Sunday, July 15, 2007
PAZAR KONUĞUM

Süveyda: Melikecim sen bu sene okula başlıyorsun değil mi?

Melike: Evet başlıyorum zaten hep onu düşünüyorum, hiç aklımdan çıkmıyor.

Süveyda: Niye? Korkuyor musun?

Melike: Evet aslında korkuyorum.

Süveyda: Neyden korkuyorsun? Hem bir sürü arkadaşın olacak ne kadar güzel.

Melike: Öğrenememekten korkuyorum, bilememekten korkuyorum.Ama ne oldu biliyor musun Süveyda abla?

Süveyda: Ne oldu?

Melike: Benim adım Melike.Baş harfi M.Babam İsmail İ, abim Enes E.Sabah fark ettim öğrendiğimi.

Süveyda: Demek ki öğrenmek kolaymış işte baksana.Zaten okula gidince de bunları öğreneceksin.Sen şimdiden öğrenmişsin.Bak korkman gereken bişey yok.Sen zaten çok zekisin hemen yaparsın.

Melike: Haklısın aslında.

Süveyda: Peki benim ismimdeki harf nedir?

Melike: …

Süveyda: O zaman bunu öğrenmeye gidebilirsin bak okula:)

Melike: )))

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤7:30 PM  
6 Comments:
  • At 9:40 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    melikenin sucu yok bu konuda
    ismin zor kızcağız napsın.
    aslında yazıyı okurken aklıma keşke ilkokul 1'e dönsem.
    O dönemi düşünüyorum da içime bir huzur kapladı
    geriye dönme şansımız yokmu suveyda ablaa bana yol göster:P

     
  • At 9:41 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    melikenin sucu yok bu konuda
    ismin zor kızcağız napsın.
    aslında yazıyı okurken aklıma keşke ilkokul 1'e dönsem.
    O dönemi düşünüyorum da içime bir huzur kapladı
    geriye dönme şansımız yokmu suveyda ablaa bana yol göster:P

     
  • At 9:41 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    tula sert basarım ben öle 2 tane cıkar

     
  • At 10:37 AM, Blogger suveyda said…

    geri dönme şansın var elbet ablası:)
    ilk önce sakin olacaksın, bu kadar heyecanlı olmaya gerek yok, bak seninde bir sürü arkadaşın olabilir.:)
    hem benim ismimin neresi zor.almıyoruz seni okula.hıh.
    bazan derler ya hani kayhan, keşke o senelere geri dönsem diye.ben hiç istemem.düşünsene onca şeyi tekrar yaşamak.onca yaşananları tekrar etmek.istemem istemem.
    zaten imkansız.

     
  • At 8:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    slm biz nilgün melek ve nurgül süveyda hanım gerçekten çok hoş bir siteniz var başarılarınızın devamını dileriz ALLAH a emanet olun

     
  • At 12:15 PM, Blogger suveyda said…

    a.s
    kızlar süpersiniz:)
    leb demeden leblebiyi anladınız.
    devam devam, çok sağolsun, oralara selam.
    öptüm hepiciğinizi:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1