Monday, March 02, 2009
SEVGİLİ ABLAMA(BİR YAZARIN HAYATI)

Biraz mektup gibi oldu bu ama hasretle ellerinden öperim diye devam etmiyecem tabi.Yanılıyorsun.Hemen aklından öyle bişey geçti dımı.Neyse konumuzun dışına çıkmadan sözlerime başlamak istiyorum.Gerçi şunu da düşünmüyor değilim iki kelimeyi bir araya getirip güzel bişey yazabilecek miyim onun da sıkıntısı var tabi.



İlk önce çocukluğuna inmek istiyorum.Tam olarak gününü kendileri de bilmemesine rağmen geçerli olan tarihe göre 01.03.1980 yılının soğuk kışında bir kız çocuğu dünyaya gelir.O akşam yıldızlar bir başka parlamıştır.Evin ilk kızı olması sebebiyle evde bir bayram havası vardır..Ta ki ben gelene kadar..İlkokula köyde başlayan bu sevimli yavrucak ilkokul 4 ten sonrasını metropolde okumaya başlamıştır diyecem ama yalan olacak.Sevimli ve küçük bir kasaba da eğitimine devam etmiştir.Kendileri gayet zeki bir öğrenci olup eğitim hayatını üstün başarıyla sonuçlandırmış ve üniversite hayatına adım atmıştır.Fakat hayat onu yoruyordur.İstemediği sebeplerden dolayı üniversite hayatına ikinci sınıfta nokta koymuştur.Ama okumak onun için hep bir uhde olarak kalmıştır.Okul hayatına nokta koyduktan sonra o sevimli kasabaya geri dönmüş ve hayatına devam etmeye çalışmıştır.Hayat onu asıl bundan sonra çok yormuştur.Hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirememiştir.Fakat kendisi çok azimli ve sosyal bir insandır.bundan sonra kendini yazılarına adamıştır.Yazarlık hayatına adım atmıştır.Her ne kadar benim gibi bir menejerden memnun olmasa da şikayetçi olsa da ben elimden geleni yapmış yazdığı yazıları çevremdeki insanlara okutturmuşumdur.hala daha bir ücret almamışımdır.karın tokluğuna bizimkisi işte.her neyse konu dağılmasın.Yazdığı yazıları bir arkadaşı çok beğenmiş ve bir gazeteye yazı yollamasını istemiştir.Gazete de beğenilince yazıları yayınlanmaya başlamış ve bu tatlı ve sevimli kız artık gerçek bir yazardır.Vatana ve millete hayırlı olsun.Ayrıca şunu da söylemeden geçemiyecem süper pastalar yapar.Bu biraz kadın programı gibi oldu ama olsun.demeden geçemedim.
Yazarlık hayatı dışında kendileri bana ablalık yapar.Çoğu zaman beni kızdırsa da istediklerimi yapmasa da iyi bir abla sayılır.vasatın altında değil yani.Bazen gerçekleri söylemek gerekir aslında o hep benim iyiliğimi düşünmüştür.Süprizlerle doludur ve ben, onun benim ablam olduğu için şanslı olduğumu düşünüyorum ki şanslıyım zaten.İnsanın derdini paylaşabileceği,sıkılınca eğlenebileceği ,sohbet edebileceği,beraber bir yerlere gidebileceği ve daha daha …. bir sürü şey yapabileceği,en önemlisi de kavga edebileceği bir ablasının olması çok güzel bir şey .ben onu her şeyiyle seviyorum.Belki bazen bunu ifade edemiyor olabilirim.Ama eminim ki oda benim sevgimden şüphe etmeyecek kadar iyi tanıyordur beni.İyi ki varsın.İyi ki doğdun.Ömrün hep güzelliklerle dolu olsun..Artık mümkünse hayat seni yormasın.Biliyormusun bu akşamda yıldızlar bir başka parlıyacak……..mektubuma burada son verirken diye bir saçmalıkla bitirmeyeceğim tabi….nasıl bitireceğimede karar veremedim.en iyisi bana hoşça kal….(bu arada bu aralara resim ekliyemedim sorun bendemi sayfadamı)

SEVGİLİ KARDEŞİN SELMA……
posted by suveyda @ Permalink ¤10:36 AM  
9 Comments:
  • At 12:18 PM, Blogger selma said…

    doğum günün kutlu olsun.iyiki varsın.belki sana bu sene güzel bir doğum günü hediye edemedim.bunun için senden özür dilerim.

     
  • At 1:45 PM, Blogger suveyda said…

    selma diyecek bişey bulamıyorum ilk defa.
    şoktayım.
    nettin sen böyle:)
    fonda ağlama kalbim büyüdün artık çalsana
    dönecem ...

     
  • At 5:14 PM, Blogger selma said…

    beğenmişsindir inşanlahh.belki bir yazarın kardeşi olmayı haketmiyorum ama dilimden geldiği kadar yazmaya çalıştım.tabi bunu yazmak için 1 hafta uğraştım.orasını burasını düzelte düzelte bu kadar bişe çıktı.iader et.

     
  • At 1:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    selamammm canım seni tebrik ediyorum böyle bi ablayı bukadar yücelttiğin için benim öyle bi ablam olsa emin ol bu kadar yüceltmezdim hatırlasana sana yaptıklarına hep engel oluyo hayatına seni hiç özgür bırakmıyo hep gölge oluyo sana seni sürekli gözetliyo ben olsam bukadarına dayanamazdım yani dimi ama suveydacım çok fazla otoriter deilmisin sence bırak artık o çocuk deil büyüdü kocaman bi kız oldu sayende senin gibi yanlız yaşlanacak bi şans ver bence o tatlımı tatlı şilime...:)))))

    canım benim belki klasik bir söz olacak ama iyki varsın bu doğum gününü bensiz kutladın ama olsun inanki hep yanındaydım sizi çok özledim seviyorum sizi ama önce aşkımı tabi o benim yüreğim sonra sizi inşallah seneye sende eniştemle beraber kutlarsın doğum gününü....

    selam...

    sevgi...

    dua...

    seninle olsun hayattaki en hakiki dost...

     
  • At 1:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    selamammm canım seni tebrik ediyorum böyle bi ablayı bukadar yücelttiğin için benim öyle bi ablam olsa emin ol bu kadar yüceltmezdim hatırlasana sana yaptıklarına hep engel oluyo hayatına seni hiç özgür bırakmıyo hep gölge oluyo sana seni sürekli gözetliyo ben olsam bukadarına dayanamazdım yani dimi ama suveydacım çok fazla otoriter deilmisin sence bırak artık o çocuk deil büyüdü kocaman bi kız oldu sayende senin gibi yanlız yaşlanacak bi şans ver bence o tatlımı tatlı şilime...:)))))

    canım benim belki klasik bir söz olacak ama iyki varsın bu doğum gününü bensiz kutladın ama olsun inanki hep yanındaydım sizi çok özledim seviyorum sizi ama önce aşkımı tabi o benim yüreğim sonra sizi inşallah seneye sende eniştemle beraber kutlarsın doğum gününü....

    selam...

    sevgi...

    dua...

    seninle olsun hayattaki en hakiki dost...

     
  • At 11:42 AM, Blogger selma said…

    hemoşum süpersin ya.harikasın.döktürmüşsün gene.evet haklısın .biraz fazlayamı oldu acaba.sonra şımarıp başıma çıkmasın.aslında ben biraz bu yazdıklarımla oyalanır da beni rahat bırakır diye yaptım.evet hep engel oluyo özgür bırakmıyo.nefes aldırmıyo.nerdesin selma.gelmedin selma.onu yap selma bunu yap selma.hayat merkezinde ben varım.ama bu şunuda ispatlarki demekki bana çok değer veridiği için bu kadar üstüme düşüyor diye düşünüyorum.genede 29 yıllık ablam ne yaparsın.idare etcez birbirimizi.yanlız o şilime kısmını direk pas geçiyorum.bizde seni çok özledik.diline şeker evet inşanlah seneye enişteyle kutlarız.benimkini de tabi.belki enişte olarak banada bir hediye bişe alır.

     
  • At 8:28 PM, Blogger suveyda said…

    hemoş kardeşimden uzak dur.
    o kadar uzağa yolladık seni, belki bişey olur dedim, eskisi gibi bozamaz dedim ama elin ordan bile uzanıyor.Her yere yetişiyorsun gene.yoruyorsun beni:)
    ne yaparsan yap nasıl bişeyse gene seni seviyoruz.nasıl bişey anlamadım gitti:)
    seneyede bakacaz artık:)



    heygidi selmaaaaaa:)

     
  • At 3:07 PM, Anonymous medusa said…

    jabunum
    doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce
    sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene :)

     
  • At 2:59 PM, Blogger suveyda said…

    sağol jabunum.
    bi ara aynı şehirde nefes alıyorduk, sana ulaşmaya çalıştım ama olmadı.
    başka bir bahara inş jabunum.
    kuşun boncuklarını yolup kolye yaptım kendime:))

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1