Saturday, October 28, 2006
HİÇ YAZASIM YOK
posted by suveyda @ Permalink ¤9:48 PM  
16 Comments:
  • At 9:03 AM, Blogger birisinin yeri said…

    :)

     
  • At 11:11 AM, Blogger cenkunal said…

    Tiz elden toparlanup,yeni seferlere balayasuz sultanım demek lazım padişaha.
    Bu his güzel bir his değildir!
    :-)

     
  • At 3:25 PM, Blogger Siyah Zambak said…

    benimde yok, ama paylaşımcı olmak lazım:)

     
  • At 11:59 PM, Blogger Ebrûlî said…

    blogcular topyekun bir duraklama dönemine girmişler gibi bir his var içimde..

     
  • At 8:59 AM, Blogger emircan said…

    Valla ne hikmetse benim de hiç yazasım yok.Hatta blogları dahi gezesim yok:)

     
  • At 4:26 PM, Blogger suveyda said…

    baver,
    gülmesene ben gülüyor muyum, burda koca blog duraklama devrine girmiş yakında çökecek sen gül.
    bak şimdi ben bile güldüm buna.:)
    gülelimki genç kalalım yani...
    böyle hocalar olur ya, ben gülüyor muyum diye çıkışırlar ikide bir.



    cenkunal,
    padişah padişahlığının şuurunda olsa bunlar gelirmiydi başına hiç:)
    bir sefer şart ama nereye gitsek ki.
    bu his berbat bir his valla.





    siyah zambak,
    padişah paylaşımcı olamaz neyi var neyi yoksa halktan alır:)
    padişah böyle düşünürse duraklarsın tabi o surlarda.
    müstehaktır sana, yani bana:)
    sorma siyah zambak paylaşımcı ruhumu kaybettim bi yerde görürsen haber ver.keşke oralara gelmiş olsa ama çok zor.





    ebruli,
    ebruli hislerime tercüman oluyorsun da, yangına körükle gitmesen diyorum hani:)




    emircan bey,
    emircan bey ben 1, 2, 3, deyince başlıyoruz, hazırmısınız?:)
    ya çökecez, ya kalkacaz böyle gitmez:)

    tozlu raflara karışana kadar bir kaç ıslahat yapmam lazım.

     
  • At 6:00 PM, Blogger cenkunal said…

    Islahat derken sakın tanzimat fermanı çıkarmayasun!

     
  • At 10:20 PM, Blogger ladybird said…

    ben kendi kabugumda yasamasini seviyorum..

     
  • At 10:51 PM, Blogger Ali Kahya said…

    tiz bu sultanın kafası uçurula :) yeni seçim yapıla..

     
  • At 11:02 PM, Blogger suveyda said…

    yok ıı olmaz zaten cenkunal bey,
    şimdi fermanı düşünecen, yazacan, çıkacan gülhane parkına okuyacan, sonra beğenmeyecekler isyanlar olacak oy oyyy işin yoksa onlarla uğraş
    ben az daha duraklama devrinde kalayım
    :)






    ladybird,
    bense kabuğuma sığamıyorum ama bir o kadar kimse soru sormazsa günlerce konuşmayabilirim sanırım.
    suskunluğun çıldırtıcı noktasına varmak üzereyim:)

     
  • At 11:06 PM, Blogger suveyda said…

    ali kahya bey,

    evettttttttt
    içimizdeki sultan karşıtları ortaya çıkmıştır, tiz sizin kelleniz vurula!
    avukat tutma hakkınız var, söylediğiniz herşey mahkemede aleyhinizde delil olarak kullanılacaktır:)
    sultanın kafasını uçuruyorsunuz ama seçim yapıyorsunuz, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu:)
    siz otursaydınız tahta bari.

     
  • At 7:40 PM, Blogger emircan said…

    Tiz bu hale çare buluna yoksa blogçeriler olarak kazan kaldıracağız:)

     
  • At 10:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    kaldırdık kazanı :) bakalım ne olacak sonu?

     
  • At 12:46 PM, Blogger suveyda said…

    emircan bey kafama kestane düştü buldum çareyi:)
    ben o kazanı sakladım, kaldıramazsınız, kazan cellatın elinde:)

    blogçeri,
    şimdide indir o kazanı bakayım:)

    yada hazır kaldırmışken bişeyler pişirde yiyelim, talı bişeyler olsun, tatlı yiyip tatlı konuşalım:)

     
  • At 7:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    sultan ülkeye geri dönmüş, kazan kaldırmak haddimize mi? :) sefer ne tarafa şimdi? rusyaya mı? putin duymasın, gizli yapalım :)

     
  • At 10:26 AM, Blogger suveyda said…

    ha şunu bileydin çeribaşı:)
    kendini bilen çeribaşların gardiyanlarımın üstünde yeri var:)

    putin nerden duyacak, ben iki dakkaya gider gelirim rusyaya, ruhu duymaz onun:)
    hem gizli sefermi olur, saklımız gizlimiz yok bizim:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1