Saturday, June 21, 2008
KUR'AN ZİYAFETİ
Peygamberimiz(sav), Kuran-ı güzel okuyanlardan dinlemeyi çok severmiş. Zaman zaman Abdullah b. Mesud'a seslenir, onun Kur'an okumasını istermiş.Peygamberimiz bile başkasından dinlemeyi, hele ki güzel okuyan birisinden dinlemeyi çok severmiş.Ne kadar güzel ve ne kadar anlamlı değil mi?

Hepimiz ziyafet sofralarında bulunmuşuzdur.Türlü türlü yemekler, binbir çeşit yiyecekler, güzel sofralar, daha neler neler.Ama bu başka bir ziyafet.Kaçımız ya da kaç kere Kuran ziyafetine şahit olmuşuzdur ki? En azından bu konuda kendimi şanslı sayıyorum.Böyle bir sofrada bulunma şansını, kısmetini yakaladığım için, nasip olduğu için şükür borçluyum.

Bunun lezzetini anlatılması tarifi zor olanlardan.Yediğiniz, içtiğiniz hiçbirşeye benzemiyor.En sevdiğiniz yemekten, en hoşlandığınız içecekten daha lezzetli, gittiğiniz en güzel yerlerden daha keyifli.

Kulaklarınızın pası siliniyor.

Hayretler içinde kalıyorsunuz.

Misal ben bi ara “ne nefes varmış” demişim, Fatihayı hiç nefes almadan okuduğunu görünce.

Sanki böyle ciğerlerinden ciğerlerinden okuyor.Ağzı kapalı bazı zamanlar bu ses nerden geliyor, bu kadar gür sesi bağırmadan nasıl çıkarabiliyor şaşırıveriyorsunuz.

Hayran kalıyorsunuz.

İmreniyorsunuz.

Ne güzel diyorsunuz, harika diyorsunuz, çok güzel diyorsunuz.

İşte bir sürü bir şey dedim içimden, dışımdan.

İnş başka bir zamanda, başka bir mekanda tekrar dinleme şansına şahit olurum dedim en son galiba.Tekrar diliyor ve diyorum bunu.İnş tekrarı olur bunun.

Allah razı olsun ne diyelim.

Güzelden de öte bir şeydi.






Dünya birincisi Güney Afrikalı hafız Abdurrahman Sadien,

Dünya birincisi İranlı hafız Muhammed Hüseyin Sadien

Dünya birincisi Mısırlı hafız Memduh Cude Saad,

Allah razı olsun.

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤1:04 PM  
2 Comments:
  • At 8:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Digerlerini tanimiyorum da, Abrurrahman Sadien buraya da kac kez gelmisti. Dinlemek nasip olmustu. Ayri bir sempati duyuyorum ona : )

     
  • At 11:50 PM, Blogger suveyda said…

    daha önceki bir organizasyonda gelecek dediler, gelmedi .Orda antisempati duymuştuk az birazcık.Ama şimdi dinleyince bi baktım sempati duyuyorum tekrar:)
    dinlemek güzel de, hisleri, hissettirdikleri daha bir güzeldi sinam ya

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1