Monday, April 23, 2007
KENDİ KÜÇÜK AKLI BÜYÜK KONUĞUM

Süveyda: Sena merhaba nasılsın?
Sena: İyiyim.Nereye yazıyon?
Süveyda: Bilgisayara.
Sena: Biliskaraya mı?
Süveyda: evettt:)
Süveyda:Konuşalım mı biraz?
Sena:Ne konuşacaz.Araştırma mı yapacaz?
Süveyda: Evet araştırma yapacaz.
Sena: Yapalım o zaman.Hadi çabuk.Hemen.
Süveyda: Tamam tamam:)

Süveyda: Gel biraz konuşalım o zaman.
Sena: Benimle konuştular ki, çektiler ki beni.
Süveyda: Kim konuştu?
Sena: Başbakan geldi ya buraya.Sen bilmezsin ama başbakanı.
Süveyda:Niye bilmem?Adı nedir ?
Sena: Bilmezsin senn.Başbakan Erdoğan .Sen tanımazsın.
Süveyda: Tamam öğrendim bende şimdi:)

Süveyda: Seçimlerden haberin var mı senin Sena?
Sena: yokk.
Süveyda: Hani cumhurbaşkanı seçilecek ya, kim olacak sence?
Sena: Bilmem.Ama şey yaz.
Süveyda: Erdoğan mı?
Sena: Yok o değil.O olmaz.O başbakan.Amannn boşverrr.
Süveyda:Tamam bunada peki: )

Süveyda:Sen büyüyünce ne olacaksın Sena?
Sena: Tabikide öğretmen.
Süveyda: Niye öğretmen peki?
Sena:Hani bişeyler sorarlar ya cevap vermek için.
Süveyda: Hıııııı.

Süveyda: Hadi eve git şimdi, annen çağırıyor.
Sena: Ne zaman çağırdı?
Süveyda: Şimdi.
Sena: Diyosunnnn.
Süveyda: Diyorum.

Sena: Hadi baybay.
Süveyda: Nereye?
Sena: Bi yere yok.
Süveyda: Eeee niye öptün?
Sena: Öleeeee.
Süveyda: Hadi eve git şimdi annen kızar sonra.
Sena: Nasiiiiii
Süveyda::) senaaa.
Süveyda: Gel alnından öpecem seni.

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤8:47 AM  
15 Comments:
  • At 11:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    ben çok sevdim bu şekeri:))ama kendisinden cumhurbaşkanlığı seçimleri ile ilgili daha detaylı ipuçları istiyoz:)))

     
  • At 1:12 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @

    Tanı 'yorum ben bu cimcimeyi, çook meşhur birisi 'dir. Süveydâ'nın Bloğu 'nda çıkıyor :o)

     
  • At 10:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Günaydın
    Ehhh çocuktan al haberleri boşuna dememişler:-)
    Tatlımı tatlı yeğenin şeker kız Sena'ya sevgiler
    Rabbim analı babalı büyütsün ve saliha bir evlat etsin.Amin...

     
  • At 11:09 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @

    Gün aydın 'lar Mehmet bey..

    Dinler arası diyalog konusu üzerine düşüncelerinizi merak ediyorumm.. bloğumun son yazısı bu konu ile ilgili.. . özellikle siz, bilgisini taleb ettiğim bir simasınız..

    Ne dersiniz bu konu da.. yanlış mı düşünüyor 'umdur ? doğrusu neyse.. o yolda yürüyelimm.

    Artvin barajı konusundaki araştırmacı ruhu, burada da sergilemenizi ümit ediyorum :P

    Sözüm olsun.. ne yapıp edip bir yolunu bulacağım inşâ Allah, cevap yazacağım size :)

    (Bu arada.. evet, o resimdeki bi çâre zavallı ademoğlu ben idim efendim.. günler sonra, kendimi iyi hissettiğim bir vakit oraya yanıt yazdığımı hatırlıyorum.)

    Yazınızın içeriğini dikkate alarak, en azından bir teşekkür ederimm. Boş geçmeyelim lütfen.. bugün bize, yarın size ;)

    Neden mi özellikle siz.? Gördüğüm kadarıyla, bilgi paylaşımını seviyorsunuz.. hem dışarıdan bakılınca, hatırı sayılı bir altyapınız var gibi duruyor :-)

    Böyle devede kulak kalacak bir suâl.. sizi yolda koymaz diye düşünüyorum. Ama baştan söyliyeyim.. ben yine bildiğimi okurum, demedi demeyin 'iz.

    Hiç kimse gücenmesin lütfen, herkes 'in yeri ayrı 'dır. Mehmet bey'e teklif götürdük diye alınmayasınız :)

    Saygılarımla,

     
  • At 11:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hayırlı Sabahlar Kazım Mızrak Bey Kardeşim
    Şu Suveyda ne hayırlı bir insan ki kendi blogundan uzaktada olsa blog dost ve arkadaşlarını birbiriyle buluşturuyor ve hayırlı işlere vesile oluyor
    Senin bloga arada bir giriyorum bazen de yorum bırakıyordum ama doğrusu yorumlar cevapsız kalınca tabir caizse ben de uzaktan bakar oldum
    İltifat ve teveccühünüz için teşekkür ederiRabbim dua hükmüne geçirir İnşallah
    O sizin güzelliğinizin yansıması
    Ben İslami izzet ve şeref muhafaza edilmek şartıyla her türlü diyalog ve hoşgörüden yanayım
    Bana göre diyalog Resulullah metodu
    Diyalog kurmadan nasıl bilecek ve bilineceksiniz...
    Bu konuda ki görüşlerimi blogunuza-sayfanıza da yazacağım İnşallah
    Allaha emanet olunuz

     
  • At 6:50 PM, Blogger suveyda said…

    bedish,
    süreç işliyordu diyemezdi o zaman.
    gel şimdi sor der:)
    hoşgeldin bu arada tekrar.
    ilk yorumun devamı gelir inş:)




    kazım mızrak,
    tanımayan kalmadı zaten artık,
    geçen benim arkadaşlarım geldi bana.sena da bizde.arkadaşlar "aaaaa ben bunu tanıyorum" diye çocuğuda şaşırttılar:)
    cimcimem yerim ben onu.





    mehmet bey,
    iyi akşamlar mehmet bey,
    işyerinde bilgisayarı çökertme gibi bir başarıya imza attım.ondan günaydın diyemiyorum sizlere.
    yazımıda veremedim bugün.orda kaldı.inş yarın oda.
    Allah razı olsun sena için söyledikleriniz için.amin amin amin inş





    kazım mızrak-mehmet bey

    siz konuşun anlaşın, benim bloğum sizin bloğunuz , benim bloğum zaten benim bloğum:)

    buralar paylaşmak düşüncelerimizi ifade etmek, konuşmak, fikir almak için var zaten.yoksa gider hatıra defterimizi de yazardık.

    sağlıcakla...

     
  • At 7:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sizce bu normal bir şeymi?
    çocuk normalde!:)
    çocuğun bu şeyleri yakından bilmesi?
    bence normal değil!bu çocuğun fikrinin dağılmasına neden olacak!kabiliyetleri inkişaf etmeyecek!Çocuk kendini tanımadan 30lu yaşlara gelecek! Farkındamısınız bilmem çocuklarımızın eğitiminde iddaa ediyorum televizyon ve görsel medyanın etkisi çok büyük! neslin bozulmasını engellemek ve fikrinin dağılmasına engel olmak için olabildiğince televizyondan uzak tutmak gerekiyor!evimize almayacağımız insanlar evimize kızımızın oğlumuzun önüne gelebiliyor!Hep berabercede gülüyoruz onlara!Türkiye neslini televizyon ile kaybetti!onunla almalı!

     
  • At 2:19 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    bunu yirim ben yok kacırırım oda olmas evlatlık alsak cıks gene olmadı. ben en iyisi görmeye geleyim. aa aklıma geldi benim yeğene alalım onu bundan 10 sene sonra hadi 12 olsun:)
    bide ne diyor yok o basbakan olsun büyümüşde küçülmüş başlığa sığmamış küçük kalbi
    maşallah.

     
  • At 9:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hayırlı Sabahlar

    Monolog insanlık hastalığı
    Diyalog ise tedavi yöntemi

    İslam sözü arapça "slm" kökünden gelir özet olarak anlamı:Rahatlık, emniyet, barış, iyilik, kurtuluş, selamet, güven ve huzur demektir

    Müslüman ise yukarıda sayılanları özümsemiş herşeyiyle emin olunan güvenilen kimse demektir

    Din nasihattir
    Nasihat ise konuşmayla söyleşmeyle olur
    Diyalog ingilizce bir kelime ve karşılığı söyleşi demektir
    Diyalog=Söyleşi

    Söyleyin Allah aşkına;
    Söyleşmeden nasıl tebliğ görevinizi yapacaksınız?
    Konuşmadan nasıl inancınızı anlatacaksınız?
    Diyalogdan, konuşmadan, söyleşmeden korkanları anlamak mümkün değil...
    Sevgiyle ve diyalogla kalın

     
  • At 10:21 AM, Blogger suveyda said…

    hilal,
    hilalcim haklı tarafların yok değil.
    ama şu anda sena sözkonusu olduğu için söylüyorum, o biraz farklı, o biz izlesekte dikaktini çekmezse hayatta bakmaz.ortama uymak dışında daha çok kendine uydurur.
    ikincisi genel bir görüş olarak çocuklar için birşey diyecek olursam, benim şahsi fikrim, artık bu önünü alamayacağımız bir şey.televizyon konusunda belki en aza indirgeyebiiriz ama tamamen kaldırmak problemin çözümü değil.
    üstelik bir çocuğun başbakanını bilmesi bence kötü yada yanlış bir şey değil.koskoca insanların bilmemesi daha ayıp olması gerekirken ki böylelerinden bir sürü mevcut iken senanın bilmesi bence takdire şayan birşey.
    zeki çocuk ne yapayım:)
    bişey daha , kimse birşey öğretmez ona.ne biliyorsa hep kendinden.






    kayhan,
    bir ara sordum pek evlenmeyi düşünmüyormuş kayhan.
    zaten böylelerinden korkacan :))
    babasına (amcama) dedim, sen bunu unut , bu kesin kaçar diye:)
    şşşş uzak dur senamdan, onu kimseye yar etmem.
    aslında gülmesinden Gül'ün aday olduğunu anlamalıydım ama benim anlayışsızlığım işte:)





    mehmet bey,
    söylediklerinizden faydalanıyoruz efendim.
    yazdığımız kadar ifade edebiliyoruz kendimizi.
    o halde yazmaya ve paylaşmaya devam inş.
    istifade ediyoruz sayenizde bizde:)

     
  • At 10:23 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @

    Sevgi, ve söyleşiyle kalalım efendim :)

    Anlamayanlar olmasaydı, bizler de anlatamazdık değil mi.. anlatması da güzel, kendi hesabımıza tefekkürde bulunuyoruz.

    Bu dini öyle bir hale getirmişler ki, köşe bucak adam öldürmeye cevaz var sanırsınız.

    Şöyle olusa, böyle öldürülür.. böyle olursa şöyle öldürülür :P yemek tarifi veriyorlar sanki ya hu :D

    * * *

    Bir de Allah (cc) birdir diyorlar.. eğer Allah bir ise.. . Hristiyanı, Yahudiyi kim yarattı ?! aynı Allah (cc) yarattı tabi.. kendileri ile çelişiyorlar.

    Üzerimize düşeni yapalım öncelikle.. büyüklerimiz bu işte bir güzellik görmüşler, ve bu yolda yürümüşler.

    Çirkinlikle, düşmanlık duygularıyla kalpleri nasıl feth edebiliriz.. .

    Sevgi, saygı, hoş görü, anlayış, muhabbet.. olmadan, kalpler katılaşır.

    * * *

    Muhabbet dedim de..

    Gönül Pınarının kulaklarını da çınlatayım :) burada bizi görmese de, muhabbet denilince onun yazıları yorumları aklıma geliyor.

    Acizâne teveccüh 'ümüzü, kabul etsin..

    Mehmet bey, size de hayırlı sabahlar diliyorum efendim. Neşe dolu bir gün geçirmeniz temennisiyle..

    * * *

    Misafirperverliğiniz için teşekkür ederiz Süveydâ hanım kardeşim..

    Bir ara yoktunuz buralarda. sürekli gelip yorum yazamasak da, insan boş bırakılmış bir blog gördüğünde üzüntü duyuyor.

    Siz de iyi olunuz inşâ Allah efendim, burası bir meşgale tabi.. esas mesele, dışarda neşeyi mutluluğu temin edebilmek.

    Saygılarımla,

     
  • At 12:22 PM, Blogger suveyda said…

    kazım mızrak,
    kaızm bey kendi adıma teşekkür ederim.
    ne demek efendim, bu sayfalar doldurulmak için var.
    saygı olduktan sonra sizin benim ne farkeder.

    evet yoktum ama ihmalkarlık olarak değerlendirmeyin, zorunlu bir yokluktu o.benim zamanım olsa boş bırakırmıyım buraları, oraları, her tarafı:)
    içerisi dışarısı farketmiyor iyi oralarda.hani bilesiniz diye.
    selametle...

     
  • At 1:20 AM, Blogger abdullah kibritçi said…

    (: harika...

     
  • At 12:04 AM, Blogger suveyda said…

    awara, sağol:)
    sanırım senama nazar oldu.bugün bana doğru koşarken bi düştüki canım benim çok kokrkuttu.
    maşallah desin herkes:)
    maşallah maşallah

     
  • At 1:01 AM, Blogger abdullah kibritçi said…

    Maaşallah, maaşallah... (:

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1