Sunday, December 23, 2007
HAYIRLI BAYRAMLAR II:)

Merhaba arkadaşlar,

Bayramımızın bitmesine ramak kala hepinizin bayramı mübarek olsun.İnşaAllah güzel bir bayram geçirmişsinizdir.Gönül Pınarının dediği gibi yanlış gösteren saat bugün doğru gösteriyor:)Aslında sayfamıda güncellememe gerek yok, baksanıza bir bayram mesajı yazmışım.Özrüm kabahatimden büyük değil mi?İbadetleriniz, dualarınız kabul olsun.Yediğiniz etler, pastalar, börekler yarasın.Sena burada olsa şimdi şöyle derdi: “afiyet olsun, etleriniz lop lop olsun”:) Bide diyetisyenler çıkıyor tabi, binlerce öğütler, tarifler, kibrit kutusu büyüklüğünde ölçüler gına gelir insana artık.Neyse ciddi bir konu var onu anlatacam size.

Şu yandaki sohbet kutucuğunda gönül pınarı bir şey yazmıştı.Okuyanlar bilirler.Aslında öncelikle gönül pınarına teşekkür etmekle başlamam gerekiyor.Çok teşekkür ederim gönül pınarı.Bu tür şeyleri anlatmakta çok zorlanıyorum aslında.Başkasının olsa yaza yaza bitiremem ama mevzu bahis ben olunca iş biraz güçleşiyor ama söyleyecem bu sefer.Beni tanıdığınız kadarıyla yazmayı ne kadar çok sevdiğimi farketmişsinizdir.Bunu farkeden gönül pınarı bana daha ciddi yazılar yazmamı tavsiye etti ve de yardım etti.Bende bu çömez ve acemi halimle yazdıklarımı değerlendirmeye ve yeni yazılar yazmaya başladım.Aslında uzun zamandır bu durum var ama diyorum ya burada söylemek biraz zaman aldı.Buda tamamen benden, karakterimden kaynaklanıyor.Yine ben açıklayamadan gönül pınarı açıkladı da işim biraz daha kolaylaştı:)Sanırım daha çok teşekkür borçluyum.Uzun lafın kısası, Yeni Asya yazılarıma görsellik katıyor ve daha çok kişiyle paylaşma imkanı buluyorum.Sizleri ayrıntılarla boğup sıkmadan konuyu burada sonlandırabilirim.Belki sizin için çok önemli olmayabilir, büyük bir şey de olmayabilir ama benim için önemli.Hani güzel şeyler paylaştıkça artarmış ya paylaşıyorum işte sizinle, artsında görelim bakalım:)

Bugün yayınlanmış olan son yazımı sizlerle paylaşabilirim.Yorumlarınız benim için çok değerli ve önemli.Bayram çikolatası kalmamış sizlere bu yazımı ikram ediyorum, olmaz mı?:)
Aslında benim reklamcım kardeşim Selma idi ama işini güzel yapamadığı için onun işine de son verdim, bende kendi reklamımı ancak bu kadar yapabiliyorum.Bunu okursa belki gaza gelir de işini iyi yapar diye de içten içe düşünmüyor değilim hani:)

Ne diyeyim başka arkadaşlar, Allah daha nice bayramlara eriştirsin.Torunlarınızın ellerinizi öpeceği bayramları görürsünüz inşaAllah.Ben öyle umut ediyorum en azından:)Bide şu bayram mesajları konusunu aralayıp öyle kapatayım diyorum yazıyı.Allah aşkına şu herkesin herkese yolladığı mesajları yollamayın.Benim gibileri çıkıp kızabilirler:)Bayramda bayağı bunun tartışmasını yaptık ama bir söyleyin hele haksızmıyım ben?Bana yollamayında kime yollarsanız yollayın, ilgililere duyurulur ne diyeyim daha ben:)

Yazıyı bitireyim diyorum ama bitmiyor.Yazdıkça yazasım geliyor.Bazılarının diline vurur benimse elime vurur.Allah hepinize sağlık sıhhat versin.Bir kaç bloğa baktım.Dolaşırken bir bloğa rasladım ve vefat ettiğini öğrendim.Gerçi hiç tanımadığım biri ama garip hissettim kendimi, kötü oldum.Düşünsenize bir gün bende artık burada yazamayabilirim.Herşey burada dursada biz olmayabiliriz.Olacağı bu elbet ama hani rahmetli Cem Karaca diyor ya “hayat çok garip” diye.İşte öyle bir şey sanırım.

Kapanışı böyle bir şeyle yapmak istemezsim ama hayat zaten böyle bir şey.Bazen neşe, bazen keder, geçiyor ömürler şarkıdaki gibi.Günleriniz neşeyle geçsin ama yazımı da okumayı unutmayın emi:)
Nice bayramlara inş.


Yazının linki
burada.

Gerçi Gönül pınarı da vermiş linki yan tarafta zaten.
Alttaki yazı bana ait tamam mı?:)Kolay gele…
Sağlıcakla…

Labels: ,

posted by suveyda @ Permalink ¤1:38 PM  
15 Comments:
  • At 4:40 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    Nihayet be Suveyda....


    Sonunda saati kurmak ve yeniden çalıştırmak aklına geldi. Tekrar hoşgeldin diyorum. Yeni /yazı/hayatında başarılar diliyorum.
    Bana da haddimden fazla iltifat etmişsin. Teşekkür ediyorum. Ben yetenek avcısıyım. Baktım bloglar dünyasında Suveyda gibi bir yetenek var, bunu basın ve edebiyat hayatına kazandırmak istedim. Bunu da başardığımı düşünüyor ve mutlu oluyorum.
    Arkadaşlar, Suveyda bunun biraz daha sır olarak kalmasını arzu etmişti. Belki de fazla tevazu gösterip kendisini öne çıkarmak istemiyordu ama, yaptığı güzel bir iş olduğu için bunun paylaşılmasını istedim. Mehmet Bey'in de ısrarlı talepleri sonunda açıkadım. Mü'minler birbirlerinin meziyetleri ile iftihar ederler. Ben de Suveya ile iftihar ediyorum.
    Bundan böyle inşallah sizler de dualarınızı eksik etmezsiniz. Suveyda da daha büyük başarılara imza atar. Belki bir gün imzalı kitaplarını da okumak nasip olur.Kendisine dua edelim.
    Bu arada ben de hepizin bayramınızı tebrik ediyor, hakkınızda hayırlara vesile olmasını diliyoru.
    Nice yeni bayramlara hep birlikte inşallah...

     
  • At 5:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoşgeldin Suveyda
    Şükür kavuşturana...
    Başarılı çalışma ve yazılarından dolayı kutlarım...
    Sizin ve muhterem Gönül Pınarının yazılarını ilgiyle okuyorum...
    Gönül Pınarının temenni ve dualarına da içten katılıyorum...
    Allah muvaffak etsin...
    Bu vesileyle Bayramınızı tebrik eder hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Hak'tan niyaz ederim.
    Bu arada sevgili Gönül Pınarı ve diğer bütün Gönül Dostlarına binler selam...
    Daha nice başarılı çalışmalara ve nice bayramlara...
    Allah yar ve yardımcınız olsun...

     
  • At 6:31 PM, Blogger Kayhanoviç said…

    Bir şey demeyi unutmuşsun yazının sonunda ''Bir dahaki bayramda görüşmek üzere''
    Gözlerimiz yollarda kaldı efendim.Sizleri görmek ne kadar bu kadarcık hoş bir şey...
    Gelmiş geçmiş hatta gelecek tüm bayramlarını can-ı gönülden kutlar sevgi ve saygılarımı sunarım hatta arz ederim

     
  • At 11:48 PM, Blogger CaDı said…

    Canım canım, ay ne güzel hem gelmişsin hem yorum bırakmışsın hemde profesyonelliğe adım atmışsın! Çok sevindim, Doca beyede havamı attım bi arkadaşım daha gazetede yazmaya başladı diye:)))

    Yeni Asya daki yazınada kocaman bir Amiiiin diyor, başarılarının devamını diliyorum güzelim!! Tüm bayramları ağız tadıyla geçirmek dileğiyle.. Hoşgeldiiiiin tekrar:)

     
  • At 11:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    hoş gelimşsin hoşluklar getirmişsin sevgili suveyda.

    buralardan bir suveyda geldi geçti derken, seni yeniden buralarda görmek çok sevindirdi bizi inan.
    gelir gelmez kalemi eline alıp dökülmüşsün yine kelama.
    bayrama dair yazdığın o güzel yazıyı bir solukda okudum inan.gerçekten çok hoştu.daim olur inşaallah duyguların.
    bu yazarlık yolculuğunda sana başarılar dilerim.kalemine kuvvet..gönlüne bereket düşsün her daim.
    ne diyeyim herşey gönlünden geçenler doğrultusunda gelişir inşaallah!
    geçmiş kurban bayramın da mübarek olsun bu arada.(yani umarım öyle olmuştur.)
    selametle kal..görüşmek duasıyla tekrar hoşgeldin!

    ruz-i ceza(name-i nur)

     
  • At 10:03 PM, Blogger birisinin yeri said…

    Süveydacığım, ne var ne yok?
    Aaah nerede eski günler degil mi, bir ara ne de güzel bir ekip olmuştuk.Erdil Baba, Ayda, Zeyno...
    Ama biliyorsun'değişmeyen tek şey değişimdir' ve hiçbirşey sabit kalmıyor.
    Umarım keyfin, sağlığın yerindedir. Bayram tebriği için teşekkürler ve bilmukabele diyorum.
    İnan yaş ilerledikçe omuzlarımızdaki yük ve sorumluluk ilgi alanlarımızla paralel bir şekilde artıyor.
    Nereye kadar?
    Bak onu Allah bilir işte
    Sabrın sonu ile

     
  • At 5:37 PM, Blogger suveyda said…

    gönül pınarı,
    hoşbulduk gönül pınarı.
    fazla ne kelime az bile teşekkür etmişim.
    hatta şöyle yapabiliriz.
    teşekkür ederim * 10000 :)
    ben kendi çapımda yazıyorum ama bana ön ayak olup söylemeseydiniz bu adımı biraz zor atardım.gerçek bu.
    imzalı kitap mııııı?
    ah ahhhhhh keşkeeeee.
    çok çalışmam lazım çooookkkkkkk





    mehmet bey,
    hoşbulduk mehmet bey.
    sizinde geçmiş bayramınız mübarek olsun.
    hayırlarla geçmiştir inş.
    yediğiniz etlerde yarasın:)
    beğenmenize sevindim gerçekten.okumanız bu güzel sözleriniz benim için çok anlamlı ve önemli.
    sağolun.



    kayhan,
    kayhan ayıp oluyor ama:))
    o kadarınıda yapmam inş kayhan.valla yapıyorum da o kadar da değil.abarttın haaa sende:)
    bide yaparsam yandım ama.




    ruz-i ceza,
    teşekkür ederim ruz-i cezam.hoşbulduk.asıl hoşluk sende, burda, sizde.
    sağol güzel dileklerin için.bişey farkettim yazacak çok şey varken ben biraz da ihmalkarlık yapıyorum sanıyorum.umarım bunu başımdan atabilirim.bu sözlerin iyi işe yarıyor ama.seninde geçmiş bayramın mübarek olsun.gelecek bayramlarda da buluşmak dileğiyle:))




    baver,
    sevgili baver, iyiyim Allah'a şükür.seninde iyi olduğunu düşünüyorum inş.
    haklısın biliyor musun, o günler çok güzeldi.
    bir su birikintisi gibiydik sanırım ve hepimiz başka mecralara aktık.belli mi olur bir gün bambaşka yerde birikiriz.hayat işte.
    ne diyelim, yükün hafifler inş ya da belkide sen yükleri atarsın zamanla:)fazlasını sırtlamamak lazım bence.

     
  • At 12:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sevgılı dostum Suveyda dun gecede blogunda bır sorun vardı yazamadım bır turlu canım yazılarını selma sayesınde takıp etmeye calısıyorum ama bılıyorsun selma bazen tembellık yapıyor arada kacırmalarımız olabılıyor yorum yapmak zor ıs hayatına yenı bır yon verdın yazılarınla ıcındekılerı kagıda dokmek cok guzel bu cok guzel bır yetenek aslında ne soylemem gerektıgını hakkında nasıl bır yorum yapmam lazım bılmıyorum neden?dersen yazarlık hakkında yorum yapamam hakkım yok ama kısılıgın hakkında yorum yapabılırım suveydacım yenı atıldıgın yazarlıgını profosyonelce devam ettırmenı umuyorum pes etmeden ınatla daha ıyıseyler basararak devam etmenı ıstıyorum sevgılerımle hayırlı gunler

     
  • At 12:26 PM, Blogger selma said…

    abla biraz haksızlık etmiyomusun sence.o kadar reklamını yaptım.yazıcıdan çıkarıp tek tek dağıttım.okusunlar seni tanısınlar bilgilensinler fikirlerinden mahrum kalmasınlar diye ama malesef sen işime son vermeyi layık gördüm.bende rakip firmalara giderim.çok pişman olacan ama ne fayda 1 milyar versen istemem ama düşünürüm genede seni kırmam.

     
  • At 12:57 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    selma,
    Sen ablana bakma, görevini başarı ile yaptığını biz takdir ediyoruz. Hatta istersen sana da aynı gazeteden bir köşe veririz.
    Bu ara gitmek çekip gitmek moda oldu galiba. Fazıl Say da "giderim" diyor baksana. Kendisine de çağrıda bulunum, "Fazıl Say, gel bu işten cay" diye sükunet telkin ettim. Sana da aynı şekilde diyorum, "Selma gitme, ablanı terk etme"
    Başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.

     
  • At 2:53 PM, Blogger selma said…

    teşekkür ederim gönül pınarı .senin gibi gönül dostlarının yanımda olması çok güzel.ama benim gönlümü alması lazım.bu şekilde asla geri dönmem.gidenin önünde durmamak lazım bazen hatır önde geliyor.senin için durumu tekrar değerlendireceğim.desteğin için teşekkürler.duy abla ve utan kendinde .şimdi pişmansın ama ne fayda.ama genede senin kardeşin çok anlayışlıdır.banda köşe yazarlığı teklifi geldi.bundan sonra sana rakip yazacam.hodri meydan

     
  • At 9:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Merhabalar
    Saygıdeğer G.Pınarı gazetede köşe dağıtıyor.
    Ne kadar güzel...
    Gönül Pınarı bu gazetenin sahibi veya yöneticisi mi oldu acaba?
    İnşallah olmuştur...
    Çünkü kanımca böyle insanlara ihtiyaç var...
    Bu gazetenin yöneticeleri, yıllardır kendi inandıkları hak ve hakikat davalarına ve arkadaşlarına ters düşme pahasına, bir çok hakikatı bana göre yanlış tevil ve tefsir ederek; kayıtsız şartsız destekledikleri 6 defa giden 7 defa gelen ve hala gelme hırsı bitmeyen eski Başbakan ve eski Cumhurbaşkanı olan zatı muhteremden bu necip millet az çekmedi...
    Detaya girmeye gerek yok arifler anlar ve hatırlarlar bu şahsın 28 şubat sürecinde ve devamında neler yaptığını ne zülüm ve atamalara imza attığını...
    Halen bile bazı safdil müminler bunları tevile devam ediyorlar:)
    Allah islah etsin ve basiret versin
    Umarım Gönül Pınarı, sizler ve sizin gibi samimimi insanlar bunları bu yanlış yoldan dönmelerine vesile olurlar...
    Yazılarınız çok güzel
    Allah yardımcınız olsun

     
  • At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gönüle girmeden
    gitmekle tehdit niye
    anlamak zor Fazıl Sayı
    Bugün Yılmaz Erdoğanı dinledim!
    derki!
    sanatçının ruhundadır sevgiliye sitem:)
    belkide doğrudur
    hüsnü zan gerek

     
  • At 8:19 AM, Blogger Gönül Pınarı said…

    sevgili dost,
    Burası suveyda'nın mekanı biliyorsun, bizler misafiriz. Böyle tartışmaları misafir olduğumuz mekanlarda yapmaya, burayı bir siyası arena haline getirme hakkımız yok. Dilersen bizim haneye misafir ol, orada sohbet edelim, veya özelimizde konuşalım. Zannediyorum seninle de iyi anlaşırız. Biz kimsenin siyasi payandası değiliz. Önce Hak'kın hatırını yüksek tutarız. Onu hiçbir hatıra feda etmeyiz. Amacımız siyaset yapmak değil, Hak'kı tebliğ etmektir.
    Neyse sevgili dost, 28 Şubatın ne olduğunu ve nasıl geliştiğini ben sizden çok iyi biliyorum çünkü o dönemde ben de 312. maddeden yargılandım ve 18 ay hapis cezası aldım. Yani biz bu davanın cefasnın çekenlerdeniz. Merak etme sen.
    Sevgili dost, dostça muhabbete devam dileği ile sevgiler sunuyorum.

     
  • At 10:44 PM, Blogger suveyda said…

    zeyno,
    zeynocuğum hakkımdaki iyi dileklerini sözlü olarak yeterince aldım zaten bu yazdıklarınla iyice katmerleşti:)
    sağol, hemde çok.
    sen plan yapmaya devam et, evde özgürlüğe devam:))




    selma,
    hadi selma hadi, geç o lafları sen.
    yirmi dört yıllık kardeşimi tanıyorum ben:)
    senin yazmana gerek yok ki, dilin bu işlevi gayet iyi yapıyor kalemi bari ablana bırak.gelmiyim oraya:))





    gönül pınarı,
    gönül pınarı sende yüz verme şuna ya.
    şuna=selma :))




    bir dost,
    bendende merhabalar olsun bir dost.
    haklısınız bazı insanların olması gerçekten güzel.iyi insanlara ihtiyacımız var.




    gönül pınarı,
    hani burasını kamulaştırmıştınız:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1