Friday, October 12, 2007
HAYIRLI BAYRAMLAR
“Zaman hızlı geçsede bayramlar eski günleri hatırlamak için güzel bir vesile.Biraz yüzünüz güldüyse ne mutlu bizlere.Nice mutlu bayramlara.”


Böyle yazıyordu girdiğim dükkanda.Buraya da not düşeyim dedim.İnşaAllah dükkan sahipleri burayı görmez: )
On bir ayın sultanını uğurlarken bizlere hediye olan bayramımız, Ramazanımız mübarek olsun.Dualarımız kabul olsun.

Selma hanımında selamları varmış sizlere.Bayramınızı kutluyor.Gerçi onun bloğu var ama hanfendi “bloğum olsun, boş olsun” derdinde: )

Biz şimdi bayram ziyaretlerine gidiyoruz.Sizde gezin tozun, eğlenin.Sıla-i Rahim yapın.Geç gelirsem şayet, bu ne uzun bayram ziyaretiymiş demeyin:) Malum, aile efradı geniş bizde biraz.

Bu sıralar hiç ilgilenemiyorum sevgili bloğum seninle.Bana gönül koyma.Racona ters olacak ama bu sıralar başını almış bir yoğunluk gidiyor.Beni ilgilendirmez diyebilirsin tabiki ama az anlayışlı ol.Bloğum dedim bağrıma bastım seni.Anlaştıysak şimdilik hoşça kal.

Herkese hayırlı bayramlar, hayırlı cumalar...

Buraya gelen herkes şeker bıraksın, çikolata bıraksın, helva, tatlı bıraksın.Demem o ki, boş kalmasın.Gerçi harçlık bırakırsanız daha iyi olur ama tabi siz bilirsiniz:)

Sağlıcakla efendim…

Labels: ,

posted by suveyda @ Permalink ¤11:25 AM  
9 Comments:
  • At 6:09 PM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    #

    Ramazan bayramınızı tebrik ederim efendim, mübârek ola :)

     
  • At 1:10 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    Evvela bayramınız mübarek olsun diyorum, Suveyda, Selma ve diğer blog dostları. Bayramınız huzur ve sağlık içinde geçsin, Rabbim yenisini aynı tad ve lezzetle kutlamayı nasip etsin.
    Ben bayram yazıları yazmayı pek beceremiyorum. Onun için bloğunma bayram yazısı koymadım. Bir şiirle geçiştirdim. Aslında yazılacak o kadar çok şey var ki, belki de hangisini yazacağımı bilemediğim için bu konuda kendimi başarısız buluyorum. Bayram yazısı yazacak olsam, hüzün ve hasretten bahsetmem gerekecek. Zaten bu bayram milletçe epeyce hüzün yükü taşıdık. Bir de ben yüklemek istemedim.
    Bayramalar sevinçtir, neşedir, mutluluktur, sevgi ve muhabbbettir. Eyvallah ve amenna... Ama hüzün de en hayatın vazgeçilmez bir parçası, belki duygulara tad katan bir çeşni, bir baharat. Biber her ne kadar acı olsa da, acı olmadan bazı yemeklerin tadı olmuyor. Ben de hayatın hüzünlü yönlerini hayata tad ve lezzet veren bir çeşniye benzetirim. Belki de kendi hayatımda yaşadığım hüzünlü yıllar bana böyle bir zevk anlayışı kazandırdı, bilemiyorum yani...
    "Bayram gelmiş neyime, kan damlar yüreğime" demesem de, bayram günlerinde yüreğimin derinliklerinde ince bir sızı hep kendini gösterir. Belki de annemi bir Ramazan bayramı öncesinde kaybetmenin ve babamı da yine bir Kurban bayramı sonrası yolcu etmenin hüznü bilinç altıma işlediği için böyleyim. Ama ne olursa olsun, bayramları severim, gelmesini sevinçle, gidişini üzüntü ile karşılarım. Zaten hayat dediğimiz sevinç ve üzüntünün, zevk ve hüznün harman olduğu bir meydan değil midir?
    En iyisi, "Kahrın da hoş, lütfunda hoş" diyerek Hak'tan gelen ve hakkımızda takdir edilen her şeyi şükürle karşılıyor, hürmetle kabul ediyoruz.
    Her şeye rağmen,bayramların sevinçlerinin hüzünlerdan fazla olmasını diliyorum.

     
  • At 10:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Geçmiş bayramınızı tebrik eder muvaffakiyetler niyaz ederim.

     
  • At 1:15 AM, Blogger DARMADAGIN said…

    Herkesin gecmis Ramazan Bayramını tebrik ederim...

     
  • At 5:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Biraz daha sabır dostlar...
    Kurban bayramına ne kaldı ki?
    Hayırlı iş te olsa biter elbet...
    Zaten hayırsızla işi de olmaz...
    Buralarda inler cinler top oynasa da;
    Herhangi bir hayat emaresi olmasa da;
    Gelir elbet ev sahibi...
    İnşallah...
    Durmak yok;
    Sabıra devam...
    Ümide devam...

     
  • At 12:46 AM, Blogger suveyda said…

    herkese merhaba,

    e süveyda ne diyeyim ben sana, nerdeyse kurban bayramı gelecek bu hal ne haldir?utan bence.

    valla ben böyle değildim, yaşarken oldu gibi arabesk yapmak isterdim ama vaziyeti bildirmem daha akıl kârı olur sanırım.

    benim özürlerim, kusura bakmayın demelerim bini aştı ama güzel türkçemizde başka bir kelime de bulamıyorum ki.Hani vardır elbet de şu anda benim aklıma gelmiyor.

    efendim kısaca durum şudur.
    bu bilgisayar olacak meretle başım dertte benim.Tamam biraz işlerim vardı, buraya zaman ayıramıyordum, yazamıyordum,internet bağlantımızda sorunlar oldu, derken son darbeyi bu teknolojik alet yaptı bana.Tam bişeyler ekleyeyim yazayım anlatayım paylaşayım dedim ama nafile.Anlatacaklarım, resimlerim zaman aşımına uğradı bile.Önceden resim ekleyemiyordum şimdi yazı da ekleyemiyorum.Bu arada Kazım bey, siz resim ekleme konusunda hani bana bilgi vermiştiniz ya, sorun o değilmiş en azından onu anladım.Onun için bir teşekkürü burada tekrar sıkıştırayım.Şimdi bunları yazıyorum ama inş bu yorum eklenir.Yoksa varya ben bu bilgisayarı kırarım artık.Tamire götürdük düzeldi diye getirdik ama hala arıza çıkarmada üstüne yok ne yazık ki.elimden geleni yaptım bende fakat demek ki elimden gelmeyeni sorun ediyor bilgisayar.bende bilmiyorum ne yapacam.Sanırım gene tamir yolu gözüktü ama onuda bilmiyorum ne zaman götürürüm.Açıkçası git gel sıkıldım bende.Mail atamıyorum, şayet mail attıysanız okuyamıyorum sadece gmaile gelenlere bakabiliyorum.Demem o ki oraya mail atabilirsiniz, eğer isterseniz:)

    hasılı kelam bu bir bilgilendirme yorumudur.Gönül koymayan dostlarıma çok teşekkür ediyorum.Ayrıca biliyorum ki, dostlar kusuruma da bakmaz.İnş bu sorunlar çözülünce aranızda olacam.Bende kısa bir süre misafir gibi gidip gelecem galiba kendi bloğumda.Aman olsun biraz sohbet ederiz böyle, fenamı:)
    Başka bir bilgisayar elime geçirirsem hiç acımam zaten yazarım.Onada zaman lazım vs vs vs.

    son olarak haberci gözümden kaçtı sanma.Seni bir bulursam varya:)
    yani diyorum ki, kardeşim niye asparagas haberler yayıyorsun.varsa hayırlı bir işin çağır toplu halde gelelim.Demi ama?:))

    işte böyle dostlar.görüşürüz.
    ...ve benim bu halime rağmen sayfama gelen herkese çoooook teşekkürler.sayfayı tıklayan ellerinize sağlık:)

    görüşmek üzere inş.

     
  • At 7:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoşgeldin ve Güle Güle Süveyda
    Bu açıklama hiç yoktan iyidir;)
    Ehhh ne yapalım buna da şükür...
    Başta Gönül Pınarı ve Kazım Mızrak Beyler olmak üzere vefalı ve sabırlı tüm yorumcular vaziyete bakılırsa:
    Durmak yok;
    Nöbete devam...
    Süveyda Blog ihmalinde Cenk Ünalı bile solladı dersek yalan olmaz:))
    Muhabbet dolu kalbi selamlar...
    Allah'a emanet olunuz...

     
  • At 12:43 AM, Blogger suveyda said…

    aleyküm selam.
    hoşbulduk mehmet bey, ama güle güle kısmını üstüme alınmıyorum:)
    cenk ünal beyle yarışmak ne haddimize.
    durmak yok tabi, devam devam...

     
  • At 7:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Öğretmenler Günü Kutlu olsun
    (Zeynep Öğretmene İthaf Olunur)

    ÖĞRETMENİM

    Öğretmenim,
    Canım benim!
    Seni ben pek
    Çok severim.

    Sen bir ana,
    Sen bir baba,
    Her şey oldun
    Artık bana

    Gözüm sende,
    Gönlüm sende.
    Okut, eğit
    Beni sen de

    Okut, öğret
    Ve nihayet
    Yurda yarar
    Bir insan et!

    Rakım ÇALAPALA

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1