Monday, October 16, 2006
YENİ BİR HAFTA DAHA
posted by suveyda @ Permalink ¤10:58 AM  
11 Comments:
  • At 10:32 PM, Blogger birisinin yeri said…

    süveyda sen en azından tebessümle başlattın bizi haftaya.sağol.
    bense yazık :(
    personel politikaları kaptırdık gidiyorum.
    vallahi hepiniz sağolun.
    bir gün hepiniz bu yazdığım fazla ciddi mevzulardan dolayı 'uuf ' falan diyecekmişsiniz gibi geliyor !
    ben de böyle güzel esprili şeyler bulmayı düşünüyorum.

     
  • At 12:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    boyan boyan şaid;

    meyhabalaayyyy geçeyken uğyadım ..

    bana şekey vay mı bu şayfada..

    yeni biy haftayı bije daannn diye niye vuyuyoşun..bijde biliyoj yeni hafta olduunu

    şize şunu şoyuyoyum;
    geçen haftadan ne umdunujda bu haftadan ne umuyoşunuj haaa..


    hayat nediy şuveyda ... :)))

    ya matyikşş???

    şeneler geçiyyoooyyyy..

    heppinijee bolca muhabbetley..

    şevgiyle kayın...

     
  • At 10:44 AM, Blogger ladybird said…

    hayirli haftalar olsun herkese..
    bana bu hafta az yogun olsun ki;
    sizlerle birlikte olayim :)

     
  • At 10:44 AM, Blogger ladybird said…

    hayirli haftalar olsun herkese..
    bana bu hafta az yogun olsun ki;
    sizlerle birlikte olayim :)

     
  • At 12:17 PM, Blogger suveyda said…

    Anarshi,
    amca sağol sanada:)



    Baver,
    e yani uff dedik bile zaten dermişim:))
    esfr tabiki.işin şakası bu.
    sen zaten o ciddi meseleler arasında gereken tebessümleri yaptırıyorsun.hiç kendini yorup espirili şeyler arama.hem kendin konular arasında gereken dengeyi koruyorsun, hemde bloglar aleminde.sen bi kessen o ciddi yazıları sallanır buralar 9.7 şiddetinde.:)
    hep böyle laylaylom laylaylom nereye kadar yani.
    demi ama:)
    sıkılan alta iner cem abisini dinler.yada onun eşliğinde personel politikalarına dalar:)
    takibindeyiz ağır bloger:)






    boyan boyan,
    hoşgeldin.
    şeker bayramda.şurda bayrama ne kaldı.
    hayat şu anda sana yazmamdır, bilmem anlatabildim mi:)






    ladybird,
    sanada hayırlı haftalar bal böceği.
    cümleni üç okumakla ancak çözdüm.:)
    tamam AZ yoğun olsun inş.

     
  • At 12:18 PM, Blogger suveyda said…

    ladybird hızını alamamışsın bende hiç kesmeyeyim hızını:)
    çek ayağını gazdan, DİKKAT ÇOCUKLAR VAR:))

     
  • At 1:40 PM, Blogger ladybird said…

    hizli dusununce cumlelerim karmasik cikiyor. tez canli oldugumdan donup yazdigimi okumuyorum hemen tiklayip gonderiyorum. simdi okuyunca tekrar neden ilk ve ikincide anlamamis oldugunu anladim. onceki haftalar cok yogun gecti. bu hafta dinlenmek istiyorum ama pek mumkun gorunmuyor.

    gerci yogun olmak iyi cunku dusuncelere firsat kalmiyor..

    gecen gun babami arabayla bir yere goturdum. "kizim sen nasil araba kullaniyorsun, ayagini cek arada gazdan" diye kac kez uyarmak zorunda kaldi:P araba kullanisimdan kimse memnun degil. annem bir ara tovbe etmisti zaten binmemeye. :)

     
  • At 9:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    aslında canım sıkılıyor desem yalan olur.. hee sıkılmımıyor.. hızlı düşünüyorum.. bu da beni yoruyor..bu hafta mı dinlenerek geçireceğim...) ama nerde rahatlık.. çok yoğunum çookk..buna rağmen düşünebiliyorum..he bide geçen araba kullanıyorum 400 e vurmuşum yaw ben ne yapim elimin ayağımın ayarı yoksa.. zaten arkadaşlar tövbe filan etti bi daha binmeyeceklermiş.. onlar kaybeder canım ama sende..

     
  • At 9:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    adımı yazmayı unutmuşum.. ben boran :)) farukundan

     
  • At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hızlı şoförümdür ben de,ayıp olmasın.
    :-)

     
  • At 11:07 AM, Blogger suveyda said…

    ladybird,
    ben anlıyorum seni balböceği.zaten bir ben anladım seni bende yanlış anladım:)
    ama ayağını gazdan çekeceksin.yoksa herşey biter şurda.:)
    arabadan kesilsin ama hayattan hızın kesilmesin.artsın, artsın, artsınn ve artsınnnn:)







    boran boran,
    bakıyorumda geriye bir dönüş yapmışsın.hayırlı olsun bakalım.
    ne diye hızlı düşünüyorsun ki savaş mı var, cepheyemi gidiyoruz, sakin akl-i selim düşünemiyor musun.sordum sadece:)
    benim acelem yok yani sakin sakin düşünüp öyle gelin buraya.:)
    sende ayağını çek gazdan.






    amonyus,
    bir hızlı şoför daha.bütün trafik canavarları buraya gelmiş.lütfen şurdan alayım sizi.acil çıkış kapısı şurda:)


    ...............


    o koltuğa oturmak kolaydır.birde yanınızdakileri, arkanızdakileri düşünün siz.insanın organları yer değiştiriyor sağa sola yalpalanmaktan.arabada değil sanki döner bir kutuda sanıyor insan.
    ALLAH tanki o kadar hızlı kullanmıyorum.umarım değişmem.

    yukardakiler bende binmem sizin arabalarınıza.kaybeden siz olursunuz:)
    başımda trafik canavarı bir abi varken bide siz eklenin bakalım.liste kabarıyor.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1