Saturday, October 11, 2008
DOĞAYLA BAŞBAŞA KALABİLMEK


































biraz huzur, biraz sessizlik, bi parça sakinlik, biraz hayal, en çok da umut.

Oturalım mı şöyle az sessiz sedasız, belki de arada konuşuruz.Sen bana birşey sorarsın, ben gözlerimle cevap veririm.Senin ne soracağını bilirim, ben cevap veririm, sen sormadan.Ben sorarım, zaten ne diyeceğini bilirim, ama yine de sorarım.Böyle konuşuruz işte.Anlaşmamız şart değil.Anlamak yeterli.

Bir ormana gireriz.Ağaçların arasında dolaşırız.Belki de bir bahçeye.Taze sebzelerden yeriz.Dalından meyve kopartırız.Ne güzel şeyler yeriz biz böyle, ne güzel gezeriz.

Uzak tepelere bakarız.Bakabildiğimiz kadar uzaklara.Ulaşabildiğimiz kadar.İlk karı biz görürüz.Beyazla ilk biz buluşuruz.Sana gösteririm belki de ilk.Baş parmağımla işaret ederim sana.Ki zaten gözlerin, gözlerimin baktığı yerdedir.

Güneşin batışına şahit oluruz.Akşam kızıllığı çökünce baktığımız yerlere görürüz ki aynı zamanda eksik değildir tebessümümüz.İşte budur zaten beklediğimiz.Tek yapmak istediğimiz.

Diyorum ya sana, anlaşmamız şart değil.Anlamak yeterli.

Sen kim misin?

Bilmem.

Ne farkeder ki?

Anlamak yeterli.

Labels:

posted by suveyda @ Permalink ¤3:56 PM  
5 Comments:
  • At 11:40 AM, Blogger selma said…

    bi yerde bir teşekkür mesajı aradım.fakat bulamadım.hani bu yazında bu resimlerde kardeşiminde emeği var diye bir dipnot düşülebilirdi.onun için şimdi telif hakkını istiyorum.ve bu resimleri geri çekiyorum.düello ilan ettim sana .yeri sen belirle.

     
  • At 10:34 PM, Blogger suveyda said…

    bulamazsın selma çünkü öyle bişey yok, düşünmedim bile:)
    benim şarjım bitmişti, çekilecek yerleride ben demedim mi sana, hadi canım hadi.çekil yoksa vururum seni:)
    cumartesi gel, rus ruleti yapacaz:)

     
  • At 10:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    kıymayın kızlar kendinize.SİZ KARDEŞSİNİZ.Hediye

     
  • At 12:12 PM, Blogger selma said…

    hediye girme araya.yoksa düelloda sen gidersin.peki abla satide ben belirliyom.sabah dokuzda meydana gel.biraz erken kalkmak zorunda kalacan ama.ne yapalım.bunu bunları yapmadan önce düşünecektin.gelirken boş gelme .kek yap getir.düellodan sonra yeriz.

     
  • At 9:18 AM, Blogger suveyda said…

    hediyecim, kardeş davası bu, çekil aradan pisi pisine gidersin :)




    selma, gelemem.kendini kendin vur.kekide ben üstüne yerim.havuçlu hem.

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1