Friday, September 08, 2006
Yeni bir sayfadan herkese MERHABA…
Taşınıyorum;)

“Bir insanı sevmekle başlar her şey…”

İlk böyle başlamıştım blog hayatımda yazmaya.Bir insanı sevmekle başlardı her şey.Ki zamanla buralarda pek çok sevebileceğim insan olacağını gördüm.Simâlarını bilmediğin pek çok insanın kelimelerine âşina oluyormuş insan.İstisnalar kaideyi bozmaz hesabınca ladybirdle sohbetimiz kavgayla başlamış olsada yeni yere taşınmama el-ayak olduğu için herkesin huzurunda teşekkürler.Haber spikeri edası oldu buda.idare ediver balböcüğü:)

Aslında yer mekan benim için önem arzeden şeyler değildir elbet.Önemli olan istediğimi yapabilmem, istediğimi de yüreğimle yapmam her nerede olursa olsun.Şayet bir gün böyle düşünmez olursam siz bu satırları okurken ben zaten çok uzaklarda olurum:)
Değişen hiçbirşey yok hâlâ bir tık kadar yakınım herkese...

Malumunuz dün akşam Berat Kandili idi.İnşallah hakkımızda hayırlı ömürler yazılmıştır ve inşallah dularımız kabul olunmuştur.Yeni bir blog sayfası için dua etmemiştim ama baksanıza demek ki banada burası yazılmış:) İnşallah diğer dilediklerimde yazılmıştır defterime ve sizlerinde…

Bugünün önem arzeden diğer bir tarafı ise mübarek gün CUMA olması.Yeni bir sayfa, yeni bir kader, yeni bir gün e daha ne olsun.Bundan iyisi şamda kayısı:) Birazcık görmemişin bloğu olmuş vari bir hava oluştu ama idare ediverin artık:) Amaç günün anlam ve önemini arzetmek yoksa benim geçmişim belli zaten.
Velhasıl herkese Hayırlı Cumalar…

Ben kimmiyim?Bir çocuğun hüznünde hüzünlenen, gülüşünde gülüşüm saklı öylesine sıradan bir insanım…Ve her gelen günü ümitle beklerim.Necati Cumali gibi…


Her yeni gelen günü
Yeni ümitlerle beklemeli
Her yeni gün
Yeni havalarla gelir
Gece, yagan yagmurla uyursun
Sabah birde bakarsin odan Günesli.
posted by suveyda @ Permalink ¤10:14 AM  
7 Comments:
  • At 2:04 PM, Blogger emircan said…

    Hımm..güzel olmuş.Güle güle kullanınız.

     
  • At 2:49 PM, Blogger suveyda said…

    teşekkürler emircan bey,
    dediniz dediniz yaptık işte, ben söz dinleyen bir insanım:)
    azcıkta buralarda atalım voltamızı:)



    gurbet abla alemsin ya
    blog açtın demek ha.
    gülüyorum , gülüyorum hala gülüyorum
    :)))
    acayip güldüm ha.
    ilahi gurbet hanım beni güldürdünüz ALLAH da seni güldürsün emi:))

    ya kötü komşu ev sahibi yapar derlerdi ama ben hiçte kötü bir komşu sayılmam.ne olduysa artık sana:)
    tak tak yani:)

     
  • At 6:05 PM, Blogger suveyda said…

    gurbet abla haber vereyim hala gülüyorum:))

    tabiki yorum yapabilirler blog sahibi olmayanlarda.
    ama senin kapı gibi bir bloğun zaten var:)

    anlatırım ben sana
    tak tak:)

     
  • At 9:46 PM, Blogger tahin said…

    Hayirli olsun:)
    Hosgeldin:)

     
  • At 10:26 PM, Blogger suveyda said…

    hayırlı olacak inş tahin:)
    hoşgördüm
    burdan bi hoş duruyorsunuz:)

     
  • At 1:36 AM, Blogger ladybird said…

    Tanistigimiza memnun olalim demistin dun.. oldum gitti:)
    Yeni adresin hayirli olsun suveydacigim.

    Kavgasiz nice gunlere..:Pp

    Sevgiler..

     
  • At 8:36 AM, Blogger suveyda said…

    *teşekkür ederim faruk bey,
    hayırlar getirecek mi görecek zamanla.
    dilekleriniz için sağolun.



    *ladybird, oldukmu şimdi memnun:)
    tamam sen olduysan bende olurum,senimi kıracam.
    maksat kavga etmeyelim:)

     
Post a Comment
<< Home
 
 

about me
gelirsin gidersin dostumsun, gelmezsin gitmezsin neyimsin
Udah Lewat
Archives
Dua
Allah’ım, Sana tutunuyorum, Kimsenin yere atmasına izin verme beni. (Sadi)
Martı

“Yaşamak için ne çok sebep var,” diye düşünüyor uçmanın anlamına vardıkça. Kabiliyetlerinin sınırlarını aşmak, onu yaşatan en büyük sebep. Onun için balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka sebepler de var yaşamak için. Cehaletimizi kırabiliriz. Becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekâmızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi hür olabiliriz!

Böyledir

Başkasını kıran, inciten bir insanın kendisi de bundan mutlaka yara alır.Kötülüğün oku mutlaka geri döner

Budur

Ne gökte, ne denizde, ne dağların içinde, ne de ormanların kuytu bir köşesinde, hiçbir yer yoktur ki, insan yaptığı fenalıktan, karşılığını görmeden, kurtulup sıyrılabilsin

Arkadaşlar
Designed-By

Visit Me Klik It
Credite
15n41n1