Wednesday, December 27, 2006
KAR YAĞIYOR, BEYAZ YAĞIYOR
"alçaklara kar yağıyor üşümedin mi
sen bu işin sonunu düşünmedin mi"
...Halimesine böyle demiş şair, ama ben, üşümek ne kelime dondum, dondum:)

Kardan adam kadar kar ancak yağdı.Bu fırsat kaçırılmazdı, nitekim kaçırılmadı da.Bu hevesle tam üç kardan adam yapıldı.Zavallı yalnız kalıp, canı sıkılmasın dedik.Ortaya çekirdek kardan adam ailesi çıktı:)
atkımı kimseye kıymam ama bak sana kıydım, kıymetini bil kardan kardeş.


nasıl diyordu türküde:" Yüksek dağlarına kar yağar durur, Özlemin yürekten beni de vurur "


bir fırtınayla sürüklenircesine, ordan oraya, ordan oraya...


ve gökyüzü, hiç bir ressamın yapamayağı o muhteşem manzara...


silahlar hazır, herkes yerini alsın, düşman görününce ateşşş:)


dağlara yazamam ama, karlara yazarım adımı.

...kimilerinin hayatına kar yağarken, içleri sızım sızım sızlarken, şehre kar yağıyor sadece.Bembeyaz bir örtüye bürünüyor herşey.Ağaçlar, evler, arabalar, sokaklar, insanlar.Beyaz; aklık, paklık, temizlik ve saflık.Kar yağmasa bu kadar beyazlığı hiç göremeyeceğiz belkide.Beyazın bu güzelliğine şahit olamayacağız.

İyiki yağıyorsun kar, iyiki varsın beyaz.

İyiki bu beyazlığı başımıza yağdırıyorsun Rabbim.Ve iyiki ellerimiz üşüyor.

Yoksa nerden bilecektik, yüreğimizin üşümesinin, ellerimizin üşümesinden daha zor olacağını...

posted by suveyda @ Permalink ¤8:37 PM  
7 Comments:
  • At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Bu blog çok soğumuş böyle ya,aman ben üşütmeden kaçayım bari:)

     
  • At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    burası nire ya:)
    hem o şiir sanırım coşkun sabah sarkı olarak sölemiyormuydu yada sölemiyordu bilmiyorum attım:)

     
  • At 1:08 PM, Blogger berra said…

    Şimdi fotoğraflara bakınca görünce düşündüm de ben yıllardır kardan adam yapmadım herhalde.Yaşlandık mı nedir:)
    Bi de burası neresi gerçekten.Pek bi yükseklerden çekilmiş gibi duruyor fotoğraflar .

     
  • At 1:10 PM, Blogger berra said…

    "fotoğraflara bakınca görünce"
    evet kesinlikle yaşlanmışım.Böyle cümleler kurduğuma göre.Artık o kadarcık kusuruma bakmayacaksınız.

     
  • At 3:42 PM, Blogger suveyda said…

    emircan,
    emircan bey bir yere kaçamazsınız, kar yurdun dört bir yanını sarmış durumda.daha bu ne sibiryadan geliyorlar:)



    kayhanovic,
    burası bizim evin terası kayhan, değerlendirelim dedik:)
    bilmem ki coşkun sabahta söylemiş olabilir ama bildiğim kadarıyla bu bir türkü.
    bide şöyle versiyonu var tabi siz daha iyi bilirsiniz.

    "alçaklara kar yağıyor üşümedinmi,
    maç çıkışı dayak var düşünmedinmi"

    fanatik taraftarlar:))




    berra,
    berracım yapma gözünü seveyim, daha ne yaşlanması.daha çok kardan adam yapacaz.ne demişler "gönlün genç olsun, yaşın gittiği kadar gitsin"
    kimse dememiş tabi ben söylüyorum:)
    bizim evin çatısı burası berra, pek müsait bir yer olur kendileri.her sene bir kardan adam ile şenlendiririz biz böyle:)
    daha dur bu ne, bide mahalleye dikecez bütün çocuklarla, bunlar küçük çaplı olaylar:)

     
  • At 10:19 AM, Blogger suveyda said…

    kaf-nun nerelerdesin sen Allah aşkına.
    elma dersem çık, armut dersem çıkma.
    ayvaa:))

     
  • At 3:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    KARDAN ADAMI YIKMIŞLAR SUVEYDA ABLAAA

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1