Tuesday, November 28, 2006
RUKÂL'CİĞİME, YA DA HİLYEM'E
Kaybettiğim ne çok şey var
Seninle kazandığım
Kaybettirdiğin...
Yüreğim en son yitirdiğim
Varlığım olaydı
En son kırılacak şeyim
Olaydı aynam.

Gittin...
Ben yokum...
Aynalar kırık dökük

Âh! Peşine düşesi çağ olaydım.



Rukâlim, yeni işin hayırlı uğurlu olsun.Umarım herşey dilediğince olur ve tabiki herşeyin hayırlısı.Her zaman öyle demedik mi.Az mı çene yaptım ben sana, az mı bak göreceksin düzelecek herşey, olacak dedim,işte o an , bu andır.Papatyalar sadedir ama huzu ve ferahlık veren bir havaları vardır.Dilerim hayatın da huzur eksik olmaz, başarı da.


Her seven,
Sevilenin boy aynasıdır.
Sevmek,
Sevilenin o aynaya bakmasıdır


bak ne demiştin sen, gördünmüü oldu işteee:)

Beni terk edersen;
Aktör olurum,
Hayatında önemli bir faktör olurum,
Liseyi dışardan bitirip doktor olurum,
Doktor olamazsam da
Boksör olurum....

Beni terk edersen;
Mağdur olurum!
Bir kamu kuruluşunda memur olurum...

:)))

Kendim için değil,

Senin kalbinde bir siyah leke olmasın diye söylüyorum inan ;

BENİ UNUTMAUnutma!

Unutmak günahtır, bunu unutma ,

BENİ UNUTMA…

Şimdi tek yapacağın şu:Gizli gizli internete sızacaksın, bu yazdıklarımı okuyacaksın, hadi gazan mübarek ola,korkma, kimse yakalayamaz seni, yakalanırsan kültürleniyorum dersin:))

Unutursan küserim, mailleri keserim:)

posted by suveyda @ Permalink ¤8:43 AM  
7 Comments:
  • At 11:44 AM, Blogger berra said…

    Beni terk edersen;
    Aktör olurum,
    Hayatında önemli bir faktör olurum,
    Liseyi dışardan bitirip doktor olurum,
    Doktor olamazsam da
    Boksör olurum....

    Beni terk edersen;
    Mağdur olurum!
    Bir kamu kuruluşunda memur olurum...

    :)))
    ..................................
    Çok güldüm bu kısma ya. Beni kimse de terk etmedi ama ben niye memur oldum acaba?

     
  • At 4:41 PM, Blogger suveyda said…

    berracım belki sen terketmişsindir, çocukluğuna inelim mi?:)

    sanırım bu rukal, bugün gelemedi.bugünlerde süprizlerim hep elimde patlıyor.intahar süprizcisi oldum çıktım.vardır bunda da bir hayır sanırım

     
  • At 8:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    unutmadık unutmayacağız:)

    kim kimi terk ediyor,etmeyin yaw edeceksiniz helalleşin..

    yaza yaza yaz geldi
    ( ) unuttum :)
    daha yazacaktım ama
    mürekkebe zam geldi...

    ilkokulda bana yazılmıstı bu mani
    halen aklımda yaw ne gülmüştüm yazıyı görünce cok hosuma gitmişti...:)

    gülüncek ne varsa artık.

     
  • At 9:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeni işin hayırlı olsun.

    takı meykırından sevgilerle:)

    bizleri unutma, tikitak hanım:)

     
  • At 9:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    ooo abla unutuyordum az daha

    döktürmüşsün:)

    benden de ayrılınca böyle şeyler isterim

    endaksi:)

     
  • At 10:14 PM, Blogger suveyda said…

    kayhanoviç,
    unutmak ne mümkün kayhan.
    içimizde yaşıyo:)

    zaten bu içimizde yaşayanlar o kadar fazla ki bir gün sığmayacak, kavga edecekler içerde.

    o maniyi güncelleyelim biraz:)

    yaza yaza yaz geldi
    çarşıya kiraz geldi
    daha çok yazacaktım
    klavyeme zeval geldi

    dipnot:arkadaşla helalleşerek ayrıldık, sadece biraz uzaklaştık o kadar, ama demek ki görmedi bunları, patronlardan gizli sızamadı daha buralara.daha yeni ilerde kurdu olur nasılsa:)





    selma,
    endaksi selma:)

    hatta rukal hanım gelsede kendi cevaplasa bu yorumları.
    yoruldum yav:)


    rukal rukallll rukallll duy sesimi, yoksa akutu çağırırım bak:)

     
  • At 9:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Bir viran şehirde ah,
    Eline düştüğümde...sağ olaydımmm

    Süveydaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Beni kalbimin tanjantından vurdun..
    Gözlerim dolu dolu oldu...
    Sağolasın...

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1