Sunday, March 02, 2008
TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİRİM

Şimdi yazmazsam eğer, sanırım hiçbir zaman yazamayabilirim bu satırları.Bazen böyle oluyor işte.O an eğer onu yapmazsam birdaha yapamayacağıma dair bir his kaplıyor içimi.Ciğerlerime hava yerine bu hissin kapladığını zannediyorum.

İnsan bazen düşünüyor, “hayatın benim için nasıl bir anlamı var” diye.Sevdiklerim, sevenlerim, etrafımdaki insanlar kim, ya da tam tersi etrafımda kimse var mı?

Hayat herkes için bir parça zordur.Mükemmel bir hayat beklentisi içine girmek hataların başlangıcı olur elbet sıradan ama güzel, sıradan ama özel hayatlarda olabiliyor.Paradan, maldan, mülkten bahsetmiyorum elbette.Gittikçe değerini iyice yitiren ve hatta ve ne yazık ki son çırpınışları olan sevgiden, dostluktan, vefadan, anlaşılmaktan, dinlenmekten, paylaşmaktan, ve bazen dayanacak bir omuz olmaktan bahsediyorum.

Hayat ne sadece siyah ne de sadece beyaz olabiliyor.Çoğu zaman gri rengini aksettiriyor ömrümüzün çarklarına.Diyorum ya bunca yol katederken karmakarışık renkler arasında nefes alıp verirken , etrafında, senin yanında,yanıbaşında, yamacında, seninle beraber dost bildiğin, güvendiğin, sevdiğin insanların nefes alıp vermesi hiçbir terazinin tartamayacağı ve hiçbir paranın satın alamayacağı kadar paha biçilemez bir duygu .Ömür sermayesini tüketirken birilerine ne kadar anlamsız gelsede, benim için ve benim gibi düşünenler için hayatın anlamı olsa gerek.

Okuduğum bir kitapta yazıyordu sanırım.”Dünyada hiçbir insan yoktur ki gösterilen ilgi ve alakaya kayıtsız kalabilsin”.Belki biraz, belki çok, belki çok az da olsa birilerinin bizden hoşnut olması, hoşumuza gitmez mi?Hele ki bu kişiler sevdiklerimiz olursa, yemede yanında yat cinsinden olmaz mı?

Hepimiz hayattan bir şeyler bekleriz.Ev, araba, makam, mevki vs vs.Ama bazen ufacık bir şey bizi sevindirmeye yeterlidir.Yıllardır alamadığımız evin hüznünü çoğu zaman bir tebessüm işgal eder.Bunlar küçük şeylerdir elbet fakat hayatımıza anlam katan da, hayatımızı anlamlandıran da bu küçük şeylerdir.

Bazen çok şanslı olduğumu düşünüyorum.Belkide bunu daha fazla düşünmem gerekiyor.Seviyorum, seviliyorum, bir tane değil, iki tane değil, çok dostum var.Hem öyle sıradan dostluklar değil, zamana ve mekana yenik düşen dostluklar değil.Aksine hayata, yitirilen değerlere, kopan, çürüyen, küflenen, her şeye inat güçlenen dostluklar.Hayatıma anlam kattıkları için hepsine o kadar teşekkür borçluyum ki…

Ve kardeşim.Namı değer Selocan:) Oda benim için bir dost, hatta daha fazlası.Ömrümde çok farklı bir yeri var ve inş hep böyle kalır.Yazdıkların için sağol.Sayemde yeni bir yazı da eklemiş oldun.Sende bana teşekkür borçlusun.Hem ben sana ne zaman kızdım ki, aşk olsun:(: )

Ve çocuklar.Bana neşe veren, hayatımın pembeleri güzide varlıklar.Ve ailem ve biricik dostlarım…

Neden mi bunları anlatıyorum?

Çünkü dün benim doğum günümdü.1 Mart.İlkbaharın gelişi kadar güzeldi.

Aslında hiç bahsetmeyi düşünmüyordum, ta ki bana yaşattıkları kadar süprize kadar.Bana yaşattığınız bu güzel ve özel gün için hepinize çok teşekkür ediyorum.Asıl siz iyki varsınız.Beni o kadar çok mahçup ettinizki.Sakın bidaha yapmayın.Tamam mı:)

Artık şunu fark ettim ki, sizden gizli hiçbirşey yapılamıyor.Ne saklamaya çalışsam hemen öğreniyorsunuz:)Sizleri seviyorum güzellikler.Aramızdaki, birbirimize bağlayan ipin hiçbir zaman kopmaması dileklerimle…
Ne yapayım ya, bende anca böyle teşekkür edebiliyorum size.Hediyeler için ise çok özel teşekkürler.Bir doğum günü daha yapsam çeyiz tamam olacak:)

Yaş sırasına göre yazmayacam, kızanlar olabilir sonra: )
Sultan abla, fatoş, ayşe, zeynep, zeynep (Parantez içinde bişey yazmayacam bu seferJ) , gülşen, sare, hülya, melek, istanbul’dan canlı bağlanan nermin:), lamia, serap, hamide, Selma…

Muhammed sana diyecek bir şeyim yok şimdilik, gereken zamanda ve mekanda derim elbet:)

“Sevgi, her zaman kolların açık duruşudur.Sevgi için kollarınızı kaparsanız kendiniz dışında tutacak hiçbir şeyin kalmadığını göreceksiniz” diyor Leo Buscaglia .

Emin olun size karşı kollarım hep açık olacak.

Suveyda...

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤5:55 PM  
11 Comments:
  • At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    ömrün boyunca sevdiklerin ve onların sevgileriyle kal! sevgili suveyda..
    Rabbim her daim ömür pencerene, gönlünden geçenleri yansıtsın inşallah..
    daha nice nice uzun mutlu huzurlu yıllara..
    sevdiklerinle birlikte...

    name-i nur

     
  • At 12:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    ömrün boyunca sevdiklerin ve onların sevgileriyle kal! sevgili suveyda..
    Rabbim her daim ömür pencerene, gönlünden geçenleri yansıtsın inşallah..
    daha nice nice uzun, mutlu, huzurlu yıllara..
    sevdiklerinle birlikte.. hayırla..

    name-i nur

     
  • At 10:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    iyi ki doğdun, iyi ki varsın suucum..

    hayırlı, mutlu, huzurlu, sağlıklı, bol abur cuburlu, sevdiklerinle vee tabiki benimle nice nice nice yıllara . bana öğrendiklerinden yapıp ne zaman gönderceksin bakiim :p

    sevgilerce kez sevgiler sana..

    bi de öptüm tabi :)

    Betül

     
  • At 12:32 AM, Blogger emircan said…

    Daha nice mutlu,huzurlu,sağlık dolu yıllara inşallah...

     
  • At 6:42 PM, Blogger Unknown said…

    Mutlu,mesut,huzurlu,sağlıklı,neşe dolu nice uzun ve hayırlı yıllar ve de Saadet-i dareyn temennisiyle Allah'a emanet olunuz...

     
  • At 7:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Selam sana içi dışı Güzel Kız
    Selam sana bu nazik ve nazenin elin sahibi
    Günün mutlu yarının umutlu olsun
    İyiki doğdun...İyiki varsın...
    Torununun torununu görebileceğin daha nice hayırlı uzun yıllara...
    Rabbim seni muhafaza etsin

     
  • At 7:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    çirkin suveyda sen beni yazmışsın ama sırada ayşe var ayşe:)
    bizle yahut bizsiz nice senelere.unutulmamak dileğiyle.ayrılsakda beraberiz.ammmaaaa pastaların çok güzelllll.

    fatoş

     
  • At 10:58 AM, Blogger selma said…

    biraz geç oldu ama .bende eksik kalmayayım bir yorum ekleyeyim dedim.iyki doğdun .iyki varsın.yoksa beni ikide bir kim çağıracak selmaaaa diye .kim ikide bir beni markete gönderecek.kim bana uykucu diye kızcak.yani anlayacağınız paylaştığımız kızdığımız beraber yapığımız çok şey var.bzi aslında iki iyi arkadaşız dımı abla.itiraf et.son bir dip not o pastaları ben yaptım.galiba fatoş bana teşekkür ediyodu.bişe değil kıymetli arkadaşım.kardeşlik görevimiz.bir dahaki doğum gününde görüşmek üzere.hoşçakalın.....

     
  • At 3:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Happy birthday to you:)

     
  • At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    "Bilin ki, dünya hayatı oyun, oyalanma, süslenme, aranızda övünme ve daha çok mal ve çocuk sahibi olmaktan ibarettir. Bu, yağmurun bitirdiği, ekicilerin de hoşuna giden bir bitkiye benzer; sonra kurur, sapsarı olduğu görülür, sonra çerçöp olur. Ahirette çetin azap da vardır. Allah'ın hoşnudluğu ve bağışlaması da vardır; dünya hayatı ise sadece aldatıcı bir geçinmedir." Hadid-20(Ali Bulaç meali)


    "Asr'a (ve ilkindi vaktine) and olsun ki,
    İnsan hiç şüphesiz hüsran içindedir.
    Ancak inanıp yararlı iş işleyenler, birbirlerine gerçeği tavsiye edenler ve sabırlı olmayı tavsiye edenler bunun dışındadır."
    Asr (Ali Bulaç meali)


    Hayatını boş şeylere tüketmeyip Allah'ın yardımcıları olman dileğiyle kardeşim.

     
  • At 1:14 PM, Blogger suveyda said…

    name-i nur,
    o güzel dileklere benden de bilmukabele olsun.selam olsun böyle güzel şeyler dökebilen o güzel yüreğine.
    huzur hepimizle beraber olsun inş.





    betül,
    canımm, canımmmmm, canımmmmm:)
    e tabiki senle olacak, ya kimle olacaktı:)
    harikasın sen ya.
    benim tebessümümsün.





    emircan,
    teşekkürler emircan bey.
    aynı güzel dilekler sizinle de olsun inş.




    mehmet bey,
    sağolun mehmet bey.nasılsınız, iyisiniz inş.




    bir dost,
    şu torunumun torununu görebileceğim fasıl çok hoşuma gitti:)
    sahi kimsin sen?
    bana adını bahşeder misin?





    fatoş,
    fatoşum, güzelim, canımmmm, daha neler neler.
    Ne derler bilirsin, "Allah çirkin şansı versin"
    iyi bişeyse versin banada:)
    pastalar kurban olsun sana.





    selma,
    sensiz olmazdı zaten selma.ne diyelim sende iyki varsın.Yalnız onu ben yaptım, bunu ben yaptım deyip kamuoyunu yanlış yönlendirme:)
    herşeyi demekten vazgeçebilirimde şu uykucu demekten biraz zor galiba selma.Tabi sen uykucu olmaktan vazgeçersen başka.
    evet selma biz iyi bir dostuz.kesinlikle.
    bir dahaki doğum günündedemi senle olacam selmaaaaaaa:)))






    hilal,
    :)
    teşekkürler hilalcim.




    anonymous,
    teşekkür ederim böyle güzel ifade ettiğiniz için.
    inş öyle yapanlardan oluruz.
    Ali Bulaç benimde okuduğum bir yazardır ne güzel.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1