Friday, March 02, 2007
YAŞLANIYORUZ, ETTİĞİMİZE BAK ;)
birazda magazin:)

işte pastamız...

işte bir kaç yiyecek.(şükürler olsun)
sıra hediyelerde, kardeşim çılgınlık yapmış:)


bu bana yaptığın kaş göz içinnnnnnnnnn


bu beni çok çalıştırdığın içinnnnnnnnn


bu bana vermediğin izinler içinnnnnnnn


hepsi bir yana, biz yinede kardeşiz.Benim değerimi bu yeni yaşında daha iyi billll


Kardeşim çok dolmuş, bir taşla iki kuş vurayım derken, hem hediye almış, hem içindekileri boşalttı:)
Ama üzgünüm canım, ben aynı Süveyda, dünle bugün arasında bir fark yok.
Sıkıyönetime devam:))
Ama sen benim en has kardeşimsin, seni seviyorum dostum:)

Kızlar çok teşekkürler.İyki varsınız.İyki yanımdasınız.Ben sizin değerinizi bilmez miyim?Siz benim değerimi bilin asıl:))
SİZİ SEVİYORUMMMM...
.....
Hediyeleri açarken çok komikti.Yeğenlerimde vardı.Ben hediyeyi açarken küçüğü geldi bana şöyle diyor: "Halaaaaa, bu hediyeler sana göre miiiiiii, bana göre miiiiii"
Çok masumcaydı, hem güldüm, hem gözlerim yaşardı.
Bu büyüdüğü zaman bize gün yüzü göstermeyecek, herşeyimize el koyar:))
Aslında itiraf etmek gerekirse iyki varlar, hayatıma anlam katıyorlar,en güzel yıllarımı onlarla geçiriyorum.İnşallah her yaşımda onlarla beraber olabilirim.
...........
Aslında daha yazacaklarım vardı ama yengem beni tehdit etti, sansür geldi yazılarıma:))
Sevgili yengeciğim, sana burdan sesleniyorum, beni tehdit etme, gün ola harman ola, olaylar tersine döner:))buda bir tehdittir:)
Sevgilerle....

Labels: ,

posted by suveyda @ Permalink ¤8:05 PM  
7 Comments:
  • At 10:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    itiraf edeyim okurken cok duygulandim , hatta imrendim...
    bence de iyiki varlar.
    hepsi cok sirin hepsi cok tatli.
    Neseli bir karadeniz ailesi yani.
    Biliyorum tanimiyorum hic birinizi ama, benden kocaman sevgiler iletir misin.

    Bir de, ailene symsyki saril, bir insanin hayat da sahip olabilecegi en degerli hazinesi ailesi...

     
  • At 9:56 AM, Blogger suveyda said…

    mehbub,
    iletmemmi, iletirim tabiki.
    hele ki sen söylersen:)

    sen demişsin zaten diyeceğini, aile mevzusu önemli.iyi yere neşter atmışsın:)
    evet hazinem benim onlar, hepsi birbirinden değerli.
    Allah herkese hayırlı huzurlu yuvalar nasip etsin.
    varmı ondan ötesi.
    mehbubum senide fahri üye yapabiliriz ailemize, biz severiz kalabalığı.
    keşke 10 tane kardeşim olsaydı:)

     
  • At 12:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ben de memnuniyetle fahri üye olayim o zaman;)
    Ama bana pencere sildirme, lütfeeeen;)

     
  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    sağlıklı mutlu nice yıllara....
    mustafa

     
  • At 12:27 AM, Blogger suveyda said…

    mehbub,
    anlaştık mehbub, gelirken bi buket çiçekle madlen çikolata getir bide eti cin:))
    camları ben silmiyorum ki sana sildireyim,amannn camlarıda silmeyiverelim ne olcak.:)






    anonymous,
    teşekkürler mustafa.
    bilmukabele inş.

     
  • At 7:18 PM, Blogger İbn-i Sina said…

    aaa süveyda yaşlanmış :) nice huzurlu ve mutlu yıllara ablacım! ya da teyzecim mi desem :P

     
  • At 9:37 AM, Blogger suveyda said…

    yaşlandı ya ibn-i sina.
    teşekkür ederim gzel dileklerin için.
    teyze de, yenge de, nine de ne istersen de, ben severim böyle hitapları, hiç gocunmam :)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1