Wednesday, September 20, 2006
Bir Hayat Dersi...




posted by suveyda @ Permalink ¤8:35 AM  
5 Comments:
  • At 10:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    ilk resim tam beni anlatıyor. düne hayıflanıyorum yarın şöyle şöyle yapacağım derken bu gün gidiyor elimden öylece bakakalıyorum arkasından :S

     
  • At 3:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    sohbet kutusundaki soruya cevap :)

    Aslında blogdada yazdım ama gözden kaçmış sanırım. Ben zeki insan blog adresini normal almamışım. Bende çoğu kişiye yorum bırakamıyorum. Deneme yaptım kendi kendime yorum yazdım olmadı. Sebebi benim beta blog kullanmammış. Şimdilik ne yapabilirim bilmiyorum. Tek çözüm bana ANONYMOUS yada OTHER olarak yorum yazabilirsiniz. Sonuna isminizi yazarak. Siyah zambak kardeşimiz öyle yapıyor. Başka çözüm bilmiyorum. Bilen varsa söylesin bende yapayım :)

     
  • At 7:28 PM, Blogger birisinin yeri said…

    aah ben bu post'u niye 5 yıl önce niye okumadım ya hu ??

     
  • At 8:46 AM, Blogger Kayhanoviç said…

    bu dede cok doru sözler seöylemiş
    vala:)

     
  • At 10:02 AM, Blogger suveyda said…

    gülce,
    hangimizi anlatmıyor ki,
    hepimiz farklı mekanlarda, farklı zamanlarda aynı hayatı yaşıyoruz.
    sınırların dışına çıkabilene ne mutlu.
    yada hayat böyle bişeydir belkide.
    yinede bak bugün var elimizde
    hadi yaşamaya devam:)



    kaf-nun,
    sana bir kaç ay rüya görmeyi yasaklıyorum.bayağı bir etkilenmişsin.hatta rüyalarına sakkalı dedeler falan gelsin.bu resimdeki ideal mesela.çok eentel duruyo ama olsun.:)
    kadınlardan da bu kadar korkma.kavga etmeyen kadını nerde bulacan ya.yok öyle halim selim artık:)



    gülce,
    dilekçeniz alınmıştır,
    gereği yapılacaktır.
    arz ederim:)



    baver,
    cevap1: beş yıl önce benim bir bloğum yoktu eminim bunlarda yoktu, maziye bakıp hayıflanmanın zamanı değil.kural 1 e bak
    cevap 2:önümüzdeki beş yıl için bu lafı etmemen için.

    sanırım en uygun zaman bu zamandı:)


    kayhan,
    dedeler hep doğru söyler,
    ah bide sözü dinlense:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1