Thursday, November 16, 2006
FERRARİ'Yİ TANIYALIM
Şu sıralar kitap fuarlarından öte araba fuarları revaçta.Kadınlar mı, yoksa erkekler mi daha çok ilgi gösteriyor tartışmalarını bir kenara bırakıp arabaları tanımakta fayda var diye düşünüyorum.Görüyoruz ki çocuklar büyüklerden daha dikkatli ve daha bilgili.


Çocuk babasına sorar:

-Baba, Ferrari atı olan kırmızı araba mı?

Baba:
-Evet aferin oğlum, ama şimdi bunu neden sordun ki?

Çocuk:
-Sanırım bir tanesi bizi sağdan sollayacakta…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ne yapayım çocuk aklı işte:)))))
posted by suveyda @ Permalink ¤9:03 AM  
9 Comments:
  • At 9:23 PM, Blogger Suat Saygın said…

    Ferrari resmi bekliyordum, cok hos olmus :))

     
  • At 3:26 AM, Blogger ladybird said…

    Hangi cocuk sormus bunu? Tanidigin mi suveydacigim ?:) sana benziyor biraz sanki:P

    Burada (9 tane) Sofra restoranlarin sahibi Huseyin beyin bir Ferrarisi var. Off diyorum sadece..

    Arabadan konu acilince dayanamiyorum ama bu sefer motor ve conta konularina girmiyecegim korkma:P her sene tatilde karsilastigim bir arkadas var. Kiz Bmw hastasi. Ama oyle boyle degil. Her namazdan sonra "Allah'in bana son model bir BMW ver" diye dua ettigini itiraf etti bu sene. Cok sukur guzel olana off falan desemde arabadan tek beklentim ekonomik olmasi ve ayagimi yerden kesmesi.

    Sorduk mu ladybird? bize ne? diyebilirsin simdi suveyda hanim. ama ne yapayim bu gunlerde sararan kuru yapraklara bakip bakip kendimden geciyorum. cok doluyum cok.. icimi bir sekilde bir yerlere (en musait burasi) dokmem gerekiyor :D

    Atlari da cok severim:) Bu sene koyde, ata, esege ve traktore salvarimla bindigimi soylemeden gidersem uyuyamam bu gece :-*

    hayirli geceler efenim. hihih..

     
  • At 8:41 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    ha ha bu cok ii de vala :)
    hayırlı cumalar

     
  • At 11:15 AM, Blogger suveyda said…

    suat,
    suat bey üzgünüm ama amacım oydu zaten:)







    ladybird,
    meraklı bir çocuk sormuş bunu ladybird.aynı senin gibi biri:).bana benzemesi imkansız çünkü ben ferrariyi hiç sevmem.oldum olası ne şeklini sevdim ne de parasını:)
    hüseyin beyinde olsun yani bir ferrarisi çalış seninde olur:)
    bu kızlardaki bu araba takıntısını anlamak mümkün değil.bırakın erkekler taksın siz niye bu kadar takıyonuz:)BMW yi bende severim laf aramızda kalsın, bizden çıkmasında:)ama ne yalan söyleyeyim kız biraz abartmış olayı, sanki gökten BMW yağacak, yağmur duası gibi BMW duası etmiş sanki.Tövbe tövbe

    bize ne diyen olabilir de ben banane demiyorum:)anlat anlat hatta gel senle çocukluğuna inelim.en son bunu amcama dediğimde taaa doğumundan Alamanyalardan başladı susması olmadı, tamam amca ben aldım alacağımı deyip kapatmak zorunda kaldım, sana da yaparız bi güzellik, bünyemizin dayanacağı kadar:))
    hobilerin fobilerin bi ara doldur burayı sen, tanışşalım, kaynaşalım:))

    bu arada uyuyabildinmi bari:))










    kayhan,
    kayhan sen de yollardasın acayip bu günlerde.Blog alemi yollarda konu topluyor artık.malzeme bol dışarda ne de olsa:)
    sanada hayırlı cumalar

     
  • At 11:40 AM, Blogger ladybird said…

    uyudum, hatta ruya bile gordum. ruyamda beni kotu adamlar kaciriyorlardi, daha dogrusu kacirmaya calisiyorlardi.. ama korkmuyordum :)

     
  • At 12:41 PM, Blogger suveyda said…

    senin yorganın açık kalmış:))
    o kötü adamlar aslında nasıl bir bela alacaklarını bilseler rüyada dahi olsa seni kaçırmaya teşebbüs ederler miydi hiç.hıı?:))
    korkusuz cengaver seni:)

     
  • At 5:48 PM, Blogger ladybird said…

    Sayende blog alemi beni yanlis taniyacak :D

     
  • At 5:50 PM, Blogger ladybird said…

    Ey insaaan!

    Ben acim, ruhumu doyuracak bir seyler yok mu bu blogdaaa? Bu ne bicim blog boyle? Romantik siir yok, romantik muzik yok.. cik cik cik...

     
  • At 10:12 AM, Blogger suveyda said…

    efendim ey fani:))
    olmaz mı ya, olmaz mı, sen istersinde olmaz mı...
    al sana şiir, aşk dolu , duygu dolu, hüzün dolu...
    ayıpsın ya, ne istedinde yapmadık biz:)

    ........


    Mende Mecnundan füzun aşıklık istedadı var
    Aşık-ı sadık menem Mecnunun ancak adı var

    Kıl tefahür kim senin hem var ben tek aşıkın
    Leylanın Mecnunu Şirinin eğer Ferhadı var

    Ehl-i temkinem beni benzetme ey gül bülbüle
    Derde sabrı yok anın her lahza bin feryadı var

    Öyle bed-halem ki ahvalim görende şad ol
    Her kimin kim dehr cevrinden dil-i naşadı var

    Gezme ey gönlüm kuşu gafil feza-yı aşkta
    Kim bu sahranın güzer-gahında çok sayyadı var

    Ey Fuzuli aşk men'in kılma nasihten kabul
    Akıl tedbiridir ol sanma ki bir bünyadı var

    ..............


    bende mecnundan daha fazla aşıklık özellikleri var
    sadık olan aşık benim, mecnunun sadeece adı var

    ben senin aşığınım ki bununla övünmelisin
    nasıl leylanın mecnunu şirinin ferhadı var


    aklım başımda ey gül beni bülbüle benzetme
    onun derde sabrı yok her an feryadı var



    öyle kötü haldeyim ki halimi görenler mutlu olur
    zamanın çarkından kimin neşesiz bir gönlü varsa



    ey gönlümün kuşu, aşk aleminde boş boş gezme
    cunku bu alemin her yolunda birçok avcısı var



    ey fuzuli! aşkı yasaklayan nasihatçıya uyma
    o aklın tedbiridir sanmaki onun bir temeli var
    (fuzuli)

    Ldybird'e onurla sunulur:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1