Tuesday, October 03, 2006
Ö-N-E-M-L-İ

Merak ettiğim bir şey var.Umarım beni aydınlatan biri çıkar.Uzun zamandır beni fazlasıyla rahatsız eden bir durum var.Hadi olur dedim, sıkma canını, takma kafanı.Ama bir değil iki değil, yeter artık deyip kızmamak mümkün değil.

Malum çoğu kişinin sahip olduğu Hotmail adresleri var.Naçizane bizimde var.Buraya kadar her şey normal.Sorun buradan sonra başlıyor.Bir bakıyorum biri eklemiş beni, bakıyorum gene, bakıyorum gene.İlk zamanlar ekledim tabi bende, hani zaten beni tanıyordur, beni bilen birisidir nasılsa diye.Ama tanımak, beni bilmek ne mümkün.Ekledim işte demeleri yok mu bide.Gençliğim müsait değil katil olmaya.

Şimdi diyeceksiniz.Sende kabul etme herkesi.Tamam kabul etmeyeyim diyorum.Sonra bir tanıdık çıkıyor.Al sana bin türlü sitem.Çık çıkabilirsen işin içinden.

Hayır benim anlamadığım bir durum var.Ben bu adresimi öyle ulu orta yerde yada cami avlusuna bırakıyor değilim ki; bunca insan nasıl buluyor beni.Üye olacağım bir yer varsa bile kesinlikle gizli tutarım mail adresimi.Ki o kadar yol varken isteme zahmetinde bulunmak için.Ama sen tut bul buluştur bir yerlerden bir ben bilsem oraları nereler oluyorsa artık, gel birilerinin sinir katsayısını yükselt.
Fazla bir şey istemiyorum.Sadece azcık saygı.Evet burası sanal ortam olabilir pek çok kişinin ifade ettiği gibi.Ama ben sanal değilim.İnsanım; gülüyorum, kızıyorum, seviniyorum, üzülüyorum.Ve böyle durumlara kızıyorum.Kendini sanal bir dünyada sanan sanal insanlar lafım size.Benden uzak durun lütfen.

Şu anda şu yazıyı yazarken bile biri eklemiş beni.Pes diyorum başka bişey demiyorum.Artık siliyorum direk kim olursa olsun.Ta ki kendini gerçekten insan sanan biri insan gibi isteyinceye dek.Saygı sadece bir mail uzaklığında.Çok mu zor bunu yapmak.

SAYGI ! SAYGI ! SAYGI !
posted by suveyda @ Permalink ¤10:53 AM  
7 Comments:
  • At 3:48 PM, Blogger berra said…

    Gerçekten rahatsızlık verici bir durum.Bazen ben de karşılaşıyorum bu gibi durumlarla.Mesaj geldiğinde reddetmekten başka yapabileceğiniz bir şey yok sanırım.Bazı sitelerde mail adresini gizleme imkanı var.Ama hotmail de var mı bilemiyorum.Mail adresinizi nasıl bulduklarına gelince.Malum MSN Messenger da kişi arama diye bir bölüm var.Orada istediğiniz özellikleri belirterek (isim,yaş,cinsiyet ,yer gibi) arama yapabiliyorsunuz. Muhtemelen sizi listelerine ekliyen kişiler de bu yolu kullanmışlardır.

     
  • At 12:16 AM, Blogger Siyah Zambak said…

    adresini değiştirmeyi denedin mi? belki işe yarar..

     
  • At 12:59 AM, Blogger Ebrûlî said…

    Postala gitsin.. :)

     
  • At 6:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    insan sanan biri Genellikle en bağlanması gereken kişiler de bağlanmaz,

     
  • At 2:28 PM, Blogger suveyda said…

    berra,
    ben üye olduğum sitede zaten asla açıktan vermem adresimi.
    versem gmaili veririm burdaki gibi.
    dediğin şekilde olabilir o zaman bulmaları.
    iyi güzelde bunların işleri güçleri arkadaşları yokmu.ne bu arayış.sabır sabır ya sabır.anlamış değilim velhasıl.


    kaf-nun,
    ALLAH razı olsun.
    bana gelen sana gelsin dermişimm:)



    siyah zambak,
    denemedim siyah zambak.açıkçası adresimi değiştirmek istemiyorum.
    kale içinde kalıp düşmanı püskürtmeye karar verdim:)
    ya ama bazan çok sinirlerimi bozuyorlar:(


    ebruli,
    postalıyorum artık ebruli.
    zarfsız hemde nereye giderlerse gitsinler banane:)



    insansan,
    ya çok üzgünüm ama ne demek istediğini anlamadım?:(
    açıklarsan sevinirdim.

     
  • At 7:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    niye beni silip duruyorsun msn ende...aaaa yoruldum seni msn ye eklemekten....

     
  • At 10:08 AM, Blogger suveyda said…

    bir amonyusum eksikti.
    ismini bağışla da kimi sildiğimi bileyim bari.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1