma flütüm.Ben bu kadar saklayayım hanımefendi gelsin öttürsün.Sustur dedikçe daha çok çalmaya başlıyor,kafamızı şişirdi, bende aldım sonunda elinden kulağına öttürdüm, vazgeçmedi tabiki daha çok çalmaya başladı:))
İşteeeee balkanların ve kafkasların usta aşçısı.Helal be yegenim.Heykelini dikecem senin heykelini.Her eve lazım bundan:)
Hımmm.Ne yaptığını söylemedik demi?Tavuk göğsü yapıyor aslanım.Ben sadece malzemeleri döktüm gerisini hepsini kendi yaptı.Eli çok yatkın bu işlere.Babası çok takılıyo light falan diye ama dinleyen kim.Halacım sen devam et diyorum, işime geliyor böyle olmasıda.Bide diyorum seni alan yaşadı halacım, gülüyo:))
Hala yaptığımızıda çekelim diyor, tamam çekelim halacım diyorum.Kendi çekti, tam net olmamış ama olsun.Bi güzel olmuşki önce kendi yedi, kimse yemeden.Usta aşçımızı çağırabilirsiniz:))
Şimdi sıra geldi bulaşıklara.Makinaya koyacaktım ben yıkayayım hala dedi.İyi yıka dedim bende.Ama beni şimdi çekme dedi.Sanırım olayın farkında oda:)Gizli gizli çektim bende:)
Diyorum ya bu kız eline bişey alsada şurdan şuraya koysa eline yapışacak.İşi gücü yaramazlık.Bak abin neler yapıyo, sen ayılarla oyna.Utan, utan.Nerdeee, gülüyo bide ben öyle dedikçe:))


Şimdi çocukluğa dönebiliriz, resim yapalım biraz da.Kara kalem çalışması:)Bakmayın kara olduğuna içinde çocuk varmış, anne varmış, baba varmış, ev varmış, neler neler...
Buda siyahla beyaz arası bir çalışma:)Herşey var içinde. Veee maalesef yarın pazartesi:(((
Olsun şurda pazara ne kaldı ki, sadece altı güncük:))
Kardeşimin yaptığı şekerpare resmini eklemeyi unuttum, burayı gördüğü anda kesin beni vurur:))
posted by suveyda @ Permalink ¤9:56 PM  
5 Comments:
  • At 10:50 AM, Blogger emircan said…

    Hafta başıydı,dayıydı,pazardı derken bir haftayı daha geride bırakıp yine,yeni,yeniden hafta başını getirdin bakalım.İyi haftalar diliyorum size.Şunun şurasında cumaya ne kaldı ki?:)

     
  • At 1:00 PM, Blogger ladybird said…

    Okurken ilk aklima gelen kendi cocuklarim oldu. Ogluma ne dersem yapar, yatagini toplamadan odasindan cikmaz, mutfakta heryerde yardim eder.. amaaa kizima bir sey soyledigimde "ben kulkedisi miyim?" der :)

    cocuklarin cizdikleri resimler bize her hangi bir anlam ifade etmesede onlara gore cok nettir. karaladiklari cizimlerde bu benim babam der. ama baba resmi goremezsiniz:) cocuklar bu konuda tartismaya girmemeli. daha dogrusu boy olcusmemeli:) cocuklar karalayarak yazmayi ogreniyor. dunyanin her yerinde bu boyledir. anne-baba hangi dili konusursa konussun tum cocuklarin yazma oncesinde yaptigi sey karalamadir. yegeninin ellerine saglik cok guzel karalamis :D

    pazar gunleri hakkinda daha sonra yazacagim. simdi konferans kurmam gerekiyor. gorusmek uzere. ;)

    not; yegenlerini yanaklarindan opuyorum. selamimi ilet ltf..

     
  • At 10:03 PM, Blogger İbn-i Sina said…

    Hay Maaşallah :) Yeğninle gurur duyabilrsin Süveyda! On parmağında on marifet.. Bunu istemeye de gelirler bir kaç sene sonra :)))

     
  • At 1:03 AM, Blogger tahin said…

    Cok tatlilar mashallah:)
    Allah isteyen herkese boyle tatli ve hamarat cocuklar nasip etsin inshallah:)

    Enistene soyle yegeninin sevkini kirmasin:) Ingiltere'de en cok para kazanan islerin basinda ascilik geliyor:))

    Buranin ascilari hem yetenekli, hem karizmatik hem zengin:))

     
  • At 9:23 AM, Blogger suveyda said…

    emircan,
    emircan bey getirdik ama bitmiyor ki şu haftalar, gene gene gene, bir gün nasıl sa bitecek.
    dayıda gitti, pazar da bitti, ilk hedef dayıma geri getirmek ve pazara tekrar kavuşmak, hayalleri büyük tutmak lazım böyle:)






    Ladybird,
    aslında senin için daha büyük bir ara verecektim ama neyseee konuşturmayayım seni:)
    demek ki bu kızların topu b öyle ladybird, hepsi tembel, ben hariç:)
    oğlan acayip yatkın mutvak işlerine ama bunda bizim de etkimiz çok, çocuk ne zaman gelse bişey yapıyoruz haliyle özendi bizde yapmasına engel olmadık içine işledi sanırım.

    zaten resim içindi o kadar bişey saydı ki bana itiraz hakkı da tanımadı, benim kafamda bile sığmaz o kadar kişi , yer ama o küçücük kağıda sığdırmış.boy ölçüşmek ne haddime o saatten sonra:)
    pazar hakkındaki düşüncelerini bekliyorum ama pazarıma laf etme, bir gün evdeyiz dokunma:)

    a.s..büyüğü öptürmez haberin ola, küçüğüne lafım yok, yeter ki öp:)






    ibn-i sina,
    sorma ibn-i sina.O günü görürsem eğer bittiğim andır:)
    vermem ki:))
    ya konuşurum ya da sonsuza dek susarım hayıırrr diye bağırıyormuşum:)
    ALLAH herkese hayırlı muratlar nasip etsin.O da olacak tabiki inş.





    tahin,
    ben hep derim tahin tıpkı halaları:)
    Amin.herkese nasip etsin ALLAH inş.
    Eniştem değil bu arada abim, annesi yengem oluyo:)
    hadi ya tahin.zaten yeğenm ne olacağına bir türlü karar veremiyor.Bir gün polis, bir gün doktor, bir gün tamirci olmak istiyor ben uğraşayım az da kafasına aşçılığı sokayım:)

    karizma zaten var, yetenek almış başını gidiyor bide zengin olur ohh döner köşeyi valla:))
    tamam ya aşçı olacak bu çocuk, gözlerinden belli:))

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1