Tuesday, February 19, 2008
AYŞE İLE HASAN
Hasan der ki;

Ayşem ayşem benim güzel ayşem
Ümidim hasretim her şeyimsin ayşem

Ayşe der ki;

Drama Köprüsü bre Hasan

Dardır geçilmez
Soğuktur suları
Bir tas içilmez
Anadan geçilir
Hasan yardan geçilmez

:)))

Suveyda da der ki;

İkinize bir ömür boyu mutluluklar.Allah mesut bahtiyar etsin, tamamına erdirsin inş.



O çikolatadan ben yemedim ona göre.Bensiz yerseniz, bana saklamazsanız varyaaaaaaaaaaaaaaaaaa…
Bişey yapmam korkmayın.Yemem olur biter:)

Ayşe abla seni seviyoruz:)

Suveyda, Selma, Hamide, Fatoş, Zeynep(kakuni), Zeynep, Sare hepimiz çokkkkkkkkkkkkkkk seviyoruzzzzz seni.

Ayşe, Selma diyoki, “gelin damadın yüreğidir.Dağların gülüsün, ,incisisin.İncir ağacısın, gam götürensin, güllerin içindesin, incir ağacısın, lilililili yar”:)

Mutluluklar sizinle olsun...

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤11:54 PM  
7 Comments:
  • At 10:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    hayırlı olsun, Hz.Allah tamamına erdirsin, darısı başına olsun suu cum ;))

    betül

     
  • At 12:47 AM, Blogger suveyda said…

    sağol betülcüm.
    başımıza olsun mu?:)))

     
  • At 12:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    olsun baari :))

    betül

     
  • At 12:22 PM, Blogger selma said…

    ayşecim bir ömür mutluluklar.bize çocuklarını görmeyide nasip etsin inşanlah.o çikolatadan bende yemedim.elbet yedirir zeynep.bekliyoruz.bekliye bekliye tarihi geçmesinde.

     
  • At 12:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    suveyda katlettım senı sareyle benı nıye sona yazdın ha hanı kıymetlı arkadasındım heykıdııııııııııııı cokguzel yazmıssın pasta da guzel ama benı koyman gerekıyordu optum sakın koyma ha selma bende namaza cıktı sana sayyor optum kıb by cıkolatayı gelde yedıreyım acmadım daha dıger gelenlerı yıyoruz zeynep

     
  • At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    teşekkürler canım beni çok güldürdün aynı zamandada sinir ettin... ( BAŞLARIM SENİN ABLANA ) bidaha duymuyyım bu sözü bak karışmam:))))

    çikolata seni yani sizi bekliyo daha açmadım hatta blogundaki arkadaşlarınada ikram edersin sorun yok iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim...

    sağlıcakla ve aşkla kalın...

     
  • At 1:52 PM, Blogger suveyda said…

    betül,
    bencede olsun:))



    selma,
    sen yerken banada kaptır birkaçtane, dörtbeştane, beş on tane:))




    zeynep,
    zeyno sen beni öldürecen:)
    kız, kimseye yedirme çikolataları.sen yeterki sakla bana ben senin için sayfa sayfa yazı yazarım.değerli ve önemli arkadaşım benim:))
    çok istiyorsan koyarım resmini, ama yapmam biliyorsun:)







    ayşegül, hasan,
    ayşecim tekrar mutluluklar diliyorum sana.düğününüde tez zamanda görürüz inş:)
    sinir olma boşuna hep yapacam bunu ben:)

    blog arkadaşlarım duydunuz, sizede ikram etti ayşecim.AmA siz yiyemezsiniz haliyle onun için sizinkileride ben yerim, sağolun varolun:)

    valla diyorum ama daha biz çikolatanın yüzünü bile görmedik.ona göre ayşe:))

    sağlıcağı anladıkta ayşe, bu aşk ne oliyi:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1