Wednesday, May 16, 2007
SÜVEYDA NASIL KURTULUR?

Selma : Abla sana bir soru?
Suveyda: Sor.

Selma : Anladım ile anlamadım varmış.Anladım ağaca çıkmış, kim kalmış?
Süveyda: Anlamadım.

Selma : Bak bidaha anlatıyorum.Anladım ile anlamadım varmış.Anladım ağaca çıkmış kim kalmış?
Süveyda: Anlamadım.

Selma : Anlamayacak ne var bunda bidaha anlatıyorum.
Suveyda: Selma yeter.

Selma : Yok sen anlamadın, bidaha anlatacam.Anladım ile anlamadım varmış, anladım ağaca çıkmış kim kalmış?
Süveyda: Selma diyorum sana.Yeterrrrr

Selma : Tamam düşün sen bunu.Başka bir soru soracam sana.Tek başına çöle gitsen yanına ne alırsın?Ama sadece tek bir şey alabilirsin.Ne alırsın?
Süveyda: Bilmiyorum, gidersem düşünürüm onu.


Aradan günler geçer.

Dını nı dınınım, dını nı dınınınım


Selma : Abla düşündün mü ?
Süveyda: Neyi?

Selma : Anladım ile anlamadım varmış, anladım ağaca çıkmış kim kalmış?
Süveyda: Selma sus.

Selma : Tamam tamam düşün sen.Peki çöle gitsen ne alırsın?
Süveyda: Seni almayacağım kesin artık.Bütün şansını tükettin.

Selma: Kih kih kih kih.

Labels: ,

posted by suveyda @ Permalink ¤8:26 PM  
12 Comments:
  • At 10:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Bu şekerlerden hangisi hanginiz:)

     
  • At 12:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    :)

    Ibrahim Tenekeci´ye bir seminerde soruyorlar.
    Abi issiz bir adaya gitsen, yanina ilk evvel ne alirsin?
    ibrahim Tenekeci ( her zaman ki gibi )bütün ictenligiyle cevap veriyor.
    Esimi tabi ki :)))

    Ya iste böyle Süveydacigim :-P

     
  • At 9:23 AM, Blogger selma said…

    abla sen bittin.beni internet alemine madara ettin.bunu elbetteki ödeyeceksin.367 değil 550 gelse elimden alamaz seni.bu arada anladımla anlamadım varmış anladım ağaca çıkmış kim kalmış sorusunun cevabını hala alamadım.bende çöle düşsem seni hayatta almam yanıma.alacağım vardıysada şansını kaybettin.

     
  • At 11:33 AM, Blogger Gönül Pınarı said…

    Suveyda, madem bu bilmece işi kan davasına döndü, ben de sana takviye kuvvet olarak yardım edeyim dedim.

    Sor bakalım Selma'ya DONMAYAN SIVI HANGİSİDİR? diye bilirse bir aferin verirsin, bilemezse başının etini yersin.

     
  • At 3:51 PM, Blogger selma said…

    sayın gönül pınarı eğer mantıklı bir cevap arıyorsan araştırmalarım sonucunda -150 derecede bile donmayan deicer adlı sıvıyı mevcut.ama mantık dışı bir cevabı varsa araştırmaya devam edeyim.ablamın diline düşmek istemem.galiba sende evin büyüklerindensin.takviye kuvvet olarak onu desteklediğine göre.ama blokta adam kayırmak 3 yıldan başlar bilesin.ama istersen para cezasınada çevirebilirim.ama bu tabiki olayların gidişatına bağlı.malesef sende şansını kaybettin çöle düşersem senide almam yanıma.ama şu donmayan sıvıyı alabilirim.

     
  • At 5:44 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    Selma, beni hapisle ve para cezası ile tehdit etmek işe yaramaz. Ben DGM lerde hesap vermiş eski bir düşünce suçlusuyum!

    Bulmacanın cevabına gelince, biraz daha araştır bakalım. Belki bulursun. Hem bulduğunda çölde sana lazım olur.Bu kadar ip ucu yeter.

    Bir ip ucu daha: Bilmece, bulmaca ve tekerlemelerde mantık arama.Öylesine işte.......

     
  • At 6:07 PM, Blogger selma said…

    kafatası sıvısı olabilirmi acaba.dondumu sende dondun demektir.ama mantık yok dedin dımı.ben bilmece sormamıştım seninki biraz zor oldu.neyse saygımız sonsuz sana sonuçta bir düşünce suçlususun.bilemeyince benide dgm ye verme.aaaaaaaa.yoksa seni ablammı tuttu.ee banimle baş etmek hiç kolay değil.bir ipucu alabilirmiyim acaba sayın gönül pınarı.

     
  • At 9:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    )))))

     
  • At 9:59 PM, Blogger suveyda said…

    hilal,
    onlar anladım ile anlamadım hilal.
    benle selma ağacın dibinde birbirimizi yemekle meşkuluz:)





    mehbub,
    demek ki ibrahim tenekeci soyu tükenmişlerden mehbub.
    ama bak şöyle de düşünmüş olabilir.
    eşini oraya götürdüğünde sağ dönmesi zaten zor.
    tüm içtenliğimle:))






    selma,
    selma, senden korkan senin gibi olsun.senin yanına gelen kim.
    sen çöle düşsen yalvarırsın bide bana.
    abla ne olur gelllll
    abla ne olur gelllllll
    ahanda yazdım :))






    gönül pınarı,
    yedim bile başının etini gönül pınarı, hala da yemekle meşkulum ama ne mümkün.onda öyle dil var ki,pabuç kadar pabuç.
    az sonra başlar gene anladım anlamadım masalına.
    katil edecek beni sonu:)






    selma,
    tehdit yok selma, tehdit yok.
    gönül pınarı her zaman haklıdır.
    sen cevabı bul bakim:)





    gönül pınarı,
    gönül pınarı, selmaya pabuç kaptırmayın.:)







    selma,
    doğru bişeyi dedin işte şimdi selma.seninle baş etmek hiç kolay değil.hemde hiç.o dil sende olduğu sürece.gözlerime bak hele gözlerime:)
    ha bide bekle sen ipin uçlarını.






    anonymous,
    :))

     
  • At 12:44 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    Neyse cevabını vereyim de Selma daha fazla araştırıp yorulmak zorunda kalmasın

    DONMAYAN SIVI....SICAK SU!

    Evet Selma sıcak suyu donduramazsın ama soğumasını beklersen o zaman SOĞUK SU olur, o da benim sorumun cevabı değildir. Yani sıcak iken suyu donduramazsın.

    Çöle düşersen yanına bol su al, çölde sıcak suya bile muhataç olabilirsin!!!

     
  • At 2:24 PM, Blogger selma said…

    teşekkür ederim gönül pınarı.cevabı gerçekten merak etmiştim.evet yanıma alacam ama çöle düşsem bile ben bu dille her işimi hallederim heralde.ama fazla konuştuğum için beni öldürmezlerse tabi.son isteğimi sorarlar inşanlah.yani öyle umut ediyorum.

     
  • At 11:08 PM, Blogger suveyda said…

    oh be sonunda hallolmuş, sevindim:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1