Monday, February 05, 2007
AZ ARA

Öncelikle sayfamı tıklayarak buraya gelen herkesten özürdiliyorum.Kaç gündür ihmal ettiğimin farkındayım ve bu sayfayı açma zahmetini gösterip beni takip eden önemli insanlara mahçup olduğumu hissettim.Haklarınızı helal ediniz.Ki böyle yaparak eleştirdiğim insanlar grubuna düşmek istemiyorum.Şöyle ki, her ne kadar burası kişisel bir sayfa olsa da, önemsiz biri olsam da buraya gelen tek bir kişi olsa bile benim için önemlidir.
Her sayfayı açışında "genemi aynı yazı" dedirttiğim için özürdilerim.Eğer bir gün bırakırsam bunuda tekrar buraya yazarak haber vermek isterim, şayet olmayacaksam da bunu da haber vermek isterim.İnsanlarda merak uyandırmak istemem.Sonuçta benimde takip ettiğim sayfalarda sessiz sedasız çekip gidenleri eleştirmişimdir hep.Aynı yanılgıya düşmek istemem.
Vel hasılı kelam, yazamadım kaç gündür, bir kaç aksilik oldu, şükür düzeldi.Fakat biraz ara vermem gerekiyor yüksek müsadenizle.Bir kaç gün daha burayla ilgilenemeyeceğim sanırım.Hiç bir sorun yok, sadece açıklamak istedim.Sayfama gelen ve yan tarafta arkadaşlar olarak nitelendirdiğim herkes benim için önemlidir.Onlar bana önem veriyor ki geliyorlar, o halde bir açıklama yapmam gerektiğini hissettim.
Yukardaki resmi güneş batarken çekmiştim, cumartesi günü.İnş bir güneş doğumunda döneceğim tekrar.Kimbilir belki yarın belki yarından da yakın.Öyle uzun ara olmayacak inş, belkide bir kaç gün, haber vermek istedim ilgilenenlere...Döneceğim inş.
Görüşmek üzere inş...
posted by suveyda @ Permalink ¤8:53 AM  
16 Comments:
  • At 11:07 AM, Blogger berra said…

    Ben de tam bu kız nerelere kayboldu diyordum.Ne de olsa senin bu kadar uzun süre birşeyler yazmamana alışık değiliz.Neyse umarım bu ara çok uzun sürmez :)

     
  • At 8:28 PM, Blogger Aşk-ı Beka said…

    Canım suveydacım, tez dönmeni bekleriz, resim mükemmel olmuş, ne şanslısın böyle bir manzarayla karşılaştığın için, Rabbim yardımcın olsun, sevgiyle ! aşk-ı beka

     
  • At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    hay allahım yarabbim ne büyüksün ya
    süveyda ben aşık oldum buraya:(
    ya ben orada foto cekmek istiyorum beni bırakacaksın orada gezecem dağ tepe toprak tam benlik:( gelicem yakındır valla

     
  • At 11:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Geçmiş yıllarda iş gereği Karadeniz sahilini boydan boya Çoruh nehrini ve üstünde ki bazı barajları ve Bayburt ilini gezip görmüştüm
    Bu güzel manzarayı görünce aklıma Artvin ve Bayburt iller ile Çoruh nehri geldi
    Bu güzel iller ve nehirle ilgili bazı bilgileri paylaşmak istedim

    ÇORUH NEHRİ
    Artvin ilimizle özdeşleşmiş olan Çoruh Nehri; Yıllık ortalama 6,3 milyar m3 akış hacmine sahip olup, nehrin toplam uzunluğu 431 km dir Çoruh nehrinin 410 km si ülkemiz sınırları içinde 21 km si Gürcistan sınırları içerisindedir
    Çoruh Nehri Bayburt ilindeki mescit dağlarından doğup Gürcistanın Batum ilinden Karadenize dökülmekte olup yılda 508 milyn m3 rusubat taşımaktadır.
    Türkiyede en fazla erozyona maruz kalan havzalardan biridir
    Enerji üretebilecek toplam düşü 1420 metre olup Ülkemizin en hızlı akan nehridir.

    Türkiyenin geleceği için çok önemli projeler demetini oluşturan Çoruh Vadisi ana kolu üzerinde 1962 yılında başlanan etütler sonucu 10 adet baraj ve yan kolları üzerinde 17 adet baraj ve HES (Hidro elektrik santral) planlanmış olup toplam 27 adet tesisten 10,3 milyar KWh yıllık enerji üretimi gerçekleştirilecektir
    Bu Türkiyedeki toplam enerjinin %7 si ve Hidrolektrik enerjinin ise yaklaşık %22 si demektir.

    Artvin ili sınırları içinde Çoruh nehri ana kolu üzerinde 5 adet baraj projesi olup mansaptan menbaya doğru bunlar Muratlı, Borçka, Deriner, Artvin ve Yusufeli Barajları ve HES Tesisleridir.Ayrıca Berta çayı üzerinde ise Bayram ve Bağlık barajları yer almaktadır

    Bu tesislerden Muratlı Barajı ve HES tesisleri hizmete girmiş olup Borçka ve Deriner Barajlarının inşaatlarına devam edilmekte olup son aşamalara gelinmiştir
    Yusufeli,Bayram ve Bağlık Barajlarına ise inşaat aşamasındadır.

    Artvin,Bayburt ve Türkiyemize hayırlı olsun ve hayılar getirsin
    Artvin ve Bayburtta bulunan tüm candan, misafirperver samimi ve mert insanlarına kalbi ve muhabbet dolu selamlar...

     
  • At 3:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gerçi Ev sahibi evde yok ama olsun
    Onun blogundan biraz daha teknik bilgi vermeye devam edelim :-}

    Artvin İlinde İşletme de olan Barajlar:
    1-Murgul Barajı ve HES
    2-Tortum Barajı ve HES
    3-Muratlı Barajı ve HES

    İnşaa halinde olan Barajlar:
    1-Deriner barajı ve HES
    2-Borçka Barajı ve HES

    Diğer planlanan ve önceki yazımda isimlerini belirttiğim diğer barajların inşaatına en kısa zamanda başlanılması temennisyle...

    Not:Önceki yazımda verdiğim %7 ve %22 değerleri Türkiye enerjisinin 2004 yılındaki enerji üretimlerine göre kıyaslanmıştır...

    Bol enerjili günler dileğiyle...

     
  • At 3:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    DERİNER BARAJI

    Artvin ilinin 5km membasında,
    Çoruh nehri üzerinde,
    Taşkın Koruma ve Enerji üretme amaçlı,
    Dolgu tipi:Çift eğrilikli ince beton kemer,
    Gövde Hacmi:3,2 hm3
    Temelden yükseklik:249 metre
    olan Deriner Barajına 08.01.1998 yılında başlanmış ve 15.12.2009 tarihinde bitirilmesi hedeflenmektedir.

    Barajın:
    Normal su kotu Göl Alanı:26,4 km2
    Normal Su kotu Göl Hacmi:1,969 hm3
    Gücü:670 MW
    Yıllık Enerji Üretimi:2,118 GWh

     
  • At 4:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Düzeltme:
    Deriner Barajının Yıllık enerji üretimi sehven 2,118 GWh yazılmış olup bunu 2118 GWh olarak düzeltirim

     
  • At 6:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Süveydacigim,

    Beni özledigini biliyorum bacim, hadi daha fazla inat etmede dön evine :)

    Ben de seni özledim ;)

     
  • At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    bekliyoruuz.. (:

     
  • At 3:48 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @

    İnşâ Allah huzûr içerisindesinizdir. Sizin için duâ ediyoz efendim.. Kendinizi cümle âleme sevdirdiniz, diye düşünüyorum. Gitseniz de, kalsanız da.. Süveydâ diye bir isim bıraktınız ardınızda, hatırlandıkça iyi ki tanımışız dedirten.

    Allah'a emânetsiniz,

     
  • At 5:08 PM, Blogger bahar said…

    merak etmistik dogru, Allah yardimcin olsun suveydacim

     
  • At 10:57 PM, Blogger birisinin yeri said…

    sen kafanı dinle süveyda. valla yoksa bizler gibi sıyırsın :)
    dinlen..dinlen ve dinle.

     
  • At 12:20 AM, Blogger CaDı said…

    Gerçi ben gelemiyordum uzun zamandır ama böyle uyarı yaptığın için saol, insan gerçekten merak ediyor kötü birşey mi oldu falan diye. Geri döneceğini ve iyi olduğunu bilmek güzel en azından;) Umarım kısa sürer, sevgiler canımcım..

     
  • At 10:01 PM, Blogger suveyda said…

    berra,
    bende uzun süre yazmaya alışık değilim berracım.yazmak alışkanlık yaptı, kurtulmak istesemde nafile, düşmüşüz bi kere bu ağa:)




    aşk-i beka,
    döndüm döndüm
    şanslıyım ben ya.çok kısmetlı kızımdır ben:))şükürler olsun.




    kayhan,
    gel çek kayhan, sana hayır diyen mi oldu şimdi:)
    sen bir manzara delilisisin emin oldum artık:)




    mehmet bey,
    mehmet bey, bu kadar bilgiyi ben bile bilmiyorum, çok şaşırttınız beni:)
    ben her gün okuyayım bunları, ancak ezberlerim, yoksa rezil olacam vatana millete.
    bu arada sizide fahri artvin vatandaşı ilan ediyorum:)



    monaruz,
    bilseydim bu kadar özlediğini bırak buraya gelmeyi, ilk otobüse atlar yanına gelirdim.özleme beni bu kadar, şımarırım sonra:)
    canım bende seni çok özledim.
    tamam ya itiraf ettim şimdi:))



    kazım mızrak,
    çok teşekkürler kazım bey,
    çok incesiniz.
    "bilmesekte, görmesekte burda bir suveyda var hala" gibi olmuş :)
    inş olabildiği kadar da olacak.
    tekrar sağolun güzel düşünceleriniz için.





    bahar,
    baharcım, bende zaten merak edilmesin diye not bırakmıştım ama işe yaramamış:))






    baver,
    kafayı dinlemek biraz zor baver aslında baver ama dinlenmeden öte dinlemedeyim sanki.
    dur ya ne yaptın sen, daha sıyırmanın zamanımı.onunda bi zamanı var.sende sıyırma:)



    cadı,
    cadıcım, kötü bir haber olsa zaten duyarsınız hemen.Barış abi diyo ya" kara haber tez duyulur diye"
    iyi, kötü giidyor işte bi şekilde hayat.
    cadıcım sevgilerin geldi, hopppppp sana gönderdim tekrar.
    tutsanaaa, tutsanaaaaa:)))


    .............

    hepinize, gelene, yazana, yazmayana, bakana, okuyana herkese çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk teşekürler
    çok ama:)

     
  • At 10:03 PM, Blogger suveyda said…

    Allah ım yarabbim yazmaya yazmaya klavyem tutukluk yapmış.

    aşk-i beka yazmamaya olacaktı.başka ne hatalar yaptım kimbilir.

    siz zeki insanlarsınız.anlarsınız artık:)

     
  • At 10:04 PM, Blogger suveyda said…

    alemin renkleri seni unutmuşum.
    özür yaaa:(
    döndüm döndüm bekleme artık, nöbet değişimi yapabiliriz:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1