Saturday, March 03, 2007
BAZAN DAHA FAZLADIR HERŞEY


Bazen daha fazladır her şey
Bir eşikten atlar insan
Yüzüne bakmak istemez yaşamın
O kadar azalmıştır anlam
****

O zaman hemen git radyoyu aç bir şarkı tut
Ya bir kitap oku mutlaka iyi geliyor
Ya da balkona çık bağır bağırabildiğin kadar
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor
****
Ama fazla da üzülme hayat bitiyor bir gün
Ayrılıktan kaçılmıyor
Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür
Ömür imtihanla geçiyor
****

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir
****
Bir şiirden bir sözden
Bir melodiden bir filmden
Geçirip güzelleştirmeden can dayanmıyor
Yıldızların o ışıklı fırçası azıcık değmeden
****
Bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor
Ama fazla da üzülme hayat bitiyor bir gün
Ayrılıktan kaçılmıyor
Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür
Ömür imtihanla geçiyor
****

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir

Söz-Müzik: Sezen Aksu

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤10:19 AM  
5 Comments:
  • At 3:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    Acı tatlı ne varsa hazinemdir"

    bunun bilmek lazım .
    oysa ben yıllarca kaçtım basit acılardan dahi.
    unutmayı prensip edinmiştim .
    bilemezdim bana sonucunda getirecek zararları unutkan olmak (unutkanlık)
    bendeki o müthiş hafızayı ve müthiş ezberi yok edebileceğini..
    artık unutmamaya çalışıyorum.

     
  • At 2:03 AM, Blogger Mihman said…

    Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
    Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
    Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
    Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir

    özellikle burasını çok seviyorum. İçinde biriktirdiğin, ama tekil bir sürü kimse.

     
  • At 9:42 AM, Blogger suveyda said…

    anonymous,
    unutmanın çözüm olmadığını yıllar önce öğrendim bende.
    nereye gidersen git içinde götürürsün.
    ya bitireceksin, söküp atacaksın her neyse kemiren, ya da onunla yaşamasını bileceksin.
    ama asla unutmayacaksın, unutamazsın da.
    böylesi insana daha zarar veriyor.
    yaralı bir kalp veya beyinle dolaşmaktansa kökten çözüm yapmak lazım.
    domestos önerilir:))




    mihman,
    hoşgeldin mihman.bizimki konak sayılmaz ama senide ağırlamasını biliriz, misafilerimiz baş köşemizde, başımızın üstündedir her zaman.

    benimde burası hoşuma gider ve devamında senin dediklerin.

    "Ama fazla da üzülme hayat bitiyor bir gün
    Ayrılıktan kaçılmıyor
    Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür
    Ömür imtihanla geçiyor"

    ah bu şarkıların gözü körolsun...

     
  • At 2:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Süveyda ya :(
    dertlerimizin tavan yaptigi su zamanlarda yapilir mi bu bana ya :(



    "Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
    Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
    Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
    Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir"

    daha ne denir.

    Aynen ...
    Ne kesik ne fazla.

     
  • At 11:02 PM, Blogger suveyda said…

    mehbub, sen adamı öldürürsün:))

    tavan yaptıysa, tabana indirecen, alaşağı edecen, yoksa onların keyfine bırakırsan başında dönüp dururlar, gün yüzü göstermezler sana.
    şöyle pırrrrr pırrrrrrr pırrrr
    abla sözü dinle:)

    Allah dermansız dert vermesin canım.
    yoksa dertsiz kim var kiiii

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1