Saturday, December 30, 2006
HAYIRLI BAYRAMLAR


Herkese hayırlı, huzurlu, mutlu ve bol dualı ve duaların kabul olunduğu güzel bayramlar diliyorum.İnş dedeler ve nineler olup torunlarınızın el öpeceği bayramlara erişirsiniz:)

Ah nerde o eski bayramlar da demeyecem.O bayramlar içimizde, hâlâ bizim yanımızda, yeter ki görmek isteyelim.Bir çocuğa sevgiyle bakabildiğimiz sürece, bir yetime acıdığımız sürece, büyüklerimizi hatırladığımız ve önemli olduklarını hatırlattığımız sürece, kırmızı ayakkabılara sevdalanan çocukları gördüğümüz sürece yanımızdadır bayramlar.Yeter ki eskiyen biz olmayalım.

"gemi mil ile olur, sevda dil ile olur" sevdiklerinizden sevginizi esirgemeyin, söyleyin ki; aranızdaki sevgi artsın, çoğalsın.

Bayramlık harçlıklarımı lütfen gmail hesabıma yatırın:))

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN,

HANELERİNİZ HUZUR DOLSUN,

VEEE SAĞLIK OLSUN.

Suveyda

posted by suveyda @ Permalink ¤9:15 AM  
16 Comments:
  • At 12:42 PM, Blogger emircan said…

    İlk yorum benden olsun hadi:)bilmukabele bayramınızı tebrik ediyor sağlık ve mutluluklar diliyorum.Benim yorumlar bonuslu değil bu arada belirteyim:)
    ha..şu gmail hesabınıda anlamadım ben:)yaşlandık biz galiba!eskiden eller öpülür sonra bayramlıklar alınırdı.Şimdi bayramlıklar bile elektronik ortamda alınır oldu:)

     
  • At 1:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Can kurban bir arkadaşım dedi ki,

    "Canımı Canan eğer istese minnet canıma;

    Can nedir kim, kurban etmeyem Cananıma.

    Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, Dualarınızı
    beklerim."

     
  • At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kurban bayramınız mübarek olsun diyor, size, sizi sevenlere, blog komşularınıza ve komşularımıza ve dahi tüm İslam alemine ve insanlığa barış, huzur, adalet ve hidayet getirmesini diliyorum.

    Yaş itibariyle sizlerden biraz büyük olduğumu düşünerek, el öpmek isteyenlerin bloguma gelmesini rica ediyorum. Orada çoban armağanı, çam sakızı bir bayramlıkla sizleri karşılayacağımı bildiriyorum.

     
  • At 11:39 PM, Blogger msd said…

    işte "nerdee o eski bayramlar" hatasına düşmeyen bir blog. takdir ettim.
    hayırlı bayramlar!

     
  • At 12:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    yaşlar ilerledikçe çocukluk ruhumuzu kaybediyoruz. bu ruhsuzluğumuzdur ki hani eski bayramlar diye haykıran...

    blogunuzun değerli okuyucularının ve sizin kurban bayramı tebrik ediyorum.

    mustafa

     
  • At 12:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    senin ve ailenin kurban bayramı mübarek olsun süveyda
    2007 senin yılın olur inşallah

     
  • At 1:13 AM, Blogger life said…

    Bilmukabele seninde kurban bayramın mübarek olsun.İnş kurban bayramını cümleten idrak edebilenlerden oluruz...

    selamlar...

     
  • At 3:36 PM, Blogger suveyda said…

    emircan,
    emircan bey, bonuslu bonussuz her yorum kabulumuzdur müessesemizde:)
    banka hesabı açtırmaya zamanım olmadı , bende madem bir hesap lazım gmail belki işe yarar dedim harçlıklar için dedim ama ıı yaramadı, bakıyomda kimse bişey göndermemiş:)
    şimdide el öpüyoz ama kimse öptürmüyor, herkesde bir yaş kompleksi almış gidiyor, ben seve seve öptürüyom:)
    sizede iyi bayramlar.



    kurban,
    o ne güzel beyit öyle.
    demek ki "önce can, sonra canan" sözünü direk egale etmiş oluyoruz:)
    sizede hayırlı bayramlar efendim.




    gönül pınarı,
    gönül pınarı Allah razı olsun.bilmukabele efendim.
    sizin sayfanıza gelmek istiyorum da gelemiyorum.börtü böcek adı altında kocaman bir canavar var orda.onu görünce bir daha cesaret edip te açamadım.
    bayramlığıda merak etmiyor değilim hani:)




    kaf-nun,
    umarım dediğin gibi olur kaf-nun.dünyanın bir çok yerinde sadece bu günün hayaliyle yaşayan ve birşeyler bekleyen bir sürü insan olduğunu düşünüyorum.hiç olmazsa gönderebileceğimiz hala dualarımız var.ibadetlerimizin kabuluyle inş.




    masuda,
    teşekkürler masuda ve hoşgeldin:)
    eğer biz gerçekten istersek o eski bayramları hala yaşayabiliriz.bunu laf olsun diye söylemiyorum, yürekten inanarak söylüyorum.herkes bunun için yakınır durur ama kimse bişey yapmaz.hiçbirşey yapamıyorsak sevdiklerimiz bir alo uzaklığnda.o kadar yani.hatırlanmak kadar güzel bişey yok.





    mustafa,
    mustafa hocam, hoşgeldin uzun aradan sonra:)
    sanırım hem çocukluğumuzu kaybediyoruz, hem de bi ilgisizlik, vurdumduymazlık yapıyoruz.sıkıntılarda cabası olunca, "ah o eski bayramlar" diye veryansın edip duruyoz işte.
    sizede hayırlı bayramlar.ibadetlerinizin kabuluyle inş..



    kayhan,
    teşekkürler kayhan.seninde bayramın güzel geçer inş.sanırım plan yaptın:)
    2007 yi kim verir bana ya, taliplisi çok, bana yar olacak gibi değil:)





    mislina,
    teşekkürler mislina, hayırlarla dolu bayramlar diliyorum.duana içtenlikle aminnn

     
  • At 3:47 PM, Blogger suveyda said…

    oh be cevap verebildim sonunda.
    sena var yanımda çok komik şeyler anlatıyor, tüm provakatörlüğüne rağmen cevap vermeyi, başardım:))
    hani şu çikolata yüzlü çocuk:))

     
  • At 4:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Suveyada, korkma artık o küçük böceği oradan kaldırdım.

    Çocuklar korkuyorlar!

    Artık el öpmeye gelebilirsin.

     
  • At 11:43 PM, Blogger suveyda said…

    oh be gönül pınarı.
    işte şimdi oldu.
    o günden sonra değil gelmek açmaya bile cesaret edemedim.
    yalnız çocuklar değil bende çok korktum:)
    teşekkürler...

     
  • At 1:58 AM, Blogger Suat Saygın said…

    Suveyda,
    sana ve hepimize sağlık-mutluluk ve iç huzuru ile dolu nice bayramlar ve yıllar diliyorum.

     
  • At 1:47 PM, Blogger ladybird said…

    Bayramin 2. gununu en icten dileklerimle kutlar sana ve ailene kucak dolusu sevgi ve seker gonderiyorum suveydacigim.. :)

     
  • At 9:51 PM, Blogger mustafa(öğrenci) said…

    hayırlı bayramlar..başarı dolu yıllar inş..

     
  • At 11:41 PM, Blogger cenkunal said…

    Bayramınızı tebrik ediyor,hayır dolu,güzellik dolu bir yıl temenni ediyorum Suveyda kardeş...

     
  • At 11:06 PM, Blogger suveyda said…

    suat,
    suat bey çok teşekkürler.aynsını ve hatta daha fazlasını size diliyorum.işsiz zamanlarınızı anlatmışsınız.inş birdaha bu duyguyu yaşamzsınız.



    ladybird,
    bende üçüncü gününü kutluyorum leydim.sevgin geldi ama şekerler gelmedi, ne yapım ben şekersiz sevgiyi:))



    mustafa,
    teşekkürler mustafa.bilmukabele.
    bana hayırlı yıllar yeter:)
    fazlasında gözüm yok.



    cenkunal,
    cenk abi teşekkürler, sizede her şeyin hayırlısını diliyorum.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1