Sunday, October 08, 2006
Kardeş Baskısı ;)
Bilgisayardaki resimleri düzenlerken bir kaç resime takıldım.Onları kardeşime gösterdim.Tabi bir övünme bir övünme başladıki ne siz sorun ne de ben söyleyeyim.Arada kendi çektiği resimlerde vardı.Ah ne güzel resim çekermiş de, çok fotojenik resimler çekermiş de, üstüne yokmuş da, harikaymış çektikleri de vs vs vs...
Ne övünmesi bitti, ne de konuşması:)

Bir resim seçmiştim onu bloğa koyacaktım.Yok olmazmış.Onun çektiklerini koyacakmışım, onunkiler daha güzelmiş.Yok bu susmayacak, hadi sana bir güzellik yapayım dedim.Buyur kardeşçik resimlerin işte burda.Bak bak doy artık:)
Abla, baskılara dayanamaz ve pes eder resimleri koyar.Kardeşçik, dediğini yaptırmış bir edayla olay mahalinden uzaklaşır.Kardeşçik, bir daha böyle duygu sömürüsüne kanmam bilesin:)
İyi seyirler.Esen kalın sevgili izleyiciler...






posted by suveyda @ Permalink ¤11:09 PM  
7 Comments:
  • At 12:02 AM, Blogger emircan said…

    Kardeşiniz haklıymış:)

     
  • At 12:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    kocaman kocaman öpücükler küçük kardeşe.
    ablası gibi güselden anlıyor :)

     
  • At 11:43 AM, Blogger Gulce said…

    Maşallah çok güzel resimler kardeşin haklıymış :)

     
  • At 12:32 PM, Blogger berra said…

    Gerçekten çok güzel fotoğraflar.Nerede çekildiğini merak ettim doğrusu...

     
  • At 12:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Süveyda....
    Burda bir abla kardeş çekişmesi var... Ben bu kardeşçiği tanıyorum gibi :) Kardeş yanım, güzel fotolar çekmiş, aferin kardeşe diyor... Abla yanım ise, bu mu güzel dedikleri, bir de profesyonellere sor, diyor...
    İşte yine bu tartışmanın ortasına düştüm... Ay hem ablayım hem kardeş... İyi ki de öyleyim...
    Ve biliyorum ki... bu yazımı okuyan kardeşin seni seni diye çıkışacak bana... ama ne yapayım!
    Sevgiler, saygılar...
    Diğer yorum yazan blogdaşlara da hürmetler sunayım :)

     
  • At 9:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    tüm herkese teşekkürler.sağolun.hakettmiştim zaten bu övgüyü.ablacık ama zorlu koydurdu bloğuma demişsin yakışmadı.halbuki benim le gurur duyduğu için koydu.ben düzelteyim hatasını.tekrar herkese teşekkürler.ama gerçekten güzel çekmişim dimi

     
  • At 9:49 AM, Blogger suveyda said…

    emircan,
    sen bari yapma emircan bey, bunca aylık blog hukukumuz var şurda:)



    medusa,
    hoşgeldin medusam.
    kaçıp kaçıp durma:)
    öpücükler iletilmiştir medusam.ne güzel demişsin ABLASI GİBİ güzelden anlıyor.
    hay yaşa emi:)


    gulce,
    evet resimler çok güzel gülce.
    başka bişey demedin demi.resimlere iltifatın yani.bende öyle düşünmüştüm zaten:))



    berra,
    teşekkürler berra.
    birinci resim biizm ev olur kendileri.oda sevgili oyuncağımız.adını hiloş takmıştık.sevgili dostumuz.oturduğu yerse benim tapulu yerim:)
    ikincisi balkonumuz.o çiçekleri ben toplamıştım.
    üçüncüsü ve dördüncüsü artvin karagöl.müthiş bir yerdir berra beklerim:)
    hatta o ilk resme havai adaları diye abarttığımız da olmuştur.hem neyi eksikki zaten.
    son iki resimde bizim köyden.evimizin önü.
    güllerin içindennnnn koşarak koşarak gel bana gellllll
    :))))işte bu kadar.



    kaf-nun,
    evet kaf-nun haklısn,
    yaşasın ablalar hükümranlığında azınlık kardeş hakları:)



    rukal,
    evet olayların görgü şahidi gelmiş, hoşgelmiş:)
    rukalcim ben sana diyorum her zaman da diyecem.sen kardeş olduğunu unutacaksın.sen bir ablasın.sen u nutsanda nasıl olsa ben her zaman hatırlatacam.
    demek ki neymiş ablalar her zaman haklıymış, onların dediği olurmuş.arada böyle kardeşlere jest yapılırmış.
    anladı sen beni:)




    selma,
    :)))
    tamam tamam pes ettim.
    gurur duyuyorum seninle.iyki varsın.yoksa kim çekecekti bu resimleri ve daha ilerde çekeceklerini:)
    en az ablan kadar iyi sayılırsın sende:))
    oy oy yerim ben senin resimlerini:)
    çok pis severim ben seni:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1