Wednesday, December 06, 2006
DİKKAT DİKKAT SES BİR Kİ ;)
Merhaba arkadaşlar.
Sanırım kamuoyuna bir basın açıklaması yapmak şart oldu önemsiz bir mesele de olsa.En son yazımı cumartesi asmışım buraya.Bir ara yazasım yoktu yazamıyordum, duraklama devrine girmiştim, sanırım şimdi çöktüm.İyi haber olarak şunu söyleyebilirim yazasım var şimdi ama yazamıyorum.Yazmamamın sadece teknik sebepleri var.Bazan diyorum bir ölüm haberi olsa ruhumuzun haberi bile olmayacak.Kim gitti, kim kaldı, hiç olmamış, yaşamamış gibi olacak burda.Herşeye rağmen “kara haber tez duyulur” tezine inancım ve güvenim dolayısıyla başımıza bir şey gelirse nasılsa bir şekilde duyulur.Olay şu ki:en kötü tabirle yamuldum biraz.Güzel bir tabirle belim tutuldu.Acıyla kıvranarak geçen 3-4 gün dışında değişen bir şey olmadı.Hasta psikolojimle birkaç kişiyi çıldırtmak ve düştüğümüz durumla gene birkaç kişiye alay konusu olmak için malzeme vermek dışında.Çünkü 90 derece bir duruşla duruken 75 derece gibi bir eğime düştüm.Soğuklar çarptı biraz diyelim.Ceyranda kalmanın bedelini de böyle ödemiş oldukHastalıklar günahlara kefaret olurmuş, inş öyle olur.Şükürler olsun vaziyeti bayağı düzelttik, belki 1, bilemediniz 2 derece sapma olabilir.Oda geçecek inşaAllah.Tekrar Rabbime şükürler olsun iyiyim şimdi.

Hasta olmanın tek güzel yanı isteklerinizi gerçekleştirecek birilerinin etrafınızda olmasıdır sanırım.Bende bu anları hiç kaçırmam hep değerlendiririm.Şunu getir, bunu getir diye başlayan cümlelerin ardı arkası kesilmiyor.Ne yazık ki, ne kadar istekleriniz de olsa hastayken hiç birinden zevk alamıyorsunuz.Olayın en berbat yanıda bu olsa gerek.Şöyle rahat rahat gezmedikten, zevkle yiyip içmedikten sonra bir anlamı kalmıyor isteklerinizin gerçekleşmesi de.Allah korusun beterin beteri vardır elbette.İnsan bir acı hissedince bu ufacık olsa bile bütün acısı o küçücük nokta da toplanıyor ve en büyük acıları kendisinin çektiğini sanıyor.Halbuki kesinlikle öyle değil, ne acılar çeken insanlar var.Bizimkisini rahat battı servisinde yatmakla geçebilen bir rahatsızlık kategorisine sokabiliriz şu halde.Bunu şurdan anlayabiliyorum.Benden daha ağır durumda diye tabir edebileceğim bir arkadaşım durumunu anlatınca “anlıyorum” demiştim.Hiç anlamamışım aslında.Ne kadar zor durumda olduğunu fark edememişim.Dostum eğer bu satırları okuyorsan şimdi seni daha iyi anlıyorum, bunu bil.Zaten ne olduysa o ördek muhabbetinden oldu.Ördekler çarptı bizi::).

En güzeli, ne Barış Manço’nun hakkını yiyelim, ne de padişahımızın, yazımızı şu sözlerle bitirelim.


“Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi
Han senin hamam senin konaklar senin
Tarla senin çiftlik senin bağ bostan senin
Diyelim ki dünya malı tümünden senin
Ağız tadıyla yersen bir şeye benzer
Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi”

Şimdi gidip dost ziyaretlerinde bulunayım.Özlemişim buraları.Dükkanımızın kepengi açılmıştır, devam edecek inşaAllah.

Klasik bir laf olsa da geçerliliğini hiç yitirmeyecek olan bir laftır.Herşeyin başı sağlık ve sağlık olsun.Sağlıklı günler sizlerle olsun.
Sağlıcakla kalın efendim…
posted by suveyda @ Permalink ¤2:19 PM  
18 Comments:
  • At 2:57 PM, Blogger suveyda said…

    arkadaşlar benim sayfamda bir sorunmu var.
    sizdede öyle mi duruyor acaba?
    bende pek normal durmuyor da.:)
    sayfa da üşütmüş biraz:)

     
  • At 5:12 PM, Blogger emircan said…

    Öncelikle geçmiş olsun,allah şifa versin inşallah.Allah dermansız dert vermesin.

     
  • At 5:13 PM, Blogger emircan said…

    allah allah.Ne kadar çok "Allah"lafzını kullanmışım:)

     
  • At 9:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Şimdi " siz de nerden çıktınız" diyebilirsiniz. Öyle ya tanışmıyoruz, etmiyoruz. Ne alaka. Akla gelebilir. Efendim mü'min ruhları olarak kaalubelâ'da tanıştığımızı zannediyorum. Yalan dünyada ve sanal dünyada da blog komşusu sayılırız. Yeni açtığım blogum için misafir devet ediyorum. Sizi de fakirhanemde görmek, değerli görüş ve yorumlarınızı almak isterim.
    Efendim!

     
  • At 10:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    çok çok geçmiş olsun suu'cum aman dikkat.evet başa gelmeyince anlamıyorsun dertlinin halinden her ne kadar anlıyor gibi görünsende.özellikle insanoğlu olarak herşeyin değerini yitirdikten sonra anlıyoruz malesef.haklısın beterin beteri var.Mevlam tüm hastalara acil şifalar versin..

    nee

     
  • At 2:14 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    Merhaba Süveydâ kardeş, geçmiş olsun; size de acil şifâlar dileriz efendim.

    Sayfanız şu saatte IE'de ve Fire Fox'da gayet makul bir şekilde görünüyor. Sorun yok gibi..

    Saygılarımla,

     
  • At 8:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    geçmiş olsun süveyda hn.

     
  • At 9:19 AM, Blogger suveyda said…

    emircan,
    emircan bey Allah razı olsun.Çok sağolun geçti binlerce şükürler olsun.
    Allah Allah çok ilginç ya:)
    Emircan bey ne kadar güzel işte ağzınızdan Allah kelimesi düşmüyor.daha ne olsun.




    gönül pınarı,
    teşekkür ederim gönül pınarı.
    senin sayfanda hayırlı uğurlu olsun.
    öyle bir şey demem, sonuçta hepimiz böyle aniden çıkarak tanıştık burda, herkes birbirinden bihaberdi önce sonradan haberdar olduk.
    olayın gidişatı böyle:)
    geliriz inş ne demek.
    sende hoşgeldin tekrar.




    nee,
    amin nee'cim.çok sağol canım.işte köşeyi dönünce ne çıkacağı belli olmuyor.sabretmek şükretmek lazım.
    sende bir ördektin demi, unutmuşum bak:)
    bu arada iyisin inş.iyi haberlerini bekliyorum.
    daha fazla özele girmeyelim istersen:)




    Kazım Mızrak,
    Kazım bey teşekkür ederim, çok sağolun.

    olay şöyle aslında Kazım bey.sanırım iş yerindeki bilgisayarda bir sorun var.Çünkü evde veya başka yerlerde açtığım zaman sorun olmuyor.mesela yazılar kocaman, hangi bloğa girersem böyle, mesela mynette düzgün çıkıyor ama google gene yazıları kocaman.
    var mı bir fikriniz acaba?




    angel,
    Allah razı olsun angel.
    çok teşekkür ederim.
    geçti inş.

     
  • At 9:27 AM, Blogger nes-kafe said…

    Çok geçmiş olsun. İnşallah bende eğik konuma geçmem. Çünkü bu aralar belim baya ağrıyor. Yıkılmadım ayaktayım :P

     
  • At 10:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    geçmiş olsun deme fırsatını kaçırmak istemem. geçti değil mi?

     
  • At 2:18 PM, Blogger suveyda said…

    nes,
    teşekkür ederim nes.
    korkma korkma bişey olmaz, sürekli dik dur, önüne bak, önce sola, sonra sağa tekrar sola bak geç:)
    sanada geçmiş olsun, umarım çabuk geçer.






    debra,
    çok naziksin.teşekkürler.
    geçti ALLAH'a şükür.ufak tefek sızı oluyor ama hiç önemli değil bu.
    en çok da yeğenlerimle oynamayı özledim.sürekli olmaz halacım, sonra halacım demekten onlarda usandı.

     
  • At 2:19 PM, Blogger suveyda said…

    Kazım bey,
    haber vereyim dedim.
    düzelttim, oldu şimdi.
    düzgün çıkıyor.
    tşkler alakanız için.

     
  • At 5:12 PM, Blogger tahin said…

    Gecmis olsun!

    Aman beline dikkat..

     
  • At 6:18 PM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    @ Süveydâ

    Kardeş, sorunu tahmin edebiliyorum. IE'de View > Text Size menüsünü izle..

    ***

    Kimi web sayfaları için bu ayar duyarlı değildir, etkilemez.

    Yani font büyüklüğünü bu ayar ile değiştiremezsin. My Net örneğinde olduğu gibi..

    Sizin tarayıcı (web browser) ayarı büyük font'da kalmış bir sebeple.

    Ve web sayfaları da buna bağlı olarak büyük karakterli fontlar ile görünmekteydi..

    ***

    Bu bir tahmin tabi, siz nasıl çözdünüz problemi acaba? Merak ettim.. Doğru anlamış mıyız sizi?..

    ***

    Ben de muhatap aldığınız için teşekkür ederim, nezaketinize binaen..

     
  • At 9:57 PM, Blogger Ebrûlî said…

    geç oldu ama, geçmiş olsun süveyda ;)

     
  • At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    evet :))

    şimdi binlerce kez şükür Rabbime ki çok iyiyim 10 gündür işe gidecek kadar.bence de girmeyelim özele;))

     
  • At 12:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    dost dostun halini böyle anlıycaksa orda dur!! ben ne yapar eder,başını şişirir, gece gündüz demes anlatır anlatırım. sen bıkarsın ben bıkmam..yeter ki sana bişe olmasın...
    jabunum...dualarımdasın...
    ördek,çekil aramısdan :)

     
  • At 8:53 AM, Blogger suveyda said…

    tahin,
    teşekkürler tahin, şimdilik ediyoruz, sonra nasılsa gene unuturum.



    kazım mızrak,
    kazım bey, evet büyük fontta kalmış sayfa.
    kim oynamışsa artık biri ayarlarla oynamış sanırım.
    görünümden hallettim işi.basitmiş düşünemedim bir an.
    teşekkürler tekrar size.




    ebruli,
    geç oldu temiz oldu ebruli:)
    çok sağol.




    nee,
    nee'ciğim çok sevindim işe gidebilmene.bu çok güzel bir haber.ama sen ulaşım araçlarından uzak dur.en azından seninkinden, bari bir sürelik:)






    medusa,
    medusam öyle değil ya.ne bileyim işte aklıma hemen sen geliverdin.ben mesut bahtiyar dolaşırken seni anlayamanın ezikliğini yaşadım bir an.ama sen benim kusuruma bakmazsın, orasını biliyorum zaten, çünkü sen bir jabunsun:)
    uzun süre ördek görmek istemiyorum:)
    dostumsun, başımı şişirecek kadar:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1