Tuesday, April 01, 2008
ÇOCUKLARIN DİLİNDEN
Bu sefer benim cümlelerim yok.Sena anlatıyor, ne anlatıyorsa yazıyorum .Çocuk işçi çalıştırmaktan sayfam kapanır mı acaba?:)


Sude hamur yapıyoooo, ama elleriyle yapıyor.Çok saçma bir cümle değil mi?Zaten çok saçma bişey dedim.Sude kurbağa kurabiye yapıyooor.


Sena ellerini havaya kaldırmış ama hamur yapacak daha.Senanın saçı örük, elbise giyiyor.Suveyda ablaya yardım ediyor.

Sena hamur açıyor.Mutvakta çok dağınık.Zordu hamur açmak ama biraz açınca Suveyda abla aldı bana başkasını verdi.O daha zordu.Saçlarım ama çok dağınıktı.Ben önlük giydim.Yemekte yaptık, çok işimiz var.İkide bir Suveyda abla beni markete yolladı, süt aldırdı.Bende yanlış aldım ama kızmadı.Bana güzel yemekler yapıp yediriyor.




Bütün çocuklar toplanıp Suveyda ablalara gittik, yemek yedik.Meyve suyu içtik.Çok gürültü yaptık.Bize kızmadı ama gene.Akif geldi, Yusuf geldi, Burak geldi, Kübra, Büşra geldi, Kevser geldi, Yunus Emre geldi, Furkan geldi, ben de geldim.Suveyda ablalar çay içti, biz meyve su.Ben Suveyda ablanın bardağından çay içtim.Doyduk, oynadık, evimize gittik.
Görüşürüz, hoşçakalın.
Ben SENA.
siz göremiyorsunuz ama el sallıyor size Sena:)

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤12:37 PM  
5 Comments:
  • At 7:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Afiyet şifa olsun sevgili Sena, Sude ve sevimli arkadaşları...
    Çok şanslısınız hepiniz çook...
    Böyle marifetli, şefkatli, hoşgörülü, cömert ve de güzel bir ablaya sahip olduğunuz için...
    Ne mutlu sizlere...
    Hoşcakalınız...

     
  • At 7:09 PM, Blogger suveyda said…

    mehmet bey, asıl ben çok şanslıyım böyle çocuklar etrafımda olduğu için.evimizde çocuk yok ama hiçte eksik değil, al sana fıkra gibi olay:)

     
  • At 11:13 AM, Blogger selma said…

    bende küçük halaları.evet onlarda bizde çok şanslıyız.çocuklarsız bir hayat ne kadar anlamsız ve sıkıcı.onlar olmasa nasıl eğleniriz.hele o durup durup söyledikleri ilginç laflar yokmu bayılıyorum.bizim eve gelen her çocuk mutlaka mutfakta bir iş yapar.onlarda seviyo artık pastalarla uğraşmayı.bende iyi hamur yoğuruyolar bıcırıklar.abla bana bu yaşta yoğurtturmazdın biraz daha büyüyünce derdin .kıskanıyorum ama şimdi onlara yaptırıyon

     
  • At 12:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Maşallah
    Ablalar pardon Halalar çift olunca çocukların şansı da çifte katlar...
    Anlaşılan Selma Hala,Suveyda Ablan sana küçükken çok çektirmiş;-)
    Eeee asır değişiyor zaman başkalaşıyor;Dün dündür,bugün de bugün...
    Hem laf aramızda bu bücürlere hamur yoğurmak ta bayağı yakışmış hani..

     
  • At 11:40 AM, Blogger suveyda said…

    merhaba selma, tanıştığıma memnun oldum sayın küçük hala:)
    ne bileyim selma, acemiliğime ver o zamanları.sen yine iyisin , annem hiç vermezdi bana.veriyordum ya sana aaa, şimdi burda aile faciası çıkar da gör sen:)




    mehmet bey,
    yok be mehmet bey, inanmayın bunun dediklerine.yalan değil ama eksik:)
    ben iyi bir ablayım.demi selma?:))kamuoyunda yanlış izlenim bırakmayalım.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1