Sunday, February 11, 2007
DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLDU ;)
Bugün pikniğe gittik."Aaaaa bu zamanda pikniğe mi gidilir, şaşırdın mı sen?" dediğinizi duyar gibiyim.Çünkü bu piknik fikrimi söyleyince herkes böyle dedi.Ama ben taktım mı, takmadım tabiki.B planım çoktan hazırdı.Hemen halama yetiştirdim, ki o benim fikirlerime hep sıcak bakmıştır.Bu seferde yanıltmadı beni.İkimiz bir olunca herkes boyun eğmek zorunda kaldı:)Aslında hepsi bayılıyor da nazlanıyorlar bide.Benim fikrime geldiler ya oh olsun onlara:))
Hem sanki ben onlara her zaman çayır çimen bulacam, karda piknik yapmak daha bir güzel.Hiç bu kadar ciddi olmamıştım:))


Şu göl manzarasına gitme de dört duvar arasında otur.Aklımı seveyim aklımı.


Zavallı kardeşim tellerin arasından çekmiş bunu:)


İp atladık, top oynadık, çok güzeldi çooooookkkkkkk,



Ay bu mimik kuzenim benim.Şeker şeyim benim,büşra.


Buda cadı sena:) "abla güneş var bakamıyom yaaaaa" diyooo:)


Bütün gün "hala bende senle gelecemmmm " diye zırlayan sudenaz böcüğü ile sena hanım


Buda kürk mantolu kız.Yok pelerinli kız melike.Bütün gün öyle oturdu.Tam açılacağı tuttu ki döndük:))


Buda piknik alanına gelen misafirimiz.Adı sinem'miş.Çok tatlı bişeydi.


"Seviyoooo, sevmiyooooo" yapmadım tabiki:) Bi tane papatya ancak vardı.Daha fallara kalmadı işimiz:)


Buda sarı papatya.Bunuda koparmadım.Çevreci kesildim çıktım:)Yoksa çoktan yolmuştum ben bunu:)


Bir amca da koyunları otlatıyordu.Biz koyunları çekiyorduk ama sahibi beni çekin diye bide poz verdi, üstelik ordan çekme, burdan çekme, işte şurdan çek diye taktikler vermez mi:))


Buna derler hav hav:)Aslında hem korkarım hem de sevmem köpekleri ama bayağı yaklaştım.Var bende de gelişmeler.



Bu çok sevimliydi.Bütün krakerleri yedi.Bide masum rollerine yatmaz mı:)


Arkası var var, onca millete yeter mi bu.Gerçi ben yemeye de fırsat bulamadım ama olsun.Açık hava bol güneş yetti bana:)


Ohhh mis gibi çayyy.Bundan iyisi şamda kayısı.


Sonra ne mi oldu?Kardeşimle bunları ektik, kız arkadaşlara takılıp tekrar başka yere gezmeye gittik, taş yuvarladık:)



Donnnnngg.Acayip ses yapıyordu.Kızlarda iyice abarttı ama.Az daha taşlarla beraber kendileri gittiler.Mazgallardan toplardık sonra:))Allah korusun.



Yavaş yavaş akşam oluyor, güneş batıyor.Vakit eve dönmek vakti.Su mavi gözüküyor ama yemyeşil.Yıllarca çamur gibi akan çoruh nehrine alışınca biz bile şaşırıyor, hayran kalıyoruz.


Ve son kare.Güneş suya vuruyor, ben gidiyorum, hoşçakal diyor.
Hoşçakal su ve güneş, hoşçakal.
Siz, siz olun, güzel zamanları kaçırmayın, değerlendirin.Ne demişler, "aklınıza güzel bir şey gelince japonlardan önce yapın" Kim demiş bende bilmiyorum:))
Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun:)
En güzel manzaralar sizlerle olsun, ama sevdiklerinizle....

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤8:20 PM  
19 Comments:
  • At 10:37 PM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @

    Teşekkür ederiz efendim, belki biz de vardık oralara sizler sayesinde.. Allah râzı olsun. Çiçekler konusundaki tavrınız bizi de hoşnut etti, çünkü inanın koparsaydınız onları üzülürdük. Zaten mevsim kış, bahar olsa amenna. Huzûr ile kalınız, selâmun aleykum..

     
  • At 11:26 PM, Blogger Siyah Zambak said…

    hoşgeldin suveyda, güzel bir gün geçirmişsin:) ama en güzeli senanın bakışlarıydı :)

     
  • At 3:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    Daha nereye yazacagim "Hosgeldin" diye acaba, chatbox az geldi, dur birazda buraya yazayim.
    Hosgeldin, hosgeldin, hosgeldin:)

    Sena ya bayiliyorum haberin olsun:)


    Simdi sen bir sürü resim cekip. üstüne bir güzel piknik yapmissin, bir de yetmemis gezmissin ya.

    Tamam buralar buz gibi,ellerim üsüyor, hatta utanmasam battaniyemle birlikte cikacagim sokaga...
    Ammmma, islamda care tükenmiyor, sabah ilk isim evin ortasina battaniye serip piknik yapmak.

    Yaaa :P

    kocaman sevgiler;)

     
  • At 8:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Herkese Hayırlı Haftalar
    Artık ev sahibi de döndü
    Hoşgeldiniz Suveyda Hanım

    Blogun da bayağı şenlenmiş
    Hele hele Hacı Ablamız Siyah Zambak Hanımefendi ve diğer gönül dostları da teşrif etmişler ne kadar hoş olmuş
    Herkese sağlıklı ve bol güneşli günler dilerim

    Rabbim isterse kışın ortasında bahar; yazın ortasında da kış halk edebilir
    Bu mevsim birçok yerde bahar gibi geçiyor dolayısıyla bunu fırsat bilen Türki caponlar olmazları başarıp kış ortasında çok güzel piknikler yapabiliyorlar :-)
    İyi de oluyor
    Nasılsa helal dairesi geniştir keyfe kafidir
    Harama girmeye gerek yoktur yeterki böyle meşru dairede yaşamasını bilelim

    Bizlere de bu kışın ortasında güzel ve şirin yerlerde bir gezinti yaptırdığın için teşekkürler
    Gerçekten gezmeye ve görmeye değer çok güzel tabii güzelliklerimiz var
    Görmesekte gezmesekte o yerler bizim yerlerimizdir
    Manzaralar,resimler,akıcı anlatım ve Maşallah hele o tatlı masum yavrucakların bakış ve duruşları çok güzeldi
    Rabbim onları salih ve salihalar olarak analı babalı büyütsün

    Bu arada fahri Artvin Hemşehriliği ilanınız için teşekkür ederim
    Onur duydum
    Yanılmıyorsam böyle hemşerilikler de birde "Şehrin altın anahtarı" veriliyordu :-}
    Mesleğim icabı Baraj konularını biliyorum ve halen bu alanda çalışıyorum
    Artvin veya başka yerde barajlarla alakalı İstediğiniz bilgi olursa yardımcı olmaya çalışırım

    Allah yar ve yardımcınız olsun
    Muhabbet dolu Kalbi selamlar

     
  • At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    sena ya cadı deme bozuşuruz :)
    bu arada sinem dedin ya o kız mı erkekmi yani erkek gibi de
    bu arada resimler harika
    başaraılarının devamını diler saygılarımızı sunarız :)
    yazar hanım

     
  • At 10:10 AM, Blogger suveyda said…

    kazım mızrak,
    aleykum selam kazım bey,
    haklısınız kış olduğu için koparmadım yoksa yaz olsaydı hepsini kesmiştim ben.
    çok mu kötüyüm acaba?:)




    siyah zambak,
    hoş gördüm siyah zambak.sende hoşgeldin.kayıplardaydın, insan bi not bırakır demi.
    bak bi sitem de sana:)
    sena bi alem zaten bakma sen ona.





    monaruz,
    kalbine yazacan monaruzum, kalpineeee:)
    bak bu sana.bak ama mutlaka.
    http://axonnsd.org/WebData/FlashFun/flash/thankyou.swf

    senaya herkes bayılıyor güzelim,:)

    sanırım şu anda ben bunları yazarken sende piknik alanındasın monaruz:))
    canım , bu kalp seni seviyoooo, seviyooo, seviyooo
    anladın sen:)





    mehmet bey,
    teşekkürler, hoş bulduk mehmet bey, sizde hoşgeldiniz tekrar.
    şenlik bizim işimiz dermişim:)
    malum bu sene havalar bir garip zaten.bizde bu garipliği değerlndiriyoruz.
    ben şimdi anladımmm.ondan sizz bu kadar bu kadarrr bilgi verebiliyorsunuzz.bizim baraj sizin çalıştığınız barajı döver ama:))

    şehrin anahtarını ben bulsam sizemi veririm, satarım, hemde altın:))
    Allah razı olsun, güzel dilekleriniz için...





    kayhan,
    doğru ya onun dokunulmazlığı var senin nezdinde:)
    diyecem bunu senaya ama, dur sen:)
    sinem kız.biraz üstü başı dağınık duruyor ama konuştuk biraz.çok tatlı innaki.hem sinem diyom ya kayhan, erkek mi olur.benide şaşırtıyon:)
    sağol bu arada nükte bey:)

     
  • At 10:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Merhaba Süveyda, siteni uzun zamandir takip ediyorum. Ilk defa yorum atma cesaretini gosteriyorum ;)Yazdiklarini okudugum zaman icimi hep bir huzur kapliyor neden bende bilmiyorum. Ayrica etrafinda bu kadar cok cocuk oldugu icin cok sanslisin, birazcik kiskandim galiba ;)

     
  • At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Benim çalışığım proje GAP
    Barajımızda Atatürk Barajı :-)
    Selamlar

     
  • At 1:46 PM, Blogger zootechnist said…

    Öncelikle huzurunuzun,neşenizin ve sıhhatinizin daim olmasını Alemlerin Rabbinden temenni ederim.


    Türkiyenin en sıcak yerinde (son 50 yılın istatiistiklerine göre yıllık ortalama sıcaklık 20 C) yani iskenderunda olmama ve havaların kış aylarında bile çoğu güneşli olmasına rağmen enerjimiz mi tükenmiş yoksa erkenden yaşlanmışmıyız bilmiyorum piknik vb. sosyal aktivitelere katılmıyorum uzun zamandır.

    Aslında helal dairede dünya nimetlerinden de faydalanmak lazım.Ama biz radyasyon neslindeniz.biraz erken tükendik galiba. :)

     
  • At 4:34 PM, Blogger berra said…

    Valla süveyda bana ballısın diyorsun ama sen de benden aşağı kalmıyorsun.Kıskandım şimdi.Kış günü çok güzel bir hava, mükemmel bir manzara ve piknik.Benim de canım istedi şimdi.Ya bu arada sen hangi şehirde yaşıyordun? ve sürekli fotoğraflarını koyduğun o baraj hangisi merak ettim.Belki de daha önce de sormuşumdur.Ama artık mazur göreceksin.Ben biraz unutkanımdır:)

     
  • At 6:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Süveydacigim, bugün hava harika harika, haaaarika:)


    Maalesef sabahtan beri kostugumdan, battaniyeli ev piknigi olayini gerceklestiremedim..
    Ama en yakin zamanda gerceklestirecegim insaaaaAllah.

    Bu arada Sena ya herkes bayiliyor demissin,madem rakip cok, vazgectim. Ben artik sana bayiliyorum:) bana herkes bayiliyor diyemezsin nasilsa :))

    Yoksa der misin;)
    Gizlice kulagima söyle, buraya yazma olur mu;)))

    Canim benim, ben de seni coooook seviyorum.

    Bu arada verdigin link adresi acilmiyor :-(

     
  • At 8:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoşgeldin Suveyda,
    Dönüşün gerçekten muhteşem olmuş, ama bir daha böyle uzun ara verme olur mu?
    Dönüşte getirmiş olduğun güzel resimler ve piknik anıları ile bizler de mutlu olduk.
    Küçük karelere sığdırdığın büyük mânalar, kâinatın eşsiz bir sanatkâr elinden çıkan harika tablolaradan meydana geldiğini göstermektedir. Picasso'nun bir tablosu karşısında şapka çıkartanlar, bu tablolar karşısında başlarını secdeye koymaları gerekir. Tabî ki başlarında düşünen ve idrak eden akıl varsa.
    Gözü olan her varlık çevresine bakar. Ama bazıları görür, bazıları ise sadece "BAKAR" (Açıklama, "bakar",ın anlamanı "BARARA SURESİ" ndeki anlamda kullanıyorum). Ne mutlu Suveyda'ya ki, hem bakmış, hem görmüş, hem de bizlere göstermiş.
    İnsan çevresine hem beden gözü, hem de kalp ve gönül gözü ile bakarsa verilen nimetlerin kıymetini daha iyi takdir eder. "Rabbinizin nimetlerinden hangi birisini inkâr edebilirsiniz" -Rahman suresi-
    Rabbim, verdiği nimetleri eksik etmesin ve bizi de şükreden kullarından eylesin diyorum .

     
  • At 10:54 PM, Blogger suveyda said…

    su,
    hoşgeldin su, bak hazır cesaretinide toplamışsın bidaha kaybedeyim deme:)
    bide çok tatlısın ya, cümlelerin gibi aynı.
    çok sağol çokk:)
    çocuklar konusunda evet çok şanslıyım gerçekten, onlar benim meleklerim, hepsini çok seviyorum, onlar olmadan çok sıkıcı, gerçi ben bıraksam onlar bırakmıyor artık:))
    bazan delirtiyorlar ama olsun güzellikleri daha fazla kesinlikle.
    gene gel emi.






    mehmet bey,
    hadii yaaaa
    geri çekildim o zaman:))





    zootechnist,
    çok sağolun.Allah razı olsun.

    ne yaptınız yusuf bey, ne tükenmesi ayıp oluyo ama, biz genciz daha, en azından öyle avutalım kendimizi:)
    hem ben dışarı gitmesem eve çağııryorlar, haftada bir gün izin var, dört duvar arasında geçireceğime dışarı kaçmayı yeğledim:)





    berra,
    berracım ballısın, ballıyım, ballıyız:))
    artvin canım.zırt pırt diyorum zaten ama dikkatinizi çekememişiz efendim.sitem olsun buda :))
    maksat piknik değildi aslında, maksat evden kaçmak, açık hava bol güneş.ip atlamak, top oynamak:))
    baraj hakkında bilgileri alttaki yazının yorumlarından alabilirsin canım.
    mehmet bey sağolsun :))






    monaruz,
    canım, sana işimiz kaldıysa yandık desene:)
    bu pazara plan yap gelecem.

    sena bi acayip kız ya.beni bile her an şaşırtıyor.bak seni herkes beğeniyor diyorum.ben güzelim diyor.kimseyede minneti yok:)
    bu zamana kadar bunca çocuk tanıdım, bunların dışında bir bücürük bu:)
    kulağını getir diyecem sana bişe:)
    link açılıyo, ben baktım.sende niye açılmadı ki?






    gönül pınarı,
    hoşbulduk.Allah razı olsun.
    inş vermem ara mara ama yinede söz verip yalancı çıkmayalım sonra:)
    gittiği yere kadar diyelim.
    sizlerde eksik olmayın inş.

    benimki öylesine resimler sadece.evet beni mutlu ettiği doğru.biliyorum ki küçük anlarla mutlu olmasını bilmezsek çok güzel zamanlarda da mutlu olacak durumumuz kalmayabilir.
    bakmak ve görmek arasındaki ince çizgiyi çok güzel anlatmışsınız.
    inş bakar körlerden olmayız.
    selametle...

     
  • At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    suveydaya guuunler sonra merhaba: )
    ne guzel bi piknik olmus, organizasyon güzel.. aslında neden hep yazları olur ki piknik.. bölesinde insan eve dönüp de ısınınca daha mutlu olur.. hem sıcaktan bunalmıcaksın.. elindeki bi bardak çay sen daha içemeden soğumalı: )
    nerlerdesin sen görünmez oldun.. sen gelmez oldun : )
    trkn

     
  • At 11:15 PM, Blogger suveyda said…

    trkc ım merhaba canım.
    hoş gördümmmmmm
    aslında biz halamla daha farklı bir organizasyon düşünüyorduk ama işin içine erkekler girince plan mlan kalmıyor:))
    biz karlı bir yere gidip kaymayı düşünüyorduk.
    belki bu hafta gideriz, sende gelsene:)
    soğumak ne kelime, elimi bile yaktım, az daha bardağı fırlatıyordum:)
    geldum geldum geldum bak.)

     
  • At 12:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Harikasınız ya! (:

     
  • At 12:40 AM, Blogger suveyda said…

    alemin renkleri sende, sen daha bir harikasın:)

     
  • At 12:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    sena bu blogda konuk yazar olsun diye teklif ediyorum.
    onla yapılan bir mülakat da olabilir.
    cadı kız sena kimdir, ne yer ne içer öğrenmek istiyoruz.

     
  • At 9:44 PM, Blogger suveyda said…

    masuda, tamam
    teklifin dikkate alınacaktır:)
    şok şok şok yakında sena sizlerle.
    canlı yayınmı ayarlasam acaba:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1