Saturday, November 04, 2006
SENİNDE KADERİN BAŞLIKSIZ OLMAKMIŞ ;)

Sevgili arkadaşım Zeynep ile bindik arabaya, sürüş çalışmaları yapacaktık.Zeynep geçti direksiyon başına ben yan tarafında.Çalıştırdı arabayı, düştük yola.Az gittik uz gittik birde baktım ki gitti duvara tosladı.Allah'tan hafiften atlattık, bize bişey olmadı.Ben tabi dayanamadım az yavaş olsana, dikkat etsene diye çıkışıyorum.Tamam tamam sakin ol demeleri arasında tekrar bir kalkış yapıyor sonra gidip bir arabanın arkasına çarpıyor.Öndeki arabanın içindeki adamın sinirlenmesine meydan vermeden ben daha çok kızdım tabi gene.Şükür Allah'a çok hafiften çarptı, gene bişey olmadı.Sanki ben dikkatli ol dedikçe o daha da dikkatsiz davranıyordu.Artık tamam güzel gidiyorsun dedim ki, hay demez olaydım bizim Zeynep hanım gidip kaldırıma çarpmazmı.Artık ben iyice atlatma noktasına geldim, kendimi tutacak halim yoktu, kızım az dikkat etsene, madem ehliyetin yok ne geçersin bunun başına, seni buraya oturttum bende kabahat, kalk çabuk ordan ben oturacam diye diye bütün sinirlerimi boşalttım.Ben diyorum da beni dinliyor mu ki, ben kızıyorum o sallamıyorum bile beni.Tabi ben dururmuyum bi kere beni deli etti, bağırdıkça bağırdım.
Ve bir ses geldi.
_Kızım kalk artık.

Allah'ım bu bir kabus olmalı, rüyaymış:)

Şimdi ben bu rüyaya GAZELLER yazardım ama üstü bana kalsın.Allah hayırlara çıkarsın deyip çıktım işin içinden.Ben çıktım ama kader peşimde daha.O gün abimle bir yere gitmemiz gerekiyordu.Daha önce demiştim sanırım abimin içinde trafik canavarı yaşıyor.Kabul edin artık çoğu erkekte yaşıyor:).Yola çıktık bir hız bir hız yapıyor ki KASIM ayının sonbahardan kalmış bütün yaprakları peşimizde koşuyorlar sanki.Evet işte kader anı.Fondan bir kötü müzik efekti alayım.Önümüzde bir polis arabası, ehliyet, ruhsat ve diğer mevzuatlar derken, "efendim radara yakalandınız".Tamam dedim işte rüyamın alameti oldu.Polis amca yazdı cezayı, aldık boyumuzun ölçüsünü.Abimde değişen bişey oldu mu?Maalesef, daha fazla gaza bastı, değişen bu oldu.İşin komik tarafı tam arkamızda biri vardı ve o da radara yakalanmıştı, aynı senaryo onada oynandı.Baktım adam birini arıyor ve şöyle diyor: "abi radara yakalandım kurtar beni".Artık kimi aradıysa sanırım trafik memurunu istemiş olacak ki telefonu ona götürdü, memurun cevabı daha bir hoş: "abi yapacak bişey yok, yazacaz cezayı".Adam, memura sende hiçmi MERHAMET yok diye bakıyordu ama artık nafile.Yüzyirmi yetelecik işlenmişti bile kayıtlara en tükenmez kaleminden:)
Güler misin, ağlar mısın...

Not1:Sayın USTAPLAN sobelemiş bizi.Abi sende bişeyden geri kalmaz oldun.Bu yeni moda sobeleme işi revaçta bu sıralar galiba:).Sen beni böyle sobelersin bende bir taşla iki kuşu vururum böyle:))

Not2:Bugün bu rüyayı Zeynep'e anlattım.Kız bana gülmekten öldü ama ben sanki hala rüyanın etkisindeyim senin arabana hayatta binmem diyorum.Rüyamda yoktu ama aslında var ehliyeti:))

Not3:İstanbul'da kar yağıyormuş, buradaysa hava günlük güneşlik, bir arkadaşı arayıp deli ettim, bana iyi hafta sonları dileyenlere teşekkür babında söylüyorum bunu, hava bozarsa şayet yandım ben:))
Gene o kadın aklıma geldi.
Havalar nasıl olursa olsun, yeter ki sizin havanız iyi olsun:))
İyi hafta sonları herkese...

Son anda eklenen not:Gündüz ekleyemedim bu yazıyı, şimdi hava yağmurlu:((
posted by suveyda @ Permalink ¤9:52 PM  
8 Comments:
  • At 10:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    s.a. suu kardeşim.

    ben senin bir işi ele aldığında ne denli başarılı olabileceğin hakkında biraz fikir sahibi oldum... yüreğine sağlık..

    muhteşem olmuş yorumun, afedersin.. rüyan:)) RAbbimiz hayırlara tebdil eylesin.

    benden tam not aldın, aferin...

    seni sık sık sobelesem mi:)))

    selam sevgi ve dua ile...

    samsun abin

     
  • At 11:02 PM, Blogger suveyda said…

    a.s
    oh be yırttık:))

    eee meziyetli olmak kolay değil.tamam abarttım:)

    aman ha sakın bidaha sobeleme, sitrese soktun beni sitrese:)

    bilmukabele inş.

     
  • At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    s..a suu cum :)

    yazını okumaya başladım acaba bende mi rüyadayım demedim ama bu benim kaderim mi ya dedim :)
    her yerde böyle olaylar duymaya başladım kabusum oldu artık bırakmıycak peşimi sanırım:))ama kaza benden korksun ben yine sürerim arabamı yaparım da (rabbim bi daha göstermesin,hic kimseye) kazamı :P

    aman böyle olaylar rüyanda bile olmasın bi daha.

    selam ve dua ile..

    (nee)

     
  • At 11:50 PM, Blogger suveyda said…

    a.s nee cim:))

    valla nee ben o meseleyi hiç düşünmemiştim, aklıma gelseydi şayet bu kadar rahat olmazdım sanırım.ama sende geçmişsin dalganı, rahatladım biraz:)
    korksun kaza senden nee cim:)
    ALLAH göstermesin bidaha.rüyası bile kötü baksana:))
    selam ve dualar karşılıklı

    (suu)
    :))

     
  • At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Süveydam...
    Kendimi nasıl affettiricem bilmiyorum... ama bizim evin trafiği, rüyandan daha karışıkı bu sıralar... Anlaşına sığınıyorum. Şey, aslında yoldaydım geliyordum... aman bir de ne göreyim... abin arabayla geçiyor... dur Rukâl dedim, ezilicen.. neme lazım geri döndüm. (Bu tamamen benim senaryom... senden çalıntı yaptım)
    Hem sen niye Zeynep'i görüyorsun direksiyon başında... ben niye yokum? Hım, cevap bekliyorum...şükür ehliyetimiz de var...
    Tamam, buraları erkenden geçiyorum... Sana doğru Hülya Koçyiğit misali koşmaya başladım. Malum ağır çekim, biraz geç gelirim...

     
  • At 12:16 PM, Blogger Kayhanoviç said…

    hayırlara vesile olsun

    ben rüya göremiyorum malesef. baya uzun zaman oldu aslında var 4 tane ama anlatamam bozulmasın baya bi hayırlı cıktı
    mesela
    ev
    erkek arkadas görmek
    araba görmek
    anahtar görmek
    bi evin içinden gidip unuttuğum arabanın anahtarını almak
    gibi :)

     
  • At 12:16 PM, Blogger suveyda said…

    rukalim tamam tamam affedildin:)
    senaryo da zaten vasattı biraz, yemedim:)


    sen biraz daha tecrübelisin rukalcim, zeynep acemi, hatta en acemi,aman duymasın:)
    ondan rüyama almadım seni, başka bir seansa seni alırım, bekle sen:)

    sen koşmaya devam et, nasıl olsa kavuşmak bir asır sürer o ağır çekimde, halbuki elini uzatsan daha yakınımdır:)

     
  • At 12:24 PM, Blogger suveyda said…

    kayhan, ALLAH razı olsun.
    güzel bir radara vesile oldu:)
    ALLAH beterinden korusun tabiki, umarım ona çıkmıştır.

    böyle adrenalini yüksek rüyalar göreceğime mışıl mışıl uyumayı bende isterim ama gelenler sormuyo ki kardeşim rüyana girebilirmiyim diye,sorsalar alırmıyım hiç:)

    şimdi senin verdiğin parçaları birleştiriyorum, birleşmiyo eksik var:)
    bu gece sütünü iç, sağ tarafına bismillahla yat tamamına erdir şunu, güven bana iyi bişeye delalet bunlar:)

    unuttuğun anahtarı almak derin bi durum, kısaca dalgınlık diyelim ve yırtıyım diyorum çaktırmadan:)

    bende kendimi rüya tabircisi sanacam az sonra, durayım yoksa.

    iyi atıyom ama, kabul edelim:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1