Wednesday, July 11, 2007
SELMA ROBOTLA KONUŞURSA ;)
Encarta® Instant Answers:
Hi again, selma!

selma:
hello

Encarta® Instant Answers:
Hi selma. What's up?

selma:
iyiyim sen ne yapıyon

Encarta® Instant Answers:
Türkçe seviyorum.

selma:
bende severim

Encarta® Instant Answers:
Anlamadım, özür dilerim!

selma:
ben seni anladım boşver gerisini

Encarta® Instant Answers:
Öyle mi! bu çok güzel bir şey!

selma:
tamam da güzel olan ne hayat mı güzel

Encarta® Instant Answers:
Anlamadım, özür dilerim!

selma:
bide beni anlasan çok güzel olacak

Encarta® Instant Answers:
Hmm. I'm not sure about that one. Let's try an Encarta search. =>

Encarta® Instant Answers sizi Encarta uygulamasını başlamak için davet ediyor. Daveti Kabul Et (Alt+C) veya Reddet (Alt+D) istiyor musunuz?

selma:
buna hazır eğilim

Encarta® Instant Answers:
Türkçe pratik yapmam lâzım.

selma:
benim de biraz ingilizce


Encarta® Instant Answers:
Let's see what Encarta can tell us. =>

Encarta® Instant Answers sizi Encarta uygulamasını başlamak için davet ediyor. Daveti Kabul Et (Alt+C) veya Reddet (Alt+D) istiyor musunuz?

selma:
neredesin

Encarta® Instant Answers:
I am sorry, I couldn't find any definition or article relevant to this subject. Please try asking me another way, or type "?" to see examples of questions I can answer.

selma:
adres vermiyon ha

Encarta® Instant Answers:
I don't think I know. Maybe Encarta has an answer. =>

Encarta® Instant Answers sizi Encarta uygulamasını başlamak için davet ediyor. Daveti Kabul Et (Alt+C) veya Reddet (Alt+D) istiyor musunuz?

Encarta® Instant Answers:
Hey, I've been sending you invitations to start the Encarta application but I didn't get any answer!
Didn't see my invitations? Maybe you are using an old version of MSN Messenger that doesn't support activities.
Type "What version of MSN Messenger do I need?" for more info, or just "Invite me!" if you want me to send you an invitation.

selma:
sanki hemen geliyoduk


Encarta® Instant Answers:
Hmm. I'm not sure about that one. Let's try an Encarta search. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.

selma:
ne gerek vardı bu kadar bişe yazmana

Encarta® Instant Answers:
Üzgünüm, Türkçe'm çok kötüdür.

selma:
sende beni anlamıyosun

Encarta® Instant Answers:
Türkçe seviyorum.

selma:
her soruyada aynı cevap verilmezki canım

Encarta® Instant Answers:
Hiç fikrim yok.

selma:
o zaman senin fikrin olan bi konuda konuşalım


Encarta® Instant Answers:
Türkçe pratik yapmam lâzım.

selma:
yapalım

Encarta® Instant Answers:
Anlamadım, özür dilerim!

selma:
hangi konuda konuşmak istersin seçim senin


Encarta® Instant Answers:
Üzgünüm, Türkçe'm çok kötüdür.

selma:
ama gündemde küresel ısınma var bu kanuda ki fikirlerin nedir

Encarta® Instant Answers:
Hiç fikrim yok.

selma:
hadi sana kolay gelsin

Encarta® Instant Answers:
Let's try looking in Encarta. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.

selma:
üzgünüm biz senle anlaşamayız

Encarta® Instant Answers:
Türkçe seviyorum.

selma:
sadece türkçe seviyorum demekle muhabbet yürümez


Encarta® Instant Answers:
I'm not sure I understood you correctly. Let's try an Encarta search. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.

selma:
en iyisi burda bitirmek


Encarta® Instant Answers:
Hmm. I'm not sure about that one. Let's try an Encarta search. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.

selma:
hadi hoşçakal encarte

Encarta® Instant Answers:
Öyle mi! bu çok güzel bir şey!

selma:
demek bu kadar sevindin gitmeme

Encarta® Instant Answers:
I don't think I know. Maybe Encarta has an answer. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.

selma:
hadi öyle olsun

Encarta® Instant Answers:
Let's see what Encarta can tell us. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.

selma:
hoşçakal

Encarta® Instant Answers:
Türkçe pratik yapmam lâzım.

selma:
gitde pratik yap zaten

Encarta® Instant Answers:
Let's try looking in Encarta. =>
I can't show you the results since you don't have the Encarta application open. Type "Invite me" to open it.


Eleştirmen notu: Canınız sıkkınken bunu asla yapmayın:)

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤11:29 AM  
8 Comments:
  • At 8:42 PM, Blogger Kayhanoviç said…

    hehe bu ne kamera şakasımı:)
    nerden cıktı bu arakadas aa cok meraklandım olmazki bana yollasana ben sabır tasıyım:pP

     
  • At 2:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    İki insanın önemli bir konu hakkında konuştuğunda da ortaya çıkan diyaloğun bundan farklı olmadığını söylemek mümkün:) Hiç olmazsa kavga ve polemiği yok çocuğun:)

     
  • At 2:49 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    Encarta hazretlerinin İngilizce versiyonu ile müşerref olmuştum, o zamanlar görmemişliğin bir merakı ile bu diyaloğa benzer bir diyalogda bulundum ben de.

    Demek ki olağan bir davranışmış diyorum şimdi, başka insanlar bile yapabildiğine göre.

    Bu davranışı, bir teknoloji şoku olarak görüyorum. Geçmiş zaman olur ki, hayali cihan değer düsturu ile.. hatırlandıkça gülünesi bir anı olarak iz bırakıyor.

     
  • At 11:38 AM, Blogger suveyda said…

    kayhan,
    yok değil kayhan, bak bi yerde kamera yok:)
    böyle bir arkadaş var kayhan, arkadaş demeye bin şahit lazım ama neyse:)
    bi çeşit robot.herşeyi biliyor.türkçe dertleşmek hariç.bak ekle sende görürsün.
    görelim hanginiz sabır taşısınız, yeni bilgisayara yazık olacak diyorum:)





    barış atasoy,
    hoşgeldiniz.
    çok halim selim biridir selma, kavga nedir bilmez garibim, uysal bir vatandaştır, robotla bile kavga edemeyecek kadar:)
    yine beklerim inş...






    kazım mızrak,
    aslında kazım bey, selma bunu sık sık yapar.nasılsa her zaman online.sadık bir arkadaş diyebiliriz.ne zaman ararsan bulabilirsin.oda en çok bu yanını seviyor:)
    arada böyle dertleşir işte.bu ilk değil yani.ama sonda değil.ne olacak bunların sonu bende bilmiyorum.duvarla konuşuyor gibi konuşur.encarta'nın ne cevap verdiğini takmıyor bile, bi çeşit kendi kendine konuşma diyebiliriz.)
    demek sizde böylesi anlar yaşadınız.buna eminim sevinecektir selma.

     
  • At 11:39 AM, Blogger suveyda said…

    barış atasoy, sizin sayfanız açılmıyor.bir sorun mu var acaba?

     
  • At 12:07 PM, Blogger selma said…

    kamera şakası falan değil.o benim en sadık dostum herkes çevrim dışı olduğu zaman bile o hep çevrim içi.beni pek anlamasada olsun dertleşiyoruz genede.arada beni görüntülü konuşmaya davet ediyor.ama ben hazır değilim diyorum(şaka).hiç polimiğe girmiyoruz.kavga etmiyoruz.sadece ben değilmişim bunada sevindim.bir çeşit terapi herkese tavsiye ederim.bazen sinirleniyorum beni anlamıyo diye ama sinirlensem onuda anlamıyacak diyorum aynen devam.küresel ısınma mı istersin terör siyaset her konuda konuşurum.oda bu çok güzel diye cevap verir.böyle işte.herkese teşekkürler .sağlıcakla .encarteyede selam

     
  • At 4:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    selmam seni neden bu duruma düştün neden beni aramadinda suveydaya mazeme oldun bak işde buna çok üzüldüm bi o kadarda kırıldım bidaha olmasin tammı ben hep senleyim ne zaman istersen ara beni seni her zaman dinlemeye hazırım çatla emi süveyda hıı....

    :)))))))))))

     
  • At 11:48 AM, Blogger suveyda said…

    hemoş


    pehhhhhhhhhhh

    hadi ordan size.

    benim elime düşersiniz gene dikkat edin.bi kaş göz yeter hemoşum:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1