Sunday, October 15, 2006
TATİLİN Mİ VAR DERDİN VAR ;)
Çocuklarla geçen bir pazar.Halaaaaa, ablaaaaa, halaaaaa, ablaaaaaa, halaaaaa, ablaaaaa,yeterrrrrrrrr:)))

Bu SUDENAZ.Yeğenim olur hanfendileri.Ağzı hiç durmaz, ya konuşur ya da bir şeyler yemekle meşkul olur.Halacım, beni markete götür, parka götür en sık kullandığı cümleler.Tamam markete gidilir birşey almayacağına dair söz verilir ama hiç bir zaman tutulmaz.Şöz hala şöz.Vıdı vıdı vıdı vıdı:)))


Bu hanfendi MELİKE hanım.Kuzenim olur kendileri.Sürekli mutlumusun diye sorar.Mutlu değilsen sebeblerini sorar.Ne hikmetse kendisi her zaman mutludur.Neden mutludur?Çünkü benim kalbim var, oyuncaklarım var çok mutluyum der.Ha bide üstüne senin kalbin yokmu der, ne diyeceğini şaşırtır bırakır.Mutlu kız ne olacak:)))


Bu hanım kızımız SENA.Buda kuzen olur eski dilde amcazade diyelim buna.Afacanmı afacan, dilbazmı dilbaz.Herşeye bir cevabı vardır.Onunla konuşmaya başlamak hayatın en büyük hatalarından biridir.Oyuncaklardan tutunda spordan siyasete her konuda konuşabilirsiniz onunla.Çenesi düşük tabiri sanırım bu bıcırık için en uygun olanı.Abla yemek yemeyecekmiyiz, ne yiyecez, ne zaman yiyecez, gene yiyelim en aşiyan cümleleri.Aklı fikri yemektedir:)))


Kuzen SENA ve yeğen FARUK EMRE.Çete bunlar çete.F.Emre yeni okula başladı.Önceleri her ne kadar okula gitmemek için direndiysede şimdi okuldan başka bişey konuşmaz oldu.Hala, buraya gidelim,hala şuraya gidelim, çarpışan arabalara binelim, dondurma alalım, senalara gidelim....Bitmez:)))


FARUK EMRE, SUDENAZ, SENA.İşleri güçleri yemek yemek, yaramazlık yapmak dedim ya.Al işte ıspatı.Bakmayın böyle masum durduklarına.Ne yere bakan yürek yakanlardır onlarrr.Onu koltuğa dökerseniz varyaaa:)))


Gene SENA hanım.Kıvır kıvır saçları, bağla desen bağlamaz.Dağınık bir kız olacak bu canım belli halinden.Abla beni çekiyonmu, bak gülecem sana, bak gülüyom işte, güldüm gördünmü.Gördüm gördüm :)))


Hımmm, BÜŞRA hanım.Yada buna mimik kız diyebiliriz.Mimikleriyle meşhurdur.Bir ara bana poz verecekmiş mimikleriyle.Okula başladı kendileride.O kadar anlatacağı var ki eline bir geçirirse car car car car...Okulda şöyle oldu böyle oldu, arkadaşlarım var, öğretmen şarkı öğretti, söyleyeyim mi.Söyle Büşra söyleee.Dinleyen biter, anlatacakları bitmez bunun:)))


Veeee KEVSER hanımımız.Tam çözemediği konuşmasıyla bir dırdırcı da bu.Bu yeni nesil çocukları ne kadar geveze.Ne elleri duruyor, ne ayakları ve ne de en çok dilleri:)))

İYİ PAZARLAR HERKESE...

PAİ PAİ:)))

posted by suveyda @ Permalink ¤8:30 PM  
7 Comments:
  • At 12:18 AM, Blogger birisinin yeri said…

    süveyda vallahi Allah hepsini anne babasına bağışlasın diyorum..
    ve tabii okusunlar okusunlar..
    yegen mi var derdin var ?:)

     
  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Bir yeğenim bile yok... ANLIYOR MUSUN? Hadi Gülümse!...

    Sen arada derede nispet yapıyorsun bize di mi...
    Allah bağışlasın... yollarını açık etsin..
    Ve bize de yeğenler nasibetsin...(Amin)
    :))))
    Bunun zorluğunun farkındayım! Ah abla ah...

     
  • At 10:49 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    günaydın

    bunkarın hepsi cok tatlı masallah ya nazar değmesin

    üslubunda cok komikti gülerek okudum hep:)

    ii haftasonları

     
  • At 3:51 PM, Blogger suveyda said…

    bugün öğle vakti eve gittim, SENA hanım peşime takıldı.İLLA benimle işe gelecekmiş.yok susturmak nafile aldım geldim bende.şu anda yanımda.bunları gördü.bak sizin için neler yazmış abiler, ablalar dedim.önce baktı iyice resimlere yazılara sanki çok anlar gibi.
    eee ne yazalım bunlara şimdi dedim.
    cevap şu: bıdı bıdı çekirge yaz dedi
    :)))
    bende yazdım ne yapim:)

    baver abiye ne yazalım dedim, sen istediğini yaz diyo bana .baver abin okusunlar demiş dedim.okula giidp okuyacanmı dedim.
    suratını sallıyor ıı diyo baver abisi:))



    rukal ablası, bu ablanın yeğenleri yokmuş dedim.ne yapıyım benim ablalarım var evde diyo:))







    kayhan abisi,
    bak burda casper var diyom, açsana onu diyo .ısrarla ya ben sana ne diyom açsana casperi diyo.:))
    kayhan abi size çok gülmüş diyom.
    cevap şu.
    hııı biliyommm:))

    başka bişey diyonmu dedim SENA YA.teşekkür edelim diyo.bide ben öpücük yolluyom onlara diyo:))
    tamam yetermiş bu kadar.

    rahat durmuyor ben az gideyim:))

    ALLAH ım çikolata yiyo ya.

    iyi günler yazacakmışım bide.
    yazdınmı yazdınmı
    tamam SENA.yazdım.

    kapatacakmışım şimdi.yesim açacakmışım hanfendiye.
    :)

     
  • At 11:28 AM, Blogger Siyah Zambak said…

    maşaallah çok tatlılar, sudenaz benim kızıma benziyor.ama benim kızım biraz daha şişko:) allah hepsini nazardan saklasın, hayırlı ömürler versin.

     
  • At 12:05 PM, Blogger suveyda said…

    ALLAH razı olsun siyahzambak ve diğer arkadaşlardan da.

    bizim sudenazımızda şişko idi de ablası.bir ara hastalandı bütün kilolarını döktü.
    senin evladınada ALLAH hayırlı uzurlu ömürler versin, anabalı babalı büyüsün inş.

    çocuklar bizden bambaşka bir alemde yaşıyorlar ve onların aleminde gezinmek en güzel anlardan biri.

     
  • At 8:31 PM, Blogger İsmail Taha said…

    Ah benim de etrafımda böle dertlerim olsa keşke... Allah Bağışlasın.. hepsi çok şirinler.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1