Friday, October 20, 2006
HAYIRLI CUMALAR...



Ünlü bir dokumacı, dokuduğu kumaşı satmış.

Daha sonra o kumaş parçasında bir kusur görülmüş ve geri çevrilerek bedeli istenmiş.

Dokumacı parayı vermiş, fakat gözlerinden yaş gelmiş,

Sormuşlar:

"Niçin ağlıyorsun? Kumaşı geri verdik diye ise üzülme.Alıp gidelim ve paranı geri verelim."

Dokumacı:

"Hayır, kumaş için ağlamıyorum, " demiş.

"Onun bir kusuru görüldü ve geri çevrildi.Fakat ya ömür boyu yaptıklarım, Allah'a arzolunduğu zaman , böyle bir kusur yüzünden geri çevrilecek olursa, ne olur benim halim? Ben bunu düşündüm de ağladım.Hayat, kumaş gibi değil ki, düzeltilsin, ya da tekrar dokunsun.O, sadece bir kere gelir geçer."

Herşey bir hatırlatmadır bize...


CUMANIZ MÜBAREK OLA...
posted by suveyda @ Permalink ¤10:47 AM  
3 Comments:
  • At 1:02 AM, Blogger birisinin yeri said…

    hikâye mânidar olmakla birlikte, serbest çalışmanın güzelliği de gözlerden kaçmamıştır..

     
  • At 9:02 AM, Blogger suveyda said…

    kafnun,
    sanada kafnun:)






    baver,
    hımmm
    teşekkürler
    büyük şaheserim gözden kaçmadığı için:)

     
  • At 8:40 PM, Blogger İsmail Taha said…

    benim içimi titretti hikaye...

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1