Friday, February 16, 2007
HAYIRLI CUMALAR
Küçük Kızın Duası

Akşam üzeri küçük kızının odasından mırıltılar geldiğini duyan anne, kulağını iyice kapıya dayar.Henüz sadece bazı harfleri bilen beş yaşındaki kızının ağzından anlamsız ancak içten, tuhaf fakat ısrarla söylenen sesler duyar.

İçeri girip baktığında, kızının bildiği harfleri ardarda ve düzensiz biçimde saygıyla tekrar ettiğini farkeder.Aynı sırada ellerini açıp gözlerini kapatmış olan kızı annesinin sessiz adımlarını farketmez.Anlaşılan o ki kızı uykuya dalmadan önce dua ediyordur.

Çocuğunun saçlarını nazikçe okşayarak sorar annesi: “Kızım sen bu duayı nereden öğrendin?”

Küçük kız, kendinden emin bir eda ile cevap verir: “Bu duayı ben buldum!”

“Nasıl yani?” diye sorar annesi tekrar.

Kız, “Bu gece tam olarak ne isteyeceğimi bilemiyorum.Şimdi ben sadece harfleri söylüyorum.Allah onları benim için sıraya dizecek.Çünkü benim ne isteyeceğimi o zaten biliyor.”

CUMANIZ MÜBAREK OLSUN…

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤7:57 AM  
14 Comments:
  • At 10:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ya ne hoş bir yazı nereden buluyosunuz.

     
  • At 11:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    Süveyda, ben bu yaziyi sabah sabah okudum ya artik benim huzurumu bugun hic birsey bozamaz herhalde:)Bende mi acaba boyle dua etsem, hic bir zaman ne istedigimi tam olarak bilemem de, guzel fikir aslinda :) Sanada hayirli cumalar...

     
  • At 1:03 PM, Blogger berra said…

    Süveyda nereden buluyorsun Allah aşkına bu hikayeleri:)Yine herzamanki gibi çok güzel.

     
  • At 1:07 PM, Blogger berra said…

    Yine ben...
    Biraz önce profillere bakıyordum da aynı yaş ve aynı burçtayız sanırsam.Tabi eğer doğru bilgileri girdiysen üye olurken:)

     
  • At 5:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    en hayırlı cumalar
    çok hayırlı cumalar olsun : ))

     
  • At 6:15 PM, Blogger cenkunal said…

    Gerçekten çok hoş bir hikaye.
    Cevap süper sempatik.

     
  • At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    süveyda bu
    her türlü yazıyı bulurda yazarda :)
    cok güzeldi tşkürler
    sanada hayırlı cumalar dicem de cuma bitti :)
    gerci öğlen geldim ama şirketteydim yazarkene işim cıktı
    dönüşüm muhteşem olacak diye arabesk bir laf edeyim
    iyi akşamlar
    dileyim
    ve gideyim

     
  • At 10:19 PM, Blogger suveyda said…

    anonymous,
    okuduğum kitapta vardı paylaşmak istedim.benimde hoşuma gitti.
    bir isminimi çok gördün bana?:)




    su,
    bak gece oldu su.inş huzurun hala yerindedir.her zamanda seninle olsun huzur.kimse de bozamaz hem.olursa yolla bana:)
    bence duayı kalıplara sokmamak lazım su.içinden nasıl geliyorsa, ne istiyorsan, tüm içtenlikle tüm samimiyetle dua edildikten sonra daha ne olsun.küçük çocuğun fikrini çalabilirsin:)
    sanada hayırlı cumalar, hatta cumartesiler:)




    berra,
    niye herkes bu konuya takılmış.bi ara biri gene soruyordu böyle, o bıraktı şimdi siz başladınız:))
    şaka tamammı:)
    bilgiler doğru berracım.
    Yalnız bu teknoloji beni bir yaş büyütmüş.aslında 26 ama 27 ye şurda günler kaldı:)
    palukum ben paluk, sendemi paluksunda:))




    trkn,
    türkancım bütün hayırlı cuma dileklerini alıyorum, trilyonlarla çarpıyorum, bidaha çarpıyorum, dur bidaha çarapacam.veeeeeeeee sana yolluyorum.
    senden daha çok hayırlı dileğim oldu:))
    hayırlı cumalar canımm




    cenkunal,
    çocukları hesaba katarsak hikayelerde hep hoş yerleri kapıyorlar.en güzel hoşlukları onlar katıyor hayatımıza.
    iki güzel şey birleşince (dua-çocuk) ortaya mükemmel birşey çıkıyor.

     
  • At 10:22 PM, Blogger suveyda said…

    kayhan gelmiş:)
    aynı anda yazıyormuşuz demek ki, sen hangi köşedeydin göremedim seni:)
    heya böyle de bide.bende daha ne yazılar var.zamanı gelince herşey aydınlanacak, açığa çıkacak dermişim.
    sağol kayhan.
    elma armut portakal haydi sanada hoşçakal.:)
    dileğin alındı, işleme konuldu.şimdilik iyi bir akşam olarak sürüyor.sağol.sağol.sağol

     
  • At 1:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Çok güzel ya..Çok güzel...

    Yaradanla aramıza yüzlerce makam ve mevki koymanın peşinde olanların önce bu yazıyı okuması lazım...

    ...
    O harfleri de dizer, üstümüzü de örter...
    ...
    İnanıyorum...

     
  • At 6:25 PM, Blogger suveyda said…

    hasan c. bey hoşgeldiniz.
    araya bir şey koymadan, sadece samimiyetle edilen duaların ne kadar kabul olduğunu az çok biliyoruz.
    bu ise en samimisi.

    bloğunuza baktım ama sanırım kapatmışsınız.

     
  • At 9:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    ya Suveyda bana bir "isminimi çok gördün demişsin" ben ilk defa kullanıyordum bunu ama bundan sonra benim ismim "Hilal" olsun::).

     
  • At 9:53 AM, Blogger berra said…

    Yok süveydacım.Ben oğlak burcuyum.O zaman bu profildeki bilgileri (Astrological Sign:Capricorn,Zodiac Year: Sheep) neye göre yazıyorlar acaba?

     
  • At 2:00 PM, Blogger suveyda said…

    tamam hilalcim.bende suveyda.memnun oldum ben.sende memnun olursun inş :))
    hep gel olur mu.:)



    berra,
    berracım, ben bişey anladıysam capon olayım:)
    ben paluğum, sen oğlaksın ama anlaşıyoruz gerisini boşver.
    değişik burç yöntemleri varya ona göre yazıyorlar sanırım
    ne gerek varsaaaaa

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1