Saturday, March 15, 2008
GÖREVİMİZ TEHLİKE :)

Eğer bir abiniz varsa ve üstelik horluyorsa bu durum üstüne pek çok entrika çevirmeniz mümkündür.Misal şimdi anlatacağım olay gibi.

Sevgili, biricik abim geçen haftaların birinde arkadaşlarıyla ava gitti.Ormanda dolaşırken etraftan bir ses gelmiş.Gürültülü, horultulu bir ses.Hemen toparlanmışlar, bir panik, bir heyecan.Bakınmış etrafına, sağına, soluna hiçbirşey yok.Beklemiş gene yok.Eeee nerden geliyor bu ses o halde? Birde bakmış ki ses üzerinden bir yerden geliyor.Meğer bizim oğlanın telefonu çalışıyormuş.Çıkarmış bakmış telefona, harıltılı, hurultulu, hatta çatırtılı, çuturtulu bir ses geliyor.Valla Türkçe’de ne kadar ipe sapa gelmez kelime varsa kullanasım geldi şu anda.Sese, yani olay mahaline dönelim tekrar.Aman Allah’ım o da ne? Telefonda biri horluyor.Bu da kim ola? Tabiki kendisi: ))))

Olayın aslına gelelim şimdi.

Bir gece önce ben, kardeşim ve halam oturmuşuz odada, televizyonda bir şey izlemeye çalışıyoruz.Çalışıyoruz diyorum çünkü, horlamaların arasında bütün konsantremiz bozuluyor.Aslında ben pek duymam, rahatsız etmez beni böyle şeyler ama kardeşimin durumu dayanılamaz noktaya geldi.Çünkü o böyle seslere hiç dayanamaz.İşte ne olduysa o andan itibaren oldu.Kalktı, abimin telefonunu aldı, horlama sesini kaydetti ve çalan zil olarak ayarladı: ))

Asıl amacımız onun horladığını ıspat emekti.Çünkü buna inanmıyor, bütün erkekler gibi.İşin ilginç tarafı neden kimse horladığına inanmaz?Böyle bir olay karşısında verilen cevap her zaman hazırdır.

-horluyorsun.

-hadi be ne horlaması?Nerden çıkardın?

Tursil kutusundan, nerden olacak.Bu konu üzerinde çok durmayacam çünkü dahalık bunu kabul eden bir Allah kuluna raslamadım.Hayır yani haklı buluyorum aslında.Kim der ki,
“evet ben çok güzel horlarım, tadından yenmez”. Horlamanın güzeline konu kaydıkça daha çıkmaz bir hal alıyor.Merak ettim şimdi, acaba horlamak boşanma sebebi midir?En son terlik fırlatmak boşanma sebebi sayılınca bu da neden olmasın yani diye düşünüyor insan.Çok da güzel şiddetli bir geçimsizlik olur.Çünkü kardeşime ne zaman sorsam “boşarım ne olacak” diyor bana.Hava civa işte onunkiside.Selma bu kısmını duyma sen: )Gerçi horlamak tedavi ediliyor ama tabi önce horladığını kabul etmesi lazım.


İşte ne olduysa bu yüzden oldu.:)
Abim eve dönüp başından geçeni anlatınca evdeki millet gülmekten yere yattı tabi.Av olarak kendini getirdi yine: ).Bide güzel anlatıyor ki sormayın gitsin.Hay benim sevgili abiciğim, sen çok yaşa emi.Bizim elimizden çekeceğin var, abi mabi dinlemem yetmiş milyona deşifre ederim seni:)

Bu yazıdan sonra eğer yazı ekleyemezsem beni bir arayıp sorun derim size.Şu andan itibaren hayatım tehlike yazmaya başladı: )Ne yaparsın cep telefonları çıktı mertlik bozuldu.İşin kötü tarafı hâlâ "ben horlamıyorum" diyor.Bir de bir bakışı var, "çete bunlar çete" demesi de yok mu: )Haklı çocuk aslında.Uykuda bile huzur yok.Az değiliz hani bizde.Daha beterlerini yapıyoruz ama anlatmayayım şimdi.Can güvenliğimiz tehlikeye girmiş durumda zaten.

Hayırlı hafta sonları efendim.Yüzünüzden tebessüm, yüreğinizden huzur eksik olmasın.

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤12:13 AM  
7 Comments:
  • At 9:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    buna gülünür mü ağlanır mı bilmem

    ben yinede güleyim :)))

     
  • At 5:49 PM, Blogger suveyda said…

    anonymous,

    ne ağlaması, ağlanacak ne var.Allah ağlatmasın.
    gül tabiki:))

     
  • At 8:40 PM, Blogger Gönül Pınarı said…

    suveyda sen yandın kızım,hiç abinin horlaması cümle âleme ilan edilir mi? Senin yaptığına ne denir biliyor musun? "Abi karşıtı eylemlerin odağı olmak" Bunun cezası da siteyi kapatmak ve sana da 5 yıl süreyle site kurma yasağı getirmek.

    Komik bir hikaye için yorum yazacaktım. Ama zaman komiklik yapma zamanı değil. Baksanıza ne kadar ciddi işlerle baş etmek zorundayız.
    Uzun ve ciddi bir yorum yazacaktım ama......Bu kadar gayr-ı ciddi bir ortamda ciddi şeyler de güme gidiyor. Ama benim ne demek istediğimi anlayanlar çok güzel anlamıştır.
    Arife tarif gerekmez. Mü'minler arif ve ferasetli olur.
    Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.

     
  • At 1:35 PM, Anonymous mehmetabi said…

    Eşi horlayan hanım veya beylere Allah sabır versin...
    Uyku ve horlama yapısı, tedavisi , edebiyatı , mizahı...
    Kulak Burun uzmanı Prof.Mehmet Ömür, horlama olgusunu bir uzman titizliğiyle ve kendine özgü sıcak biçemiyle anlatıyor.
    İlgilenenlere duyurulur
    Bu arada hamd olsun ben iyiyim Suveyda hanım Kardeşim
    Görüşmeyeli sizler nasılsınız
    İnşallah iyisinizdir
    Size Selmaya ve tüm Blog dostlarına muhabbet dolu kalbi Selamlar

     
  • At 12:19 PM, Blogger suveyda said…

    gönül pınarı,
    e yani gönül pınarı.zaman kapatma zamanı.sende yani benim sayfamı kapatmak için bahane arıyorsun:)abimde kimmiş, bişey yapamaz o.ağır öder sonra:)
    hala yaşıyorum ya bişey yapamadı henüz.tabi bu yapmayacağı anlamına gelmez:)

    ne diyelim artık, buda geçer ya HU.
    ...düzelecek inş herşey.




    mehmet bey,
    amin mehmet bey.
    demek ki tedavisi varmış.
    tüm ilgilenenlere değil, ilgililere duyurulur.:)

    Allah iyilik versin.
    bende iyiyim şükürler olsun.
    bundan iyisi şamda kayısı yani.
    aleyküm selam.

     
  • At 3:57 PM, Blogger selma said…

    abla ne yaptın sen.yaktın beni.hem kendini hemde beni.ama ne yapsaydık dımı dayanılmaz bişe bu.sabret sabredebilirsen.aslında bana teşeşkkür borçlusunuz sizi bu işkenceden kurtarıyorum.ben dayanamadığım için ikide bir abi kalk,abi sağa dön,abi sola dön,ama saniyed yaniden başlıyor.horrrrrrrrrrrr .haksız sayılmam deyilme.inşanlah evleneceğim kişide böyle bir sorun olmaz.yoksa çok zor.ya hiç uyumayacak.yada gerisini siz düşünün.....

     
  • At 11:42 AM, Blogger suveyda said…

    korkma selma arkanda ablan var.arkanda ha, önünde değil:))

    konuş konuş sen görürsün ilerde sen:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1