Sunday, April 15, 2007
8 NİSAN PAZAR= ÖNEMLİ BİR GÜN

Reklamlar bitti, döndüm arkadaşlar.Biliyorsunuz artık film arası reklam değil, reklam arası film verme zamanı.Bizde uymuş olduk ama hoş değilmiş böyleside.Hoşgeldim, hoşbuldum , şükürler olsun iyiyim, sizler nasılsınız?Yokluğumda sayfamı yalnız bırakmayıp beni ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim tüm gelenlere.

Bugün günlerden pazar fakat ben bir hafta öncesine, geçtiğimiz pazara, 8 Nisana dönmek istiyorum.Üç önemli olay vardı geçen pazar için.

Birincisi hepinizin benden daha yakın olarak gördüğü başbakanın Artvin’i ziyareti ve barajn açılması.Ben göremedim ama önemli değil, annem tüm ayrıntılarıyla anlatır zaten şimdi: )

İkincisi, dayımın kızının düğünü vardı.Güzel bir düğünle evlendirdik onu.Canım benim ne güzel gelin oldu.Ömür boyu mesut bahtiyar içinde yaşar inş.Ayakkabısının altına isimlerimizi yazdık ama nafile bizimki silinmemiş gitmiş olmayacak kişilerin silinmiş: )

Üçüncüsüne yani en önemlisine gelelim şimdi.8 Nisan benim blog dünyasına adım atışımın ilk doğumgünü.Tam tamına bir senemi doldurmuşum.Bundan sonra ne kadar devam eder bilemem ama acısıyla tatlısıyla güzel zamanlar geçirdim buralarda.Bunun için buraya gelenlere bir kez daha teşekkür ediyorum.

Blog dünyasıyla pek çok kişiyi tanıma fırsatım oldu.Kızdığım, üzüldüğüm, güldüğüm, şaşırdığım, eğlendiğim, çok şey öğrendiğim, kendimde yeni şeyler keşfettiğim, yeni insanlar tanıdığım, gırgır şamata günlerim oldu.

Bütün bunlar vesilesiyle bloğumun ilk yıldonümünde sizlerden bir isteğim olacak.Bütün bu bir sene içerisinde beni nasıl tanıdığınızı, nasıl bildiğinizi, neler düşündüğünüzü bilmek istiyorum.Süveyda denilince aklınıza neler geliyor mesela?Nasıl biri şekilleniyor kafanızda?Süveyda'yı nasıl tanıyorsunuz?

Velhasıl diyorum ki,

Ey cemaat, Süveyda’yı nasıl bilirsiniz?

Ve tekrar hoş buldum, hoş buldum, hoş buldum : )

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤12:43 PM  
11 Comments:
  • At 3:02 PM, Blogger ladybird said…

    Hmm madem baslik "onemli bir gun" senin icin en onemli komsun "ben" :P ilk "onemli" yorumu yazayim :D

    Oncelikle hosgeldin der seni ozledigimizi bilmeni isterim.

    1. olay hakkinda annen ilginc seyler anlatirsa bizlere de aktar ltf.
    2. Rabbim dayinin kizinin evliliginin tamamina ermesini nasip etsin ins. Huzurlu, bereketli bir yuvada bir yastikta kocasinlar.. Darisi senin basina :) Beyaz tesbihli beyaz elbiseli olsun ins :)

    3. Blogcugunun dogum gunu kutlu olsun. Nice yaslara hep birlikte ins. :)

    Yazilarla yola cikarak karakter analizi yapmak zor olsa da seninle ozelde de gorustugumuz icin hakkinda bir seyler soyleyebilirim:) zannedersem 1.5 yildir tanisiyoruz. Ilk zamanlari da soruyor musun? bence hic sorma girmeyelim oralara.. cunku pek hos seyler soyleyemem:P

    Forumda "bir ustteki kullanici hakkinda ne dusunuyorsunuz" bolumu akima geldi simdi. Orada senin hakkinda neler yazmislar gidip kopya ceksem diyorum:P

    Kisaca temiz kalpli, durust, sadik, vefali bir dost olarak biliyorum seni ben. Espri anlayisi cok yuksek, algisi da oyle bir arkadastir suveydacigimiz :) Hayati kale almiyor gibi gorunuyor ancak reel hayatta nete kiyasla cok ciddi bir durusu vardir.

    Kendisini her tikladiginiz blogda ya yorumlarda, ya cboxda yahut arkadas listesinde gormeniz mumkundur:P Blog aleminde firtina gibi esmekte olan 1 yasindaki blogger arkadasimiza sevdikleriyle birlikte mutlu&saglikli& bol esprili&az kavgali :P yillar diliyorum :)

    Ve tekrar hos geldin, hos geldin, hos geldin :)

    Ask ile kal diye bitirmezsem gozum arkada kalir:P
    heh heh

    dua ile..

     
  • At 6:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kötüsün sen kötüsün..kötüsün...:)
    hoş geldin abba..:)

     
  • At 7:06 PM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @

    Böyle önemli bir günde.. yerimi alayım ben de )

    Öncelikle mutlu çiftlere hayırlı olsun diyorum.

    Baraj hakkında konuşmak için, kürsüyü Mehmet bey'e bırakıyorum ) saygıyla selâm ederim kendisine )

    Bloğun seney-i devriyesi 'ni canu gönülden tebrik ederiz )

    Süveydâ ile ilk olarak Ladybird 'ün bloğunda karşılaştım.. orada muhalif olduğum bir konu üzerine tartışmıştık ) bilmem hatırlatmama gerek var mı )

    Oradaki Süveydâ başkası mıydı acaba.. hep merak etmişimdir. Ama, kuvvetli iltimaller.. bizi bu kapıya getirdi işte )

    Zaman nasıl da su gibi akıp gidiyor.. sözünü hiç kimselere kaptırmam, kusura bakmayın )

    Bu meyanda.. kutlama vesilesiyle biraz daha yaşlandığımızı da farketmişizdir muhtemelen )

    Yâni, demem o ki.. ölüm gerçek, dünya yâlan 'dır dostlarım ) İki arada bir derede, mesajımızı da gönderelim )

    Kendisi sevip saydığım bir blog yazarıdır.. düşündürücü yazılarıyla dikkatimi celbetmektedir.. bu hâli ile kendisinden sonraya bir miras bırakma peşindedir.

    Bir de ilk günkü blog şablonunu muhafaza ettiği gözümden kaçmamıştır ) yâni.. düzen insanıdır kendisi.. değişimlere kolay ayak uyduramaz, uydurmaz )

    Diyor 'um.. .

     
  • At 12:17 AM, Blogger emircan said…

    Öncelikle hoşgeldiniz diyorum.Yeni çiftleri tebrik ediyorum.

    Bir insan bloglar aleminde ne kadar tanınır bilemem ama benim aklıma Suveyda denilince ilk aklıma gelen esprili kişiliğiniz oluyor:)

    Bloğunuzun yıldönümü münasebetiylede sizi kutluyor daha nice yazılar,bilgiler paylaşmanızı ümit ediyorum.

     
  • At 12:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    Öncelikle "Hoşgeldin Suveyda" diyelim.

    Bir şeyin varlığının önemi, yokluğunda daha iyi anlaşılıyor. Sen yokken ziyaretçilerin sayfanı boş bırakmadılar ve dönmeni sabırsızlıkla beklediler. Aslında bazen böyle kaybolmak da iyi oluyor. O zaman insanın değeri daha iyi anlaşılıyor.

    "8 Nisan öneml bir gün" demişsin. Evet zaman dediğimiz ömür sermayemizin her günü önemlidiri ama, bazıları bizim için biraz daha önemli oluyor. Belli olayları başlangıcı veya sonu olan zaman dilimleri dimağımızın damağında daha kalıcı tadlar bırakıyorlar. Bunlar tatlı olduğu gibi bazen acı da olabiliyor. Biz, damağımızda kalan tadların hep tatlı ve lezzetli olmasını dileyelim.

    Senin blog yazılarının tadı da
    herkesin damağında bir lezzet bırakmış ki, yokluğunda bundan mahrum kalanlar dönmeni dört gözle beklediler. Her halde şimdi herkes "şükür kavuşturana" diyordur.

    Böyle hayırlı işler için ayrılmak ve yakınlarının mutluluğuna ortak olmak için gitmek güzel bir şey. Allah yeni evlilere ömür boyu saadetler, eski evlilere mutluluklarının devamını, bekârlara da hayırlı izdivaçlar nasip etsin diyorum.

    Güzel yazılarının devamını diliyor, blogunuzun yaş gününü de tebrik ediyorum. Daha nice güzel yıllar boyunca, güzel hizmetlere ve tatlı sohbetler vesile olmasını niyaz ediyorum.

     
  • At 8:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hayırlı Günler
    Süveyda Hanımkardeşim
    Hoşgeldiniz

    Öncelikle evli çiftelere mutluluklarla birlikte dünya ve ahiret saadetleri dilerim

    Barajla alakalı sanırım senin yerine ilgilenenlere yeterince bilgi verdim tekrar vatana ve millete hayırlı olsun

    Bu arada blogunun 1. yıldönümünü kutlar daha nice hayırlı,faydalı bilgi ve çalışmaları paylaşmanızı talep ederim

    Malum ömür sermayesi hızla tükenmektedir
    Ömür kısa lüzümlü işler ise pek çoktur Onun için;
    Allah için çalışmalı
    Allah için işlemeli
    Lillah livechillah ve lieclillah dairesinde hareket etmeliyiz
    Kısaca yapılacak her işte hedefimiz Rıza-İlahi olmalı;
    Çünkü "O" razı olsa bütün dünya küsse ehemmiyeti yok...

    Beni nasıl bilirsiniz sualinize kısa ve net bir cevap vereceğim
    "İyi bilirim Allah senden ebeden razı olsun ve Rabbim seni hep iyilerle karşılatırsın"

    Sağlık ve mutluluk dolu nice gün ve yarınlara....

     
  • At 1:11 PM, Blogger cenkunal said…

    Espirili,tabii ve Artvin milliyetçisi bilirim.
    :-)
    Yok yok,iyi gördük.Milliyetçilik kısmı espiriydi.

     
  • At 6:42 PM, Blogger Kayhanoviç said…

    Blogırı boykot ediyorum :(
    yazdım bennn ama gönder dedim expoler hatası verdi
    cok yazdım
    ama
    yazdım
    yazdı
    yazd
    yaz
    ya
    y
    .
    :(

     
  • At 8:52 AM, Blogger suveyda said…

    ladybird,
    yada önemli insan mı deseydim acaba:)
    teşekkürler özlenmek güzel çünkü bende özledim, duygular karşılıklı.
    1.annem bir sürü şey anlattı ama daha ilginç olanını yakalayamadım yakalarsam hemen iletecem:)
    2.amin Allah razı olsun.ağzı kulaklarında zaten:)amin amin:)
    3.teşekkürler ve sizlerle beraber inş.
    maziyi unutmayı teklif ediyorum sana:)gelecek mutlu güzel mesut bahtiyar günlerimize bakalım.
    teşekkürler söylediklerin için.
    nasıl derler, eline diline yüreğine sağlık:)
    demeseydin şaşardım zaten demeyide kendime görev biliyorum, aşk böceğim:)
    hııı bide iyki varsın.






    hilal,
    kötüyüm ben kötü.yaşasın kötülük.
    çat çat çat
    hoşbuldum hilalcim:)






    kazım mızrak,
    teşekkürler kazım bey.mutluluğa dair dilekleriniz yerine ulaşmıştır.

    benimde dikkatimi çeken bir nokta.ben çoğu kişiyle kavga ederek tanışmışım.ne kavgacıymışım bende ya.hiç öyle değilim aslında.tabi damarıma basılmadığı sürece:)
    yok aynı suveyda kazım bey.arada olurum ben öyle.her an olabilme ihtimalimde yüksektir:)
    teşekkürler okumaya bakmaya ve kayda değer bulduğunuz için.hep devam eder inş.
    şablonumda şablonum illada şablonum:)
    dediniz ve bizde teşekkür ettik tekrar tekrar paylaştığınız için, bu çağrıma kulak verdiğiniz için.






    emircan,
    teşekkürler emircan bey.
    yeni çiftler mesut bahtiyar yaşıyorlar.
    hımmm,
    espirili kişik mevzusu.
    biliyordum bunu diyeceğinizi:)
    ne demişler söyleyene değil söyletene bakın
    teşekkürler:)





    gönül pınarı,
    hoşbuldm, hoş gördüm gönül pınarı,
    teşekkürler gönül pınarı.
    şımarıyorum, şımarıyorum şımardım bile:)
    benim içinse önemli olan sizlerin bu sayfayı tıklamaya değer bulması.
    inş hiç eksik olmazsınız varlığım boyunca.
    sağolun güzel dilekleriniz için.
    zorunlu bir kayboluş oldu bu sefer ama döndüm gene kürkçü dükkanına.
    şimdilik devam inş:)






    mehmet bey,
    hoşbuldum mehmet bey.
    sizlerde hoşgeldiniz.
    teşekkürler evli çiftler için güzel dilekleriniz için.
    baraj meselesinde hemfikiriz:)
    yıldonumü dilkleri içinde sağolun.
    ve benim için söylediklerinizde de Allah razı olsun.
    amin amin amin.
    inş yaptığmız ypacağımız herşey O nun rızası doğrultusundadır.







    cenkunal,
    sağolun cenk bey:)
    fikir olarak milliyetçi değilim dediğiniz gibi fakat bazan artvin damarım kabarıyor, yada kaadeniz diyelim.
    bu kadar kusur kadı kızında da olur demi ama:)





    kayhan,
    ama ama ama :((
    canın sağolsun.
    ben biliyorum zaten neler düşündüğünü :)
    hele bi kötü bişey söyle:))

     
  • At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hosgeldin Suveydacigim ,nice blog yillarina.

    Evet Suveyda, sen bu satirlari okurken ben muhtemelen buralarda olacagim :)
    Dayinin kizi evlenmis,ne güzel ne güzel, insaAllah mutlu olurlar...Bu arada unuttugumu da sanma, o muhtesem duadan sende nasibini alacaksin," darisi senin basina InsaAllah." ;)))
    Seni nasil bilirim, sahi nasil biliyorum seni. Allah bilir güzelim, ben nereden bileyim :P
    Neyse, cevap vereyim bari.
    Tatli birseysin iste...
    Seviyorum ya seni, nasil bildigim hakkinda az cok bir fikir veriyordur bu sana.
    Neyse, bir türlü havaya giremedim,en iyisi mektuptan vazgecip düz yazida karar kilmak.

    seker ister misin ;)

     
  • At 9:38 AM, Blogger suveyda said…

    hoşbulduk sağol mehbub,
    ne yazıkki sen bu satırları yazarken ben çok uzaklarda idim:)
    duan için sağol canım, aynısını sanada ediyorum, bugün bana yarın sana, kimbilir bugünde sana:)
    sağol güzel sözlerin için.kişi kendisi nasılsa başkasınıda öyle bilirmiş demek geldi içimden bak şimdi ve dedim.demekle kalmadım hatta yazdım:)

    şeker isterim tabiki.sorman hata.hani eskiden bakkallarda olurdu, şimdi büyük marketlerde var daha çok.böyle renkli renkli uzun saplı şekerler.yala yala bitmez.ondan istiyorum.almazsan marketin bütün reonlarına saldırabilirim:)

    mektup düz yazı farketmez, yaz da çamurdan olsun:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1