Tuesday, October 24, 2006
BAYRAMDAN MANZARALAR...
Bayram çiçeği diyelim biz buna.Bitkilerle aramda özel bir empati var.:)Zaten bu kadar zaman nasıl böyle sağlam kaldı ben de şaşırdım kaldım.Nasılsa bir Allah'ın kulu koparır bunu, kendi gidecek bari resmi kalsın.Bloğumda misler gibi koksun:)



Bugün BARAJIN suları dolacakmış.ÇORUH NEHRİM setler kurdular sana, hızını kestiler hızını.Benide az korkutmadın ama.Birazda sen kork şimdi bakalım.Çok sitemli gördüm kendimi:)


BARAJA su dolacaktı ama daha işleme yeni başlamışlardı üstelik çok sıcaktı.Piştik piştik.Tam dolumunu izleyemeden geri geldik, zaten bayram bayram bu taş yığınları arasında ne işimiz varsa.Bu akşam dolar heralde yarın artık dolmuş halini görürüz:) Bunlarda barajın kapakları.Görüldüğü üzere henüz kapakları kapanmamış.Etrafıda yeşillendirmişler çok güzel olmuş.Yakında piknik yapmaya buralara geliriz, baraj manzaralı:)...İşin komik bir tarafı da şu: millet poşet, moşet ne bulduysa toplamış suyun etrafında toplanmış balıkları bekliyorlar.Daha önce bu barajın bir koluna su doldurulmuştu bir sürü balık çıkmış orda, millet toplayıp gelmiş.Adamlar akıllı, benim gibi balık sevmeyen değilller ki...Bu balıklarında üç saniyelik hafızları olmasaydı daha çok yaşarlardı ama yaratılışları böyle bi kere.Bununda bir hayrı var elbet...


Şimdi bu ne diyeceksiniz?Dediniz bile, itiraf edin ben duydum:).Olay şu: şu anda burda bir hırsızlık olayı cereyan ediyor.Kardeşim markette bir kolye görmüş.Beni, göstermeye götürdü.Kolyeyi inceleyip, eve gelince yapacakmış hanfendi.Bu arada kardeşim takı işleriyle uğraşıyor, kolye, yüzük, bileklik vs vs tasarlıyor, yapıyor.(bi ara onlarıda gösteririm).Neyse gittim baktım, beni bunla uğraştırma dedim çekelim fotoğrafını eve gidince de yaparsın dedim.E tabi bu dahiyane fikrime bayıldı ve çektik.Şu anda kolye yapım aşamasında onuda yarın gösteririm, yerleri boncuk götürüyor:))


Biyyy, ikiiiii, ucccc, dottttt, bessss, yediiiii, dokuzzzz.Ne olacak biz saklambaş oynayamaz mıyız?.Çokta güzel oynarız.Hele ki halasının gülü sayarsa daha bi güzel oynarız.Halaaa, halaaa neydesinnnn?Dermiyim hiç, arada bul bıcırık.Allah'tan önüm arkam, sağım solum sobe bilmiyo.Öğretir miyim hiç:))


Üfff ammada yorulduk.Vakit yeme içme vaktidir.Boşunamı yaptık onca şeyi.Şimdi benim bu masaya oturduğumu sanıyorsanız çok yanılırsınız.Bu çocuklar olduğu sürece o biraz zor.Suveyda, kül kedisi hadi mutvağa çocukların yanına:))Birde kağıtlı kurabiyeler yaptık, kurabiye içine bişeyler yazıp kağıtlar koyduk.Millet acaba bana ne çıkacak diye kurabiye canavarı oldu.Susam sokağında vardı bi tane kurabiye canavarı aynı onun gibileri dolaşıyor buralarda:))

kötü haber: çocuklar yarın gene geliyormuş

iyi haber: ben bu çocukları seviyorum ya...

HERKESE HAYIRLI HUZURLU BAYRAMLARIN DEVAMI DİLEKLERİMLE...

dipsel not:bunu ikinci defa ekliyorum.azcık teknolojinin azizliğine uğramış bir durumda olarak, aynı olay olursa kapatır giderim.Senlemi uğraşacam ben bayram bayram:)

posted by suveyda @ Permalink ¤12:05 AM  
7 Comments:
  • At 12:12 AM, Blogger suveyda said…

    hele şükür olmuş oh be.

    birde baraj resimleri altında büyük harflerle yazdığım kısımlara tıklayarak baraj hakkında bilgi alabilirsiniz.
    meraklsıına diyorum.yoksa kim merak eder barajı.
    belirginleştirmeyi unutmuşum, yordu beni uğraşamayacam da.

     
  • At 12:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Yav senin bu bayramın ilk günü barajda marajda işin ne?Yok su dolacakmışta ,kapağı kapanmamışta,korkmuşta yok daha neler:)
    İlk defa baraj kapakları gördüm sayende:)Üstelik kapanmamış!Üstelik bir de hırsızlık olayına karışmışsın.Tövbe tövbe:)
    Sen ev de çoluk çocuğu topla saklambaç oyna.Hadi saymaya başla... Biyyy, ikiiiii, ucccc, dottttt, bessss, yediiiii, dokuzzzz:)

     
  • At 12:39 AM, Blogger >>>>MUSTAFA<<<< said…

    çok yorgunum söz yarın okuyup ayrıntılı detaylı yorum yasacam şekerler yaramadı bana:P

    size el öpmeye gelem ben o kekler pastalr börekler pohoçalar tam benim yerim sizin ev temislik falan ne işiniz varsa yaparım yeterki bana verin onlardan:)

    :) ii geceler bay bay:)

     
  • At 1:23 PM, Blogger >>>>MUSTAFA<<<< said…

    aha geldim yorum yasmaya :)

    bisim bahçedede bi sürü çiçek gül vardı halende var gelen geçen koparıyor işte genç sevgililer nişanlı gençlerr kimler kimler daha:)

    bisim burdada baraj var hemide dünyaca ünlü seugmanın yanında çok büyük ve çok ürkütücü bisim bi küçük tekne var onunla gesip balık tutuyyos içinde ma annem sevmedigi ve eve koymadıgı için yiyemiyorus:)

    bende kolye takı falan tasarlamak isterdim tasarımcılık ruhumd avar ama üşengecim:)

    bis en son eski sevgilimle şaklambaç oynamıştık ama bir türlü bulamadım onu halada bulamıyorum çünküm başka oglanın evine gislenmiş yani boynuslamış beni:)

    blogger şeysi ara sıra bana yanlış yapıyor resimleri eklemiyor bi gün dövecem elimde kalcak:)

    sanada hayırlı bayramlar kekle pastalar içinde üstteki yorumumda yasmışdım bişiler ama çok ciddiyim kabul edersne gelirim temislige:P

    hayırlı bayramlar:))

     
  • At 7:56 PM, Blogger Siyah Zambak said…

    hayırlı bayramlar suveyda,
    bu çocuklardan neler çekiyorsun sen böyle yaa, ama napalım hala olmak kolay değil tabi..kuru kuruya olmaz. takı tasarımı yapan kardeşinin marifetlerini merak ettim, ben de uzun bir süre yaptım ama yenilerde sıktı biraz bende bıraktım..yayınlarsan sevinirim. bu arada sana el öpmeye gelince harçlıklarımızı verecektin ya hatırlatayım dedim, ben biraz geciktim de..ama hakkım bakidir heralde, neyse, ellerinden öperim :)

     
  • At 12:27 PM, Blogger suveyda said…

    amonyus şahsiyet ne yapalım bir bayram tarifesi , yada bu bayramın bir kullanmaz kılavuzu yokki uygulayalım kafamıza göre takılıyoruz işte:)
    ben zaten bu gençlerle anlaşamıyorum, ya yaşlılarla oturup konuşmam lazım, yada çocuklarla oynamam lazım:)
    hadi sende say, biyy , ikiii , uccc
    bide ismini iliştirseydin şuraya çifte bayram olacaktı ama neyse şurda kurbana ne kaldı.








    mustafa,
    bi tabela çözmezmi bu çiçek olayını acaba.bende sanmıyorum ama bi öneriydi sadece:)

    siizn orda ne barajı var.hem sizin ora nere?annenin kararını sevdim bu arada:)
    bizim işyerinin altında bir cafe var.adam ramazan boyunca balık pişirdi.binayı hep balık kokuttu.hani bide sevmiyorum iyice baydı o zaman.artık burnumu tutup geççiyordum.Kafede de balıkmı olur buda ayrı şaşılacak mevzu tabi.ramazan bitti balık pişirmekte bitti.inadınamı yapıyordu ne anlamadım gitti.

    ruhlarımızda herşey var marifet onu aktifleştirmek mustafa:)

    bloggeri döversen bi fiskede benim için vur:)
    temizlik işinde anlaştık.:)
    sanada hayırlı bayramlar, ne bayramı:))








    siyah zambak,
    teşekkür ederim .bilmukabele.
    çekiyorum ama güzel şeyler sanırım bunlar.bazan beni çıldırtsalarda:)
    ne onlarsız oluyor, ne de onlarla:)
    bi ara koyarım buraya resimleri, görürsün sende.o seviyo böyle incik cincik şeyleri.bi ara çok yaptı ama şimdi duraklamana dönemine girdi.geçende beraber yaptık bişeyler, daha doğrusu o yaptı ben ben bozdum:)bana göre değil sanırım yapmak, o yapar ben takarım.Herkes bu ülkede takı tasarımcısı olsa kim takacak demi ama.
    böyle avutayım kendimi:)
    sen gel yeterki harçlıklar feda olsun sana.ama duydum ki para mara gözün görmezmiş, istemezmişsin:))

     
  • At 4:19 PM, Blogger Siyah Zambak said…

    allah allah, öylemiymişim? pek de güzel bir huyum varmış, eh madem öyle biz de dualaşarak bayramlaşalım..

    duanda siyah zambağıda unutma, mübarek yerlerdeyim diye hep ben mi dua ededğim, değil mi ama:) kimin duası kabul olur belli olmaz.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1