Thursday, November 02, 2006
SULTAN ÜLKESİNE GERİ DÖNDÜ ;)



Yok yok şimdi de Rusya’ya gitmeyecem.Yeterince Viyana kapılarına dayandık zaten, alamadık ama Viyana’yı gördük en azından, fenamı: ) Şimdilik yerimde durmam lazım.Dış ilişkileri şimdilik bir tarafa bırakıp iç işlerimle uğraşmam lazım.Yoksa tebâm beni içten çökertecek.İsyan çıkmış bloğumda:).Bir de sevgili Rukâlimden bloğunda isyan çıktı çabuk geri gel diye mesaj alınca olayın vehametini daha çok görür oldum: )

Uzun lafın kısası okuyucu kitlemden(ne kitlem varsa, tamam abarttım:) ) özürdiler ve geri döndüğümü haber vermek isterim. Şimdi hayat bazen çok sıkıcı, bizim istediğimiz gibi gitmiyor, insanlar şöyle böyle edebiyatı yapmayacam, ki hepimiz aslında biliyoruz ki hayatta aslolan sıradanlıktır.Nadir zamanlarda sıra dışı olur.Olay şu ki; açıkçası hem yazasım yoktu gerçekten hem de birkaç aksilik vuku bulunca buralara gelemez oldum.Sonuç olarak aksiliklerin büyük kısmı halloldu, küçük kısmıda hallolacak inş ve acayip yazasım var, savulun bloggırlar:)

Tahtımdan indirilmediğim sürece yazmaya devam inş.Zaten kimse indiremez ya oda ayrı bir mesele.Yakarım da öyle giderim : )

Komşu bloggır arkadaşlar ne yapmışlar acaba?Bir de onlara bakalım.Ben yokken hangi yaralara parmak basmışlar, hangi dertlere derman olmuşlar, ne yemiş ne içmişler, ne giymişler, nereleri gezmişler?Okuyalım, öğrenelim, kültürlenelim.
İnsanın kendi evi gibisi yok der hatta olayı biraz daha abartıp insanın kendi bloğu gibisi yok gibi bir noktaya getirebilirim olayı:)

Elma armut portakal haydi bana hoşçakal...
Şimdilik:))

FERMANIM TİZ OKUNA, İSYANLAR SON BULA, ŞEN OLA MUTLU OLA, HOŞ KALA,SEVGİYLE KALA DIRINIM DIRINIM:))
posted by suveyda @ Permalink ¤12:27 PM  
8 Comments:
  • At 3:05 PM, Blogger Siyah Zambak said…

    kerem eylemişsin padişahım,hoşgelmişsin..:)

     
  • At 4:25 PM, Blogger suveyda said…

    kafnun,
    hoşgördüm kafnun:)
    kazanı sen kaldırdın demi.hadi itiraf et, söz bişey yapmayacam, sadece seni cellatla tanıştıracam:)



    siyah zambak,
    hoşbulduk, hoşbulduk, hoşbulduk, hoşlar getirdik hoşlar bulduk bu ne hoşluk efendim:)

     
  • At 4:35 PM, Blogger emircan said…

    Gazan mübarek olsun sultanım:)Bundan böyle duraklama dönemine v.s girdik deme serhat boylarına seferimiz var de.Bu sefer ucuz kurtuldunuz hadi:)

     
  • At 10:29 AM, Blogger suveyda said…

    emircan bey,
    sağolasınız efendim.
    çok mübarek oldu.
    bidaha duraklama devrine girersem hem çökerim, direk yıkılmaya geçer sonra baştan kurarım anca:)
    arada sakinleşip dizginleşmek lazım, bu kadar hız ömre zararlı:)
    haydin bre o zaman serhat illerine

     
  • At 10:31 AM, Blogger suveyda said…

    kaf-nun,
    sana ceza.iki gün uğrama bu saraya:)
    mümkünse bi kaç gün mutfakya yat kalk, kül kedisi birazda sen ol , hep kızlar olamaz ya:)

    orda fidel bey amca var, kalsın oralar.çok istiyorsan sen git:)

     
  • At 12:07 AM, Blogger cenkunal said…

    Küba'da işler karışık,yetkiler kardeş Castro'da.

     
  • At 12:12 PM, Blogger suveyda said…

    kaf-nun,
    ya bi akıllı dur, türkiye neyine yetmiyor da kübaya da el uzattın.
    istediğin puroysa al sana puro.
    bi dur ya bi dur.işin castroyamı kaldı:))




    cenkunal bey,
    bende onu anlatmaya çalışıyorum ama anlayan kim cenk bey.birilerinin gençliği başına vurmuş, illada küba diyor.
    alacak boyunun ölçüsünü:)

     
  • At 12:13 PM, Blogger suveyda said…

    itiraf etmek gerekirse bir ara küba ya kafayı bende takmıştım.Keşke oraya gidebilsem diyordum.

    hangi akla hizmet diyordum şimdi bende bilmiyorum

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1