Tuesday, January 02, 2007
BAYRAMLAR BAYRAM OLA
Bayram demek bizim için aynı zamanda tatil demek.Ancak böyle zamanlarda toplanabiliyoruz.Ancak böyle zamanlarda bir arada olabiliyoruz.

Annem için,
Kendinden büyükleri ziyaret etmesi, gezmesi, tatil dolayısıyla evde olanları çalıştırması, evde onarımlar yaptırması,ampulu değiştir, musluk akıtıyor, dolabı temizleyelim, komşuya gidelim, bilmem hangi teyzeye, hangi amcaya gidelim demek.

Babam için,

yatmak, uyumak ve gezmek bermuda üçgeninden oluşur genelde.Bide telefonda konuşmak arkadaşları ve akrabalarla.Yeri gelmişken söyleyeyim, babamın telefonda konuşmasına hayranımdır.Hıı, he, yaa, evet, eee, hı hı ve buna benzer kelimelerle biter.Ne konuştu, ne anlattı, hep karşıdaki mi konuştu, bunlar nasıl anlaşıyor şaşar kalırsınız.Şunuda fark ettim gittikçe bende babama benziyorum.Hııı bide en önemlisi gidip mutfağı karıştırmak, savaş meydanına çevirmek, sonra benim gitmem, kızmam şeklinde devam eder.Adam durmadan yiyor ama hâlâ tığ gibi.Buda sinir olmak için ayrı bir mevzu.

Abim için,
Evde olmak, çizgi film izlemek, yemek yemek, şöyle yayıla yayıla sigarasını tüttürmek, çalan telefonlara bakmamak, sonra dışarı çıkıp bol bol gezmek.O zaman da benim açtığım telefona bakmazsa eve gelince parparayı yemek.

Kardeşim için,
En önemlisi uyumaktır onun için.Yer, mekan, durum, kişiler hiç fark etmez, yeter ki başını yaslayacağı bir yer bulsun.Çizgi film izlemek, yabancı müzikleri sonuna kadar açıp evdekileri çıldırtmak, özellikle beni.Çocuklarla oynamak, mesaj yazmak,sakız çiğnemek ve beni çıkardığı seslerle kızdırmak, markete gitmek, alışveriş yapmak,telefonlara bakmamak, telefon çalınca saklanmak, ben çağırıp selmaaaaaaaaaa telefona bak deyince ses vermemek, bulunca iyi bir haşlamak demek.


Benim için,
Bol bol çocuklarla oynamak,yengemi arayıp yeğenlerimi bize gelmeleri için kışkırtmak, "halacım ağla çok ağla annen yollar" demek:), milleti eve toplamak, habire plan yapmak, planların suya düşmesi, sudan çıkarma çabaları yapmak, selmayı habire bir yerlere yollamak, kardeşimin dediğine göre onu kızdırıyormuşum ama kâle alınacak bir durum değil bu, çünkü ben ablayım, ben ne dersem o olur.Bir yerlere gitmeyi kolay kolay kabul etmem, tutar onları çağırırım, evi curcunaya çeviririm.Pasta yapar, börek yapar yemek için adam ararım.Çok güzel plan olursa dahil olurum yoksa genelde kendi planımı kendim yaparım.Acayip kanallar açarım, onları izlerim, mesela bugün korkunç cinayetleri izledim.Katiller çok zeki ya.Zaten bu zeki insanlar, ya bilim adamı oluyor, ya katil oluyor, ya da sisteme karşı gelmekten hiç bişey olamıyorlar zekilikleriyle kalıyorlar.

Böyle bir sürü ayrıntı işte.Bitti bitecek bayram ve tatil.Bakalım bir daha ne zaman, nasıl, nerde???Allah herkese bol nüfuslu bayramlar geçirmeyi nasip etsin.

Geçirdiğiniz güzel zamanlarla hatırlayacağınız bayram anıları diliyorum...
posted by suveyda @ Permalink ¤10:44 PM  
5 Comments:
  • At 9:18 AM, Blogger CaDı said…

    Kardeşine iyi davran, bak sonra gider el memleketlerine çok özlersin:) Ablamlara gidince bana prenses gibi davranıyorlar artık:)) Eskiden bütün abla işkencelerini yaparlardı:P

    Bi de benim sayfam da sana yazılmış bir yorum var:

    ""Portakal çiçeği:
    ben süveydayi buldum, buldum:))

    Allahim, uykusuzluk basima vurdu:P

    Efendim,kutlu bayramlar, güzel yilllar diliyorum.
    Hepimize , en cokta kendime
    :))

    Of Allahim, bir kedim bile yok;)
    Süveyda bana bir kedi al, ismi monaruz olmasin:P ""

    Mesajın aynen tırnak içinde:))

     
  • At 2:25 PM, Blogger suveyda said…

    banane banane, o bana iyi davransın ben niye iyi davranıyormuşum:))
    hem benim gibi ablayı şamda arasa bulamaz.
    selmaaa, ablan kurban olsun sanaaaaaaaaaa:)
    biz iyi anlaşıyoz ya.Allah bozmasın.

    bide bide cadı hanım ablalar işkence yapmaz, yapsa da işkence değildir.ablanın vurduğu yerde gül biterrrr.

    yorumu gördüm bende bilmiyom kimdir ama katil iz bırakmış.monaruz demiş.kayda değer bir bilgi bu:)
    prenses cadı seni:))

     
  • At 3:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    süveyda ben sana bir türlü yazamadım sanırım baska bir siteye yönlendiriyordu. denedim olmadı
    bayramını mübarek olsun dedim mi onu bile bilmiyorum o kadar üşengeç oldumki bir önceki posta bile bakamıyorum :) ama sankim yazdım bi bakam silmeden sunu bi yolayımda

     
  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    yazmısım :)

     
  • At 10:46 AM, Blogger suveyda said…

    kayhan yazdın tabiki ben şahidim:)
    şu bloğa konan şarkı yüzünden site başka bir link veriyordu.Hani sen uyarı vermiştin ya, oydu işte.Kaldırdım bende müziği.

    seninde bayramın mübarek olsun tekrardan.ne olacak her günü bayram gibi yaşarız bizde:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1