Tuesday, September 19, 2006
" Suvi "
Sorunlarım var!!!

Dün bu başlıklı bir mail aldım.Hayırdır dedim içimden, ne oluyor gene.Şöyle yazıyordu içeriğinde.

"Merhaba suveyda,
Ben siber çiçeğin suvi. Şu anda durumum pek iç açıcı değil, beni ihmal ettin. Yaşamam için senin bakımına ihtiyacım var, çünkü bana senden başka bakacak kimse yok.
Yaşadığım siteye uğrayıp durumumu düzelt lütfen, eğer siteye uğramazsan kaderime razı olup seni bir daha arayıp sormayacağım."

ohh be! Bende kötü bişey oldu sandım.Sanal bir çiçekle kurtarmıştık vaziyeti.Neyse içim rahat etmedi gene gidip bir bakayım dedim çokmu zor durumda bu çiçek diye.

Bu arada tanıştırayım çiçeğimizin adı "suvi".Sanal ortamda kendi adınıza çiçek yetiştiriyorsunuz, suyunu, ışığını , gübresini veriyorsunuz.Düzenli takip edip gerekeni yapıyorsunuz.Dedem duysa çok şaşırırdı.Sen gül gibi köyünde çiçek yetiştirme git sanal alemde çiçek büyüt derdi kesin.

Neyse gittim siteye baktım çiçeğime.Suvi'nin durumu içler acısı.Suyu, gübresi bitmiş, solmuş, sararmış aşağıdaki şekildeki gibi yaşlı gözlerle beni bekliyor zavallı.

Bırakacaktım ama kıyamadım gene.Suyunu verdim, gerekenleri yaptım çıktım.Bugün bi bakayım dedim ne alemde bu suvi.Girdim baktım ki ağzı kulaklarına varmış durumda.Hadi suvi yüzünü güldürdük.Allah da benim yüzümü güldürür inş.Ben unutursam sen hatırlatırsın artık gene.


Yazın amcamlar Almanya'ya gittiklerinde çiçeklerini bana emanet etmişlerdi.Onlarıda ihmal etmiştim.Gelmelerine yakın gidip o kadar su döktüm ki bide dedim üstüne yaşamak zorundasınız, sakın benim yüzümü kara çıkarmayın:)

İyi güzel de ben bu çiçeklere niye bakamıyorum? Aslında hiç böyle yapmazdım ama, bende anlamadım gitti.Aksine evimizde de bir sürü çiçek var, nerdeyse ormana dönecek ev.Geçici bir durumdur inş.

...keşke herkes böyle hatırlatsa kendini, anlatsa derdini de kolayca çözebilsek herşeyi...
posted by suveyda @ Permalink ¤12:24 PM  
5 Comments:
  • At 1:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    çok güldüm Allah iyiliğini versin :)))
    çiçek konusunda bende beceriksizim unuturum hep sulamayı bakımını o yüzden eve almıyorum :)

     
  • At 11:44 PM, Blogger Kayhanoviç said…

    :) bende diyom bu ne

    dediğin gibi keşke her sey bu kadar basit olabilse

    ii geceler allah rahatlık versin.

     
  • At 9:31 AM, Blogger suveyda said…

    amin gülce sanada ALLAH iyilik versin:)

    ben bi ara atıp tutuyordum.hani güzin abla öldü ya.yeni güzin ablanız benim diye:)
    acaba dedim biri beni gerçekten güzin abla sanıp sorunlarınımı anlatacak.yandın kızım dedim.şükür değilmiş:)



    kayhan,
    bende öyle dedim kayhan, bu ne:)
    hayat çok garip işte.
    sanada iyi geceler.geç oldu ama:)



    pencere yazıları,
    ne güzel demişsin sen öyle.
    bitki yapıyo ama insanlar için çok zor.
    tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok.böyleydi demi:)
    geçen biri küsmüş bana, hiç bilmediğim sebepten.hey gidi hey.sormasam küs kalacaz.
    selamet senin üzerine olsun.

     
  • At 9:46 PM, Blogger Aşk-ı Beka said…

    çok şirin olmuş :)

     
  • At 9:24 AM, Blogger suveyda said…

    aşk-ı beka nasıl derler,
    yediği önünde yemediği arkasında olsun artık o da şirin canım:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1