Saturday, September 15, 2007
KARDEŞLERİN GÜZELİNE
Selma, pabucu yarım, çık dışarı oynayalımmmm...


Odamızda asılı bir fotoğrafımız var, küçüklüğümüze dair.İkimizde daha çok ufağız.İki kız yan yana.Ben ve Selma.El ele tutuşmuşuz, bir fotoğraf ekranına bakıyoruz.

İnsan yılların nasıl geçtiğini, neleri eskittiğini, nereleri geçip nerelere geldiğini en çok bir fotoğrafa bakınca anlıyor.Siz büyüyorsunuz, boyunuz uzuyor, kilo alıp veriyorsunuz, gelişiyorsunuz, değişiyorsunuz, hayatın binbir türlü badiresini atlatıyorsunuz ama o resim her şeye inat hiç değişmemek üzere hep orada durur.O anı yakalayabilen tek şahit olarak.

Lafı nerden getirip, nereye götüreceğimin bir kıymeti yok aslında.”Bir beyaz kağıda ne yazılabir?” diyen şaire inat cümleler kuruyorum sadece ve hayata sallıyorum yüreğime kurduğum salıncakla.

Eğer bir dipnot düşmek gerekiyorsa buraya, diyorum ki, bugün burada görmeye çokça şahit olduğunuz, dili pabuç kadar, geveze mi geveze, her şeye laf yetiştiren kardeşimin, Selmamın doğum günü.

Onun hakkında ne yazabilirim diyecek kadar ketum, onu anlatmak için bir sürü kağıt karalayacak kelime tüketebilecek kadar tezat olabilirim.Hakkında yazabileceğim bunca şey varken susmayı tercih etmek haksızlık olurdu heralde.

Sanırım önce ne kadar şanslı bir abla olduğumu söylemekle başlayabilirim.Zaten oda hep böyle söyler.Çünkü onun gibi bir kardeşe sahipmişim.
O bir sırdaş, o biri dost o herşeyim ve o iyki var.Yoksa ben markete kimi yollardım?Bunu okurken “zaten bunun için seviyorsun beni” dediğini duyar gibiyim Selma.İtiraf et yine aynısını dedin değil mi?Markete de yollasam, fizanada yollasam sen benim biricik kardeşimsin.Bütün dertlerimin, sırlarımın, hüzünlerimin,sevinçlerimin ortağısın.Başımıza ne gelirse gelsin, birbirimize ne söylersek söyleyelim, aradan yıllar geçse de, seneler bizi yıpratsa da, her şey değişse de değişmeyecek olan tek ve en güzel şey kardeş olduğumuzdur.

Sen benim bakışlarıma laf etsen de, hatta bazen gözlerini kaçırsan da her gece “gözlerimi dinlendiriyorum” diye numara yapsan da, senin uykun hatta o gevezeliğin bana illallah dedirtsede, cep telefonunu ev telefonu gibi kullanıp beni deli etsende,bir şey isteyecek olduğunda olmayacak vaatlerde bulunsan da ve en önemlisi bunca sene “bana abla de, ismimle çağırma” desem, sen inatla abla demesen de ben seni gene seviyorum güzellik ve hep seveceğim.

Ama varya bana abla desen daha bir memnun olur, daha çok severdim belki:)).Bi düşün istersen.

Unutmadan yazayım.Eğer bir gün Tuateneyo’ya gidecek olursam emin ol ilk seni çağırırdım.Gerçi benim orda işim olmaz ama hani sıranı, kadrini, kıymetini bil diye dedim.

Ne diyeyim ki Selma.İyki doğdun iyki varsın.İyki benim kardeşimsin.Güvendiğimsin, dayandığımsın, bakışımın tercümanısın, anlayanımsın.Uzun lafımın kısasısın.Bir ablaya verilebilecek en güzel kardeşsin.Bak abla dedim, fark ettin demi:)

Selma daha çok yazardım ama biliyorsun Ramazan var, oruç var, açlık var.Kan şekerim iyice düşmeden sonlandıralım en iyisi.

Nice mutlu, hayırlı, huzurlu ömürler diliyorum.Dilinden dua, kalbinden iman eksik olmasın.

iyki doğmuşsun, bak benim gibi bir ablaya sahip oldun.Herkese nasip olmaz bak:))


Selmaya süpriz bu.Üzüm kasalarında yaptık:)

Süpriz koromuzda vardı.Çocuklar günlerce prova yaptılar.Ama değdi.
Herşey Selma içindi.Ama değer mi diye sorarsanızzzzz.......
.
.
.
.
.
Değer tabi ki......

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤10:14 PM  
8 Comments:
  • At 5:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sevgili suveyda hoşgeldin diyeyim önce....ve belki de mekanları güzelleştiren insanlardır diye düşünüyorum.sen yokken buralar çok bomboş ve ıssızdı..iyiki de sağlıklısın..iyiki de buralardasın..iyiki de seni tanımışım...uzaklardan da olsa..
    yüzün ve o güzel kalbin hep gülsün inşaallah!...

    sevgili kardeşininin de doğum günü kutlu olsun..Rabbim bir ömür boyu sağlık ve mutluluğu yanınızdan eksik etmesin!..her ne olursa olsun insanın bir kızkardeşinin olması ne güzel !...kardeşi olmamanın ne demek olduğunu ..olmayanlar çok iyi bilir..neyse..

    Rabbim bir ömür boyu ağzınızın tadını bozmasın..hayırlarda kalın..mutlu olun inşaallah!..


    ruz-i ceza

     
  • At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hayırlı Sabahlar Herkese
    Selma Doğum günün kutlu olsun;
    Yarınların sevinç ve neşeyle dolsun İnşallah...
    İyiki varsın iyiki doğdun
    Daha nice umutlu ve mutlu günlere
    Dünya ve ahiret saadetleri temennisiyle;
    Allaha emanet olunuz
    Selamlar

     
  • At 1:57 PM, Blogger birisinin yeri said…

    işte mutluluğun değişik bir açıdan fotoğrafını görüyoruz süveyda. *şu cep telefonunu ev telefonu gibi kullanan sevgili selma kardeşimize de daha nice yıllara diyoruz...*Pastaların ilerisindeki minik güzellere bakın, akbabalar bu kadar şirin görünür mü canım insanın gözüne:)

     
  • At 11:30 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    SUVEYDA ve SELMA, ne güzel bir ikili, ne tatlı bir muhabbet, ne kadar imrenilesi bir kardeşlik duygusu... Tebrikler, teşekkürler, ömür boyu muhabbetin tadını çıkarın inşallah.

    Güzellikler paylaşıldıkça artarmış ya, Suveyda da böyle güzellikleri bizlerle paylaşarak artırıyor eminim. Bir de pasta börek gibi nimetlerle muhabbet koyulaşıyor herhalde. Rabbim kalplerde muhabbeti, sofralarda nimeti, vücutalarda sıhhati, ruhlarda saadeti, hayatta selameti, ölünce cenneti hep bizimle beraber eylesin inşallah...

     
  • At 12:20 AM, Blogger emircan said…

    Kardeşinize şahsınızda nice mutlu,huzurlu,sağlıklı yıllar diliyorum.
    Bu vesileyle mübarek şehr-i ramazanızı da tebrik ediyor hayırlar getirmesini yüce mevlamdan niyaz ediyorum.

     
  • At 11:38 AM, Blogger selma said…

    ilk önce sizin huzurunuzda ablama tekrar teşekkür etmak istiyorum.gerçekten harika bir süprizdi çok duygulandım.gerçekten benim harika bir ablam var.tabi bende harika bir kardeşim ondan olsa gerek.:)çocukları günlerce önceden hazırlaması benim için köyden gelirken papatya bile toplamış gerçi koymayı unuttu ama olsun düşünmesi bile yeter.iyiki varsın ve iyiki benim ablamsın.bu kadar hoş laftan sonra beni ikide bir markete yollamazsın inşanlah.buraya yorum yazan doğum günümü kutlayan herkese ayrıca teşekkürler.üzüm kasalarında doğum gününü ilk kutlayışım ama herşey çok güzeldi.pastamda güzeldi.koro harikaydı.inşanlah böyle doğum günü tekrar nasip olur.

     
  • At 2:15 PM, Blogger suveyda said…

    selma teşekkür etmiş ama bende teşekkür ederim sizlere.

    ruz-i ceza, o güzel cümlelerin için çok sağol.bir hüzün gördüm sanki ama.inş yanılıyorumdur.umarım seni üzmemişimdir.

    mehmet bey, sağolun güzel dilekleriniz için.haklısınız biraz neşeye ihtiyacı var selmanın:)

    baver, teşekkürler katılımın için.pasta göründü koro dağıldı zaten.bir dahaki söylediklerinde ellerinde ve ağızlarında pasta vardı.telefon meselesi ise ayrı bir muamma.

    gönül pınarı, çok sağolun.biz kavgada ediyoruz ya bazan.hatta çoğu zaman.yiyoruz birbirimizi:)
    ama olsun kardeşiz yeter bu de mi?


    emircan bey, Allah razı olsun.sağolun güzel dilekleriniz için.sizinde ramazanınız mübarek olsun.

    selma, hiç heveslenme, daha fazla yollayacam markete:)
    huzurlu yıllar selma tekrar.
    ablan kurban olsun sana.)
    tuateneyo yolcusu kalmasın.)

     
  • At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Selma Hanım öncelikle doğum günün kutlu olsun.bu kadar basit mesaj yani kutlama olmamalı ama tam iftar saati aç karnıma bu kadar yazabildim kusura bakma.daha geniş gelecek sene yazarım olur mu.bir yıl boyu bütün mutluluk ve güzellikler seninle beraber olsun sağlık ve mutlu sinirsiz neşeli olmak dileğiyle.sinirli patronun ş....

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1