Saturday, February 02, 2008
MANDALİNA CANAVARI

...bir insan her gece bu kadar mandalina yer mi?
Allah aşkına söyleyin yer mi?

Bir kaç hayalinden bahsetmek gerekirse:

_Karşı komşusunun balkona çıkınca hep mandalina atmasını bekliyor.

_Bir mandalina bahçesine sahip olmayı bekliyor.

_Kendi bahçesi olmadı, mandalina bahçesi olan biriyle evlenmeyi düşünüyor:)

Hayallerinin onda dokuzu mandalina üzerine kurulu velhasıl.

Bu insan kolay kolay grip olur mu? Olmaz tabi.

Allah sağlık sıhhat versin ne diyelim.Gözümüz yok desekte yalan olur.

Hadi siz de mandalina yiyin.Ben de soyulmuş şu mandalinalardan gizli gizli yürüteyim biraz:)

Afiyetle efendim afiyetle...

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤11:58 PM  
6 Comments:
  • At 4:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    suuucum kim o mandalina canavarı gelsin buraya ona bi aday bulurus, ne de olsa burası mandalina bahcesi kaynıo. hangi çeşidini isterse kolaylıkla bulunur :)

    betül :)

     
  • At 1:24 PM, Blogger suveyda said…

    neeeecim şimdilik susma hakkımı kullanıyorum.gerekli açıklamaları biri yapacak.sanırım dayanamaz artık.sonra ben konuşacam.tabiki gerçekleri.ben konuşmadan herşeye inanma sen:))

     
  • At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    merabalar.benim adım mandalina canavarı.hakkımda yazılanları inkar etmiyorum.butür hayallerim vardı.bir mandalina bahçesine sahip olmak isterim.ama şunu bilinki o bahçeye beni buraya yazan şahsiyet giremiyecek.benim nmandalinalara uzaktan bakıp iç geçirecek.sen susma hakkını kullanmaya devam et.betülün teklifi de aklımda değerlendirecem.

     
  • At 11:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    merhaba mandalina canavarı,mandalina diyarından sevgilerle. sizden gelen açıklamalara göre adım atarıs. suuucum uyarılarını dikkate alıorum :)

    betül

     
  • At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    mandalina cok yemeyin sonra cildiniz sararıverir dikkate alın lütfen hk

     
  • At 11:32 PM, Blogger suveyda said…

    hıh, senin mandalina bahçen olacakta ben giremiyecem, bahçelerde maydanoz gel bize bazı bazı istersen sayın canavar:)




    mandalidan sararacak olsaydı sapsarı bişey olması lazımdı bu canavarın ama hiç öyle değil.ters etkimi yapıyor acaba.

    yazık ya mandalina canavarı hasta.ama hala mandalina yiyor.pes yani pes.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1