Friday, June 22, 2007
HAYIRLI CUMALAR

Öyle çaresizim ki Rabbim,
Çarelere ermiyor aklım…
Bir yüzüm solgunken, isyankar öbür yanım…
Öğütleri masal gibi dinliyorum…
Nasihatler ninni misali geliyor,
Başımı sallıyorum sanki anlamış gibi…
Beni takipte ızdırap..
Peşimden gelir kabuslar…
Kimsem yokmuş şu dünyada senden başka!..
Merhametine uzatıyorum ellerimi…
Senin rahmetinle yıkamak istiyorum kirli tövbelerimi..
Dizginle çılgınlıklarımı…
Affet günahlarımı..
Ey affetmeyi seven Rabbim, sil göz yaşlarımı..
Sen teselli et beni, serinlik sun şu bağrıma…
Vardır bunda da bir hayır..
Hayırlı kederlerimi sen sevdir bana!..
Tıpkı geceye saçılan yıldızlar gibi,
Ömrüme ışık olsun, sıkıntı anlarımda ettiğim dualar..
Hüzünlerde olgunlaştır beni..
Cahilim çok cahilim..
Sen yolum ol!
Sen sonum ol!
Sen tut elimden, sana giden yollarda nurum ol!
Dağlar kadar günahlarıma, Bir avuç tövbe kırıntısı getirdim…
Sen derman ol şu volkanlarıma…
Sensiz bir yürek ne kadar boş!..
Affeyle Ya Rabbel alemin…
Amin…
CUMANIZ MÜBAREK OLSUN...

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤9:47 AM  
5 Comments:
  • At 5:20 PM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    "Senin rahmetinle yıkamak istiyorum kirli tövbelerimi.."

    @

    Bu da bir bilgeliktir..

    Kendimizi sütten çıkmış ak kaşık olarak gördüğümüz gün, yandığımızın resmidir efendim.. o gün, yükseklerden bakmaya başlarız Adem'e.. .

    Allah râzı olsun, güzel bir manzumeydi okuduğumuz yazı; peki müellifi kimdir; bilmek isteriz.

     
  • At 5:45 PM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    # Bilgi

    Web sayfanız bir kaç gündür zar zor açılıyor, ziyaretcileriniz de bunun farkındadır muhtemelen..

    Sayfa açıldıktan sonra ise, şablon dağılmış olarak beyaz fon üzerinde sadece yazılar görünür halde bir düzen alıyor.

    Bunun nedeni, kullandığınız şablonu destekleyen web sitesinin doğru düzgün çalışmıyor olmasıdır.

    [ www.googlelite.free.fr ]

    Web sitesi sağlıklı çalışmadığı için, ya da başka bir ifade ile cevap vermediği için; sizin bloğun şablonu da düzenli bir şekilde görünmüyor.

    Size tavsiyemiz.. Blogger yönetici konsolundan, şablonunuzu yedekleyip, şablonu yeni bir tanesiyle değiştirmenizdir.

    Yeni şablon arıyorken, blogger temel şablonlarından birisini geçici olarak kullanın. Böylelikle, bloğunuzu bu şekilde dağılmış gören ziyaretcilerin.. endişe duymalarının önüne geçmiş olursunuz.

    Şuanki şablonu bir not defterine yedekleyin, Googlelite.free.fr sitesi yeniden çalışmaya başlayınca; bu şablonu kullanmaya devâm etmek isteyebilirsiniz.

    Dipnot 1: Bu yazımız, bir blogger hizmeti olmayıp; ardı sıra gelebilmesi muhtemel sorulara cevap yazma sorumluluğunda olmadığımızı beyân ederiz.

    Dipnot 2: [ www.googlelite.free.fr ] sitesinin, bildiğimiz Google ile bir bağlantısı olmadığını söyleyebilirim; bu site, [ www.free.fr ] sitesinden üyelik ile edinilmiş özel bir kullanıcıya ait sanırım.. ve muhtemelen artık kapanmış.

     
  • At 9:42 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    suveyda dünde geldim bugünde yazamamıstım comente tıklayacakmısım. kaç senedir netteyim şu olayı çözemedim:)
    hoşgeldin diyemedim
    ahada diyorum hoşgeldin

     
  • At 1:23 PM, Blogger suveyda said…

    kazım mızrak,
    evet kazım bey, cümleler benim içimide çok ısıttı.
    yalnız bu cümlelerin hangi kalpten döküldüğünü ne yazık ki bende öğrenemedim.arkadaşımın mailiyle haberdar oldum sadece.


    verdiğiniz bilgiler içinde teşekkür ederim.
    bende diyorum bir gariplik var bunda.çok iyi oldu anlatmanız.
    eee insanın böyle bilgili blog komşuları olunca bir başka oluyor.
    ama ben nasıl yapacam, ne zaman yapacam bunları yaa:((
    evet evet şimdi hatırladım, bloğunu değiştirmeyen blogersınız diye.bakın gördünüzmü değiştirmek zorunda kalacam..(
    tekrar sağolun, bilgiler için.






    kayhan,
    herkesin başına gelir böyle şeyler kayhan.senin başınada ömründe bir gelir:)
    sanki ben neyi çözebildimki.sende bunu çözmeyiver.ne olcak:)
    sağol.hoş gördüm.

     
  • At 1:09 AM, Blogger Bâd-ı Sabâ said…

    # Bilgi

    Twety 'nin.. "bir kedi gördüm sanki" edasıyla diyorum ki;

    [ www.googlelite.free.fr ] sitesi, şu saatlerde çalışıyor.

    * * *

    "Gördüm, gördüm.. gerçekten bir kedi gördüm." )

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1